12-06-2016, 18:36 PM
Sai siis täna mootor koju toodud, möned klöpsud mootorist on siin: http://album.ee/album/274154/50359921?
Esmasel vaatlusel väntvõll käib ringi, segusiibri hoob ja nookurid kinni. Karbussi ujuki kamber lõhki külmunud, puudu paak ja magneto. Ilmselt on kunagi kepsu vms välja löönud kuna paagi alt on karterit parandatud mingi tundmatu valuga. Ju sinna nahka ka paak läinud on. Praod paistavad olevat ka väntvõlli ruumi luugil ja pleki ribaga paistab et on luuk kokku veetud, ju on see ka pihta saanud. Puudu on ka kraan plokist vee välja laskmiseks, ilmselt tänu sellele ka tundub plokk terve olevat. Küsimus tekkis auguga silindri peas, kahe tõukurvarda vahel. Mis selle otstarve on?
Kui kellelgi juhtub töökorras magnetot ja karburaatorit olema siis vöib neid pakkuda. Ka paagist olen huvitatud.
Esmasel vaatlusel väntvõll käib ringi, segusiibri hoob ja nookurid kinni. Karbussi ujuki kamber lõhki külmunud, puudu paak ja magneto. Ilmselt on kunagi kepsu vms välja löönud kuna paagi alt on karterit parandatud mingi tundmatu valuga. Ju sinna nahka ka paak läinud on. Praod paistavad olevat ka väntvõlli ruumi luugil ja pleki ribaga paistab et on luuk kokku veetud, ju on see ka pihta saanud. Puudu on ka kraan plokist vee välja laskmiseks, ilmselt tänu sellele ka tundub plokk terve olevat. Küsimus tekkis auguga silindri peas, kahe tõukurvarda vahel. Mis selle otstarve on?
Kui kellelgi juhtub töökorras magnetot ja karburaatorit olema siis vöib neid pakkuda. Ka paagist olen huvitatud.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962