09-06-2009, 22:44 PM
Rääkisin täna just ühe bussifirma omanikuga, kes Tallinna piiril ka bussiremondi ettevõtet peab. Kuna bussid on pargis järjest uuemaks muutunud ja vajavad vähem remonti, lisaks majanduslangus, siis mõned lukksepad pidavat kodus istuma kuna pole tööd anda.
Ehk praegu on just õige aeg sellised vanu busse remontida lasta kellegil teisel. Ühe tavalise 50 kohalise bussi kereremondi peale kulub ca. 350 tundi. Kui kogu plekiringi ära vahetama ei pea jõuab selle ajaga ka tehnikale ringi peale teha: Pidurid, määrimised ja vedelikud.
Praegu on võimalik ära rääkida bussiremondi töökojas 200.- tund. Suur aeg kulub ka remondi ettevalmistamisele ja pärast komplekteerimisele. Kui endal ja sõpradel käed otsas püsivad saab sealt ka tunde vähemaks. Roostet peaks igaüks oskama maha nühkida.
Seni kuni ettevõtted üritavad kohaneda uue turusituatsiooniga või pankroti lähevad on just hea aeg oma uunikumid lasta korda teha
Ehk praegu on just õige aeg sellised vanu busse remontida lasta kellegil teisel. Ühe tavalise 50 kohalise bussi kereremondi peale kulub ca. 350 tundi. Kui kogu plekiringi ära vahetama ei pea jõuab selle ajaga ka tehnikale ringi peale teha: Pidurid, määrimised ja vedelikud.
Praegu on võimalik ära rääkida bussiremondi töökojas 200.- tund. Suur aeg kulub ka remondi ettevalmistamisele ja pärast komplekteerimisele. Kui endal ja sõpradel käed otsas püsivad saab sealt ka tunde vähemaks. Roostet peaks igaüks oskama maha nühkida.
Seni kuni ettevõtted üritavad kohaneda uue turusituatsiooniga või pankroti lähevad on just hea aeg oma uunikumid lasta korda teha