26-02-2017, 03:27 AM
No nii.
Lubasin kunagi Maschine No.328604 edusammudest pilte.
Videot kahjuks ei teinud(kaamera ei oska), aga pildipealgi on rattad liikumas.
Masin nüüd siis sai tule torusse. Oli pusimist, et head popsu saada, aga juba sai päris veenev.
Esialgu on veel akusüüde. Selleks on ajutiselt külge arstitud tänapäevane kontaktipaar ja süütepool.
Originaal süüde puudub. Üks kronsa katki kuhu süüde külge käib.
Silinder on läbi puuritud ja sees on uus alumiinium kolb.
Originaal õlitaja potsikud on ka puudu.
Karpa on natuke turgutatud originaal ja reguleerimine oli tulemusi andev peale seda, kui sisselaske klapivedru sai vähe lahjemaks pandud.
Klapid peavad üllatavalt heasti. Needki on üle kõhvitsetud.
Küünal on tänapäevane ja aretatud vana originaal küünla sisse. Originaali jäänuste järgi otsustades oli seal see lahtikäiv, aga kuna selle aeg oli tõsiselt ümber saanud, siis on originaal küünla sees tänapäevase keere. Originaal keere on sellega säilitatud.
Lubasin kunagi Maschine No.328604 edusammudest pilte.
Videot kahjuks ei teinud(kaamera ei oska), aga pildipealgi on rattad liikumas.
Masin nüüd siis sai tule torusse. Oli pusimist, et head popsu saada, aga juba sai päris veenev.
Esialgu on veel akusüüde. Selleks on ajutiselt külge arstitud tänapäevane kontaktipaar ja süütepool.
Originaal süüde puudub. Üks kronsa katki kuhu süüde külge käib.
Silinder on läbi puuritud ja sees on uus alumiinium kolb.
Originaal õlitaja potsikud on ka puudu.
Karpa on natuke turgutatud originaal ja reguleerimine oli tulemusi andev peale seda, kui sisselaske klapivedru sai vähe lahjemaks pandud.
Klapid peavad üllatavalt heasti. Needki on üle kõhvitsetud.
Küünal on tänapäevane ja aretatud vana originaal küünla sisse. Originaali jäänuste järgi otsustades oli seal see lahtikäiv, aga kuna selle aeg oli tõsiselt ümber saanud, siis on originaal küünla sees tänapäevase keere. Originaal keere on sellega säilitatud.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.