16-08-2014, 17:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2014, 21:46 PM ja muutjaks oli Suprudko.)
Ei ole küll tegu statsionaarmootoriga, aga ehk saab siit abi sellegipoolest. Olen nimelt hädas Proletar 5-ga. Ksf Harlep on hüva nõu jaganud, kuid jagu ma mootorist sellegipoolest ei saa.
Tehtud tööd:
1. Põlemiskamber nõgist puhtaks. Silindri seintel mingeid ebaloomulike kulumisjälgi ei tuvastanud. Kolvirõngad olid terved ja liikusid vabalt
2. Klapid üle kontrollitud, poole tunni jooksul ei tulnud tilkagi diislit läbi. Klapivahed said paika, 0,5mm hetkel
3. Originaal karburaator on asendatud vene K-16ga. Karburaator sai puhtaks pestud ja puhutud, nõelklapp peab ilusti
4. Magneeto on M124 Б3, säde ilus sinine, 3-4mm. Süütemoment on praktiliselt ÜSS-s
Sümptomid:
Kõige lootusrikkam on esimene käivitus, peale üleöö seismist. Topkatäie müdistab kenasti maha ja siis on ka kõik. Edasistel katsetustel on ainult üksikud kaootilised plahvatused ja kipub lööma karburaatorisse. Hilisema süütega on täpselt samad sümptomid ja varasemaga ei taha üldse häält teha.
Ehk on kellelgi hüva nõu anda, kust veel kotermanni otsida?
Samas olen avatud ka originaalkarburaatori pakkumistele.
Andrei
56358787
EDIT:
See ikka nii, et kui ei virise ja kaeba, ega siis midagi muutu. Hing ei andnud rahu, läksin veel kuuri alla katsetama. Ja ta töötab! Pisut sai veel süüdet seatud, kontaktid puhtaks ja karpa segukruvi 2 tiiru lahti. Liiga lihtne . Katsun homme väikse klipi ka teha, ise pole netist veel Proletari leidnud.
Tehtud tööd:
1. Põlemiskamber nõgist puhtaks. Silindri seintel mingeid ebaloomulike kulumisjälgi ei tuvastanud. Kolvirõngad olid terved ja liikusid vabalt
2. Klapid üle kontrollitud, poole tunni jooksul ei tulnud tilkagi diislit läbi. Klapivahed said paika, 0,5mm hetkel
3. Originaal karburaator on asendatud vene K-16ga. Karburaator sai puhtaks pestud ja puhutud, nõelklapp peab ilusti
4. Magneeto on M124 Б3, säde ilus sinine, 3-4mm. Süütemoment on praktiliselt ÜSS-s
Sümptomid:
Kõige lootusrikkam on esimene käivitus, peale üleöö seismist. Topkatäie müdistab kenasti maha ja siis on ka kõik. Edasistel katsetustel on ainult üksikud kaootilised plahvatused ja kipub lööma karburaatorisse. Hilisema süütega on täpselt samad sümptomid ja varasemaga ei taha üldse häält teha.
Ehk on kellelgi hüva nõu anda, kust veel kotermanni otsida?
Samas olen avatud ka originaalkarburaatori pakkumistele.
Andrei
56358787
EDIT:
See ikka nii, et kui ei virise ja kaeba, ega siis midagi muutu. Hing ei andnud rahu, läksin veel kuuri alla katsetama. Ja ta töötab! Pisut sai veel süüdet seatud, kontaktid puhtaks ja karpa segukruvi 2 tiiru lahti. Liiga lihtne . Katsun homme väikse klipi ka teha, ise pole netist veel Proletari leidnud.