#1

Tere. Selline jama siis T-25ga. Praktiliselt ei lähe käima, kui klapid on väljas, väntab ja väntab hakkad vaikselt sulgema neid, hakkab natuke tossu tulema kui käima ikka ei lähe, ainult väga kuuma ilmaga ja sedagi kui oled ca 15 minutit ketranud seda.
Vasta
#2

Ju ta on ära kulunud. Kompressiooni põle änam, mis diisli käimiseks tarvis.

loll on loll olla.
Vasta
#3

Kuidas siis töötab kui ta reaalselt tööle läheb? Millised heitgaasid, kuidas jõuga, pööretega, tühikäigul töötab või ei. Kui kõrgsurvepumbal nelja kruviga kaane küljelt lahti päästad siis mis sealt välja jookseb ja mis koguses (kui jookseb muidugi mingit vedelikku).
Käima tõmmata oled proovinud? Kuidas siis läheb?
Vasta
#4

ei, kopressioon on täitsa olemas kui klapid kinni panna, siis starter eriti ei vea. ja kui ta lõpuks tööle läheb, siis töötab ilusti, suits on suht läbipaistev ainult kui hakkab midagi vedama ja annad gaasi, siis on sinakas aga muidu on kõik täitsa ok.
Vasta
#5

Selle järgi prooviks kõigepealt pigem aku-akujuhtmed-massilüliti-starterirelee-starter ahelas vaadata. Selline tunne, et sul ei ole masinal pigem piisavalt pöördeid/jõudu starteril. Kui õrnalt mingit vine tuleb töötades siis ei tohiks jah kompressiooniga probleeme eriti tõsiseid olla. Kui aga kompression peal ringi keerata ei jõua starter mootorit siis tuleks ikka sellest liinist uurida.
Vasta
#6

kui hästi peaks starter ringi käima, kui klapid on kinni?
Vasta
#7

Nojah noh - nii küll ei oska sulle mingit mõõtkava ette öelda. See massin peaks ikka praeguse ilmaga minema kompression peal ilma käiamiseta käima. N.ö. poolest võtmepöördest või kuda see väljend oligi.
No võib-olla paar tuuri keerab ringi mootorit ja siis peaks ikka kohe käima. Sa mingit sõiduauto akut ei saa prooviks peale visata?
Kui päris jõnksat jõnksat keerab või hääle järgi raskelt siis on midagi väga valesti/läbi.
Vasta
#8

Seda mootorit peab starter tänase ilmaga suutma ilma probleemita käivitada.Cool

Nagu aru saan, ei ole teemaalgataja tehniliselt pädev starterit remontima. Sry, kuid väide 15 minutit kestvast ketramisest näitab seda.

Seega tasub temal üle vaadata KÕIK aku juurest hakkavad juhtmed. See ei vaja tehnilist taipu, lihtsalt viitsimist. Nii miinus- kui plussjuhe. Mõlemad otsad peavad olema puhtad ja korralikult kinni. Kui mõni ühendus käivitamisel soojeneb, ongi süüdlane käes.

Tasub katseks panna KORRALIK krokodill aku miinusklemmi ja starteri korpuse vahele. Siis saab selgeks massilüliti tervis.

Aku vahetamine tasub kah ära teha. Korralik 60 Ah on piisav katsetamiseks. Kui see kah teeb joua-joua, siis on viga kas juhtmestikus või starteris.

Starteri remontijate kontakte peaks foorumist leidma.

Soe soovitus on osta Tðehhi reduktorstarter (tootjaks on Magneton), kuid see maksab üle 3 kEEK ja ei pruugi igaühele rahakottimööda olla.
Vasta
#9

Kõige ennem soovitan kontrollida akut,kui aku korras siis katsu peale käivitamist akult starterile minevaid aku juhtmeid.Juhtmed ei tohi kuumaks minna.Kui läheb kuumaks võib olla viga halvas ühenduses või on starteriga midagi viga.Uue starteri ostmisel soovitan tsehhi starterit mille hind on meil hetkel 1700 eeku hiinakas samasugune 1450 eeku.Kõik sõltub rahakoti suurusest.Need universaalsed starterid sobivad nii T-16,T-25,T-40 JA MTZ.On olemas ka JUMZILE universaal starter hind 2090 eeku.Rohkema info kohta võid küsida meilis.
andre200@hot.ee
Vasta
#10

Ei teeks paha ka pihustid ja kütusepump ära kontrollida. Magneton starter on küll hea asi, annab mootorile tunduvalt suurema hoo sisse. Ühtlasi peaks uurima, kas mootori kütusesüsteemis pole äkki õhku. Õhk võib siseneda seismise ajal pihusti ülevoolutoru kaudu kütusepaagist, kui kütuse tasapind on madal (paagis vähe kütust). Saan aidata pumba remondiga, mis maksab max 1250.- +18%.
Vasta
#11

