08-10-2015, 15:06 PM
Kuna tegu on universaalse ehk unifitseeritud mootoriga , siis on see valmistatud töötamiseks kõikvõimalikes kohtades koos lisaseadmetega. Mõni seade asetseb vasakul, teine jällegi paremal, mõni peal ja teine all. Selleks, et õli lisamine ja kontroll oleks võimalik sõltumata lisaseadmest, tehti vastavad avad tihti mõlemale poole. Neljataktiline on see tõesti. Kui aga seda mootorit tõsisemalt kasutada, siis päris puhta bensiiniga ikkagi ei saa - kipub klappe ära põletama. Tänapäeva bensiin ei ole see, mis vanasti. Süüdet peaks kah natuke korrigeerima. Kui pikalt käiata ei taha, üksnes demonstratsiooniks natukeseks käima panna, siis ei ole vaja midagi ümber ehitada lihtsalt puhasta ära ja pane uus õli sisse. Klapivahed tasuks ka üle vaadata, pigem olgu liiga suured, kui liiga väiksed. Õiget mõõtu vahedele on üsna raske leida, kui saad täpse margi teada kusagilt, siis leiad ka ihk mingi kasutajamanuaali ja saad kõik parameetrid teada.