19-02-2015, 22:23 PM
(18-02-2015, 19:20 PM)karvik Kirjutas: Tänapäevaseid tippsaavutusi ei tea. Vanematel masinatel käis ergutus läbi mõne vatise pirni mis armatuurlaual andis teada kas akut laetakse või mitte.
Ergutus hilinemisega panna tasub ära ja tuleks panna sedasi, et kui tiivik on saavutanud mingid kindlad pöörded ja siis rakendatakse koormus. On kindlam, et labad varingusse ei lähe liiga varajase koormamise tõttu.
Kui aga kasutada auto gene enda laadimis süsteemi, tekib kaks häda. Üks on see, et pinge mastis ja pinge akudel on erinev kaabli kadude tõttu ning teine see, et akude täis saama hakkamisel lastakse tuulikul minema joosta, mis ei ole kuigi turvaline.
Üks võimalus on pingeregu tuua aku juurde. Siis aga peab masti minema viis juhet. 3 faasi ja pluss miinus ergutuse jaoks. Ergutus on muidugi peenike ja olulist hinna hüpet sellest vast ei teki.
Osadel japsi auto pingeregulaatoritel läheb pingeregulaatorist juhe aku peale, tundub et see on mõeldud et regulaator "mõõdakski" aku pinget.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.