Endal sama mure olnud ja võin öelda, et viga just õhu sattumises kütusetorustikku. käima tõmmates lihtsalt pöörded suuremad ja kütust muidugi lihtsamalt peale tulemas. Ise jändasin ikka mitu päeva, kui asjast lahti sain. Selliste ilmadega nagu hetkel läheb tõesti traktor käima ka 45Ah akuga, kui kõik OK! Selle õhu väljaajamine on hull keemia, kuna ei saa aru, kustkohast ta sindrinahk juurde tuleb. Ja muidugi kontrolli, kas piisavalt tuleb paagist kütust peale, kui mingi ollusk (rooste) paagist tuleva toru sees , siis jama kui palju.
Vasta
#12

(08-05-2009, 13:46 PM)JanT Kirjutas:  ei, kopressioon on täitsa olemas kui klapid kinni panna, siis starter eriti ei vea. ja kui ta lõpuks tööle läheb, siis töötab ilusti, suits on suht läbipaistev ainult kui hakkab midagi vedama ja annad gaasi, siis on sinakas aga muidu on kõik täitsa ok.
Ma jätkuvalt loen välja, et starter ei jõua vedada ja kui mootor töötab siis mingeid ebavajalikes värvides heitgaase ei välju. Pumpa ei ole sestap ehk mõtet eriti näppida ennem kui asi selge, et kas asi ikka mitte starteris ei oleWink läheb muidu veel liig kulukaks.
O.T-de kah natuke. Kas võib ka küsida kusmaal pöörispead siis remonditakseToungue ?
Vasta
#13

Asun Tallinna kandis. Täna lähen maale uurima ja proovin siis kõik soovitused läbi.Rolleyes
Vasta
#14

Remondime kõiki vene pumpasid Märjamaal AS A.K.K.-s.
www.akk.ee
Vasta
#15

(14-05-2009, 08:56 AM)auk_ Kirjutas:  Endal sama mure olnud ja võin öelda, et viga just õhu sattumises kütusetorustikku. käima tõmmates lihtsalt pöörded suuremad ja kütust muidugi lihtsamalt peale tulemas.

Õhk toitesüsteemis on paha jah aga vast mootorit siiski kinni ei poo.
Kui starter ei jaksa motot ringi keerata siis viga ikka stardi/elektripoolel.

loll on loll olla.
Vasta
#16

Karta on, et starteri puksid võivad olla ka kulunud, siis kisub rootori tsipa viltu ja harjad ei lähe vastu kommutaatorit korralikult , aga ikkagi eelkõige mass on kõige tähtsam. Kui massilüliti jamab võib kohati ainult starter klõpsida ja ringi ei vea. Siis läheb üldiselt massilüliti ka soojaks.
Vasta
#17

Olukord on siis sellene: Esimene silinder(eest alustades) laseb kaane ja silindri vahelt läbi. Vändates oli lausa näha kui klapid sisse lükata kuidas õhu-diisli segu välja ajab. Ja starter oli omadega samuti täiesti läbi, seest harjad ja nende hoidjad täiesti oksüdeerunud, suurema lahti võtmise peale tuli välja,et ka sees ei ole olukord parem, rootor oli samuti mingi mustuse kihigia koos ja staator oli ära oksüdeerunud. Kiiruga sai gaz 52he ja sellest kokku pandud uus, kus oli staatoriks ja rootoriks võetud gaz 52 omad ja siis pealmine osa, kus on hammakas ja mootori külge kinnitus oli traktori starteri oma. Selle peale hakkas mõnusamalt väntama kuid ikkagi oli kuidagi lahja, kinniste klappidega oli köki-mökiWink heal juhul tegi ühe pöörde (Aku oli täiesti laetud). Selle kõige peale sai vastu võetud otsus, et mootor läheb kap-remonti. Võtan täesti raami pealt ära ja lapan ümber, koos vajalikke juppide vahetusega. Selle peale, siis suur palve visake siia kõik võimalikud lingid ja materjalid kust saada odavamalt ja paremalt varuosi ning igasugust kirjandust, mis võiks vähegi abiks olla. Suured tänud kõigile, kes aitavad.
Vasta
#18

Kas keegi oskab soovitada kohta, kus saaks seda magneton reduktor starterit osta? Samuti oleks vaja uusi pihusteid ja silindrikaasi.
Vasta
#19

Magneton startereid ja muid varuosi on müügil igal pool Eestis: Tallinnas, Tartus, Sauel, Võrus, Märjamaal jne..
Mootoril soovitan veel kontrollida, kas pihusti on kinni ja pihusti all olev vaskseib on korralik. Tihti sutsub just pihusti vahelt suitsu välja, aga loomulikult võib ka plokikaane ja silindri vahelt tulla, kui kaas on halvasti pingutatud. Tavaliselt on siis ka plokikaanel sissepõlenud kohad ja ta tuleb asendada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne