Postitused: 23
Teemad: 12
Liitus: May 2009
Maine:
0
Tere. Selline jama siis T-25ga. Praktiliselt ei lähe käima, kui klapid on väljas, väntab ja väntab hakkad vaikselt sulgema neid, hakkab natuke tossu tulema kui käima ikka ei lähe, ainult väga kuuma ilmaga ja sedagi kui oled ca 15 minutit ketranud seda.
Postitused: 2,115
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Ju ta on ära kulunud. Kompressiooni põle änam, mis diisli käimiseks tarvis.
loll on loll olla.
Postitused: 1,219
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
18
Kuidas siis töötab kui ta reaalselt tööle läheb? Millised heitgaasid, kuidas jõuga, pööretega, tühikäigul töötab või ei. Kui kõrgsurvepumbal nelja kruviga kaane küljelt lahti päästad siis mis sealt välja jookseb ja mis koguses (kui jookseb muidugi mingit vedelikku).
Käima tõmmata oled proovinud? Kuidas siis läheb?
Postitused: 23
Teemad: 12
Liitus: May 2009
Maine:
0
ei, kopressioon on täitsa olemas kui klapid kinni panna, siis starter eriti ei vea. ja kui ta lõpuks tööle läheb, siis töötab ilusti, suits on suht läbipaistev ainult kui hakkab midagi vedama ja annad gaasi, siis on sinakas aga muidu on kõik täitsa ok.
Postitused: 1,219
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
18
Selle järgi prooviks kõigepealt pigem aku-akujuhtmed-massilüliti-starterirelee-starter ahelas vaadata. Selline tunne, et sul ei ole masinal pigem piisavalt pöördeid/jõudu starteril. Kui õrnalt mingit vine tuleb töötades siis ei tohiks jah kompressiooniga probleeme eriti tõsiseid olla. Kui aga kompression peal ringi keerata ei jõua starter mootorit siis tuleks ikka sellest liinist uurida.
Postitused: 23
Teemad: 12
Liitus: May 2009
Maine:
0
kui hästi peaks starter ringi käima, kui klapid on kinni?
Postitused: 1,219
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
18
Nojah noh - nii küll ei oska sulle mingit mõõtkava ette öelda. See massin peaks ikka praeguse ilmaga minema kompression peal ilma käiamiseta käima. N.ö. poolest võtmepöördest või kuda see väljend oligi.
No võib-olla paar tuuri keerab ringi mootorit ja siis peaks ikka kohe käima. Sa mingit sõiduauto akut ei saa prooviks peale visata?
Kui päris jõnksat jõnksat keerab või hääle järgi raskelt siis on midagi väga valesti/läbi.
Postitused: 3
Teemad: 3
Liitus: May 2009
Maine:
0
Kõige ennem soovitan kontrollida akut,kui aku korras siis katsu peale käivitamist akult starterile minevaid aku juhtmeid.Juhtmed ei tohi kuumaks minna.Kui läheb kuumaks võib olla viga halvas ühenduses või on starteriga midagi viga.Uue starteri ostmisel soovitan tsehhi starterit mille hind on meil hetkel 1700 eeku hiinakas samasugune 1450 eeku.Kõik sõltub rahakoti suurusest.Need universaalsed starterid sobivad nii T-16,T-25,T-40 JA MTZ.On olemas ka JUMZILE universaal starter hind 2090 eeku.Rohkema info kohta võid küsida meilis.
andre200@hot.ee
Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: May 2009
Maine:
0
Ei teeks paha ka pihustid ja kütusepump ära kontrollida. Magneton starter on küll hea asi, annab mootorile tunduvalt suurema hoo sisse. Ühtlasi peaks uurima, kas mootori kütusesüsteemis pole äkki õhku. Õhk võib siseneda seismise ajal pihusti ülevoolutoru kaudu kütusepaagist, kui kütuse tasapind on madal (paagis vähe kütust). Saan aidata pumba remondiga, mis maksab max 1250.- +18%.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Endal sama mure olnud ja võin öelda, et viga just õhu sattumises kütusetorustikku. käima tõmmates lihtsalt pöörded suuremad ja kütust muidugi lihtsamalt peale tulemas. Ise jändasin ikka mitu päeva, kui asjast lahti sain. Selliste ilmadega nagu hetkel läheb tõesti traktor käima ka 45Ah akuga, kui kõik OK! Selle õhu väljaajamine on hull keemia, kuna ei saa aru, kustkohast ta sindrinahk juurde tuleb. Ja muidugi kontrolli, kas piisavalt tuleb paagist kütust peale, kui mingi ollusk (rooste) paagist tuleva toru sees , siis jama kui palju.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Karta on, et starteri puksid võivad olla ka kulunud, siis kisub rootori tsipa viltu ja harjad ei lähe vastu kommutaatorit korralikult , aga ikkagi eelkõige mass on kõige tähtsam. Kui massilüliti jamab võib kohati ainult starter klõpsida ja ringi ei vea. Siis läheb üldiselt massilüliti ka soojaks.
Postitused: 23
Teemad: 12
Liitus: May 2009
Maine:
0
Kas keegi oskab soovitada kohta, kus saaks seda magneton reduktor starterit osta? Samuti oleks vaja uusi pihusteid ja silindrikaasi.
Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: May 2009
Maine:
0
Magneton startereid ja muid varuosi on müügil igal pool Eestis: Tallinnas, Tartus, Sauel, Võrus, Märjamaal jne..
Mootoril soovitan veel kontrollida, kas pihusti on kinni ja pihusti all olev vaskseib on korralik. Tihti sutsub just pihusti vahelt suitsu välja, aga loomulikult võib ka plokikaane ja silindri vahelt tulla, kui kaas on halvasti pingutatud. Tavaliselt on siis ka plokikaanel sissepõlenud kohad ja ta tuleb asendada.