Probleem trimmeriga Stihl fs55
#41

(27-07-2010, 20:27 PM)Gravity Kirjutas:  ...
Kui oled 100% kindel,et süüde on olemas ning juhtmed on terved ja süütepooli ning hooratta vahe olgu umbes 0,2mm.
...

Vana teema, kuid hetkel mulle aktuaalne.

Kas see 0,2 mm vahet on parajasti tavaline 80grammine koopiapaber kolmeks keeratuna? Sest sedasi näitab minu nihik - 0,27 mm. Süütepooli paigaldades aga tirib magnet isuga ja järgi peaks jääma kenasti rasvane 0,2 mm...

Kas süütepooli primaar- ja sekundaartakistuse mõõtmine tavalise multimeetriga annab sisulist võimalust tõdeda süütepool vigaseks? Või mõjutab juhtelektroonika tulemust sedavõrd, et mingeid mõistlikke numbreid sealt ei saa?

Huvitaval kombel jäävad minu digimultimeetritel numbrid jooksma nii kahtlusaluse Dolmari süütepooli kui täiesti toimiva Partneri puhul, lihtsalt ulatus on erinev...Rolleyes
Vasta
#42

Kasuta normaalset seguõli ja segu vahekord paika.

Ilma koormuseta ära põhjagaasi anna koormusega anna tuld ja selleks see tööriist ehitatud ongi ja suruõhuga ära puhasta ei saagi ega trimmerit selleks on väike pintsel..

Lased karbussi membraani avad sodi täis ja segu vahekorra paigast ja lahja seguga sõites lihtsalt rõnga puruks..ja rasvase seguga kolvi mustaks, rõnga puruks, kinni..alt hõreda mootoriga sama lugu.

karbussi tüübi võid ka välja hõigata nendel teatud iseärasusi ja karbussi ja silindri vaheline tihend, rikastuskanal nõelklapp karbussis hoia korras, mis iganes kummist kinnitujalg vaheta uue vastu kui see vana , reeglina seal mõra ja saab lisaõhku

kui võimalik ,mõõda kahe punkti pealt silindris ellipsit, kui kannatab saab asja tee korda kui ei kalkuleeri läbi ja osta uus..Midagi ei ole teha kui on haiget saanud õpitakse läbi vigade juhtub..
Süüteküünal vali just see, mis ta olema peab mitte nn universaalne stihli oma
arvestades temperatuure, pöördeid, põlemiskiiruseid, surveastet, kompressiooni takistust ja selle sobimist vast mõni vanakooli kardisõitja mehaanik räägib sulle pikemalt miks see sellise mootori juures on väga tähtis

Jäta need süütemängu 7 sajandikku rahule esialgu, arvesta sooja mootori puhul vahede paisumist ja abrasiivosade poolt tekitatud kulumis kahjustusi ja mähise ahela katkestamise puhul kõrgepinge tekitamiseks annab see nurga andur sul selget signaali kui säde on ja seda võid mõõta lihtamalt impulsi mõõtmise teel led pirniga kui ligi pääsed.

Kas see o.2 on külm või kuum vahe see jäi selgusetuks

Kui küünal vale siis võimalik, et takistus jms tegurid säde on ei ole vale ja alati hoia küünal süütejuhtmes ja kerega massis ja vale küünlaga teed poolile liiga.

Mida vaata kui su masina karbussil on rikastuskanal silindri ja karbussi vahel, et tihend seda deformeerudes kinni ei pitsitaks ja igat polti kruvi keera ettenähtud Nm.Soovitan soojalt.

Remondimanuaali ja joonised leiad netist ja andmed ka sealt

Sul on 2 taktiline kõrgete pööretega mootor ja nr 1 asjad seguõli, segu vahekord, lisaõhk ja süüteküünal ja mees peab ka olema taga ja et sa alaväärsuskompleksidest projekti nurka ei viskaks võta asja rahulikult, uuri vaata nipet näpet v olla saab asja kui karteripooled terved koos väntvõlliga.
Nende asendamine kulukas ja kasuta ka kõikvõimast ebay keskonda või tootja vaheladusid järke, kes sulle 5 korda odavmalt lahkesi varuosasid müüvad kui kohapealsed poed ja kuula vähem mehaanikuid , kes pole ennast korralikul kaineks maganudki.

Üks seltsimees kirjutas karbussi poolel kehva õliga, seguga karbussi kanalite kinni paagatamisest midagi ootaks huviga siia tema arvamust, mees vist teab millest kõneleb
Vasta
#43

Viitab rohkem pooli regulli veale, kui eelnevalt muidugi trimmer puhastatud on. Ei usu et pool läbi on. Teinekord jubib küünal ka. Mu oma Stihlil kadus täituur ära. Tühituuril tiksub ilusti ei saanud aru, proovisin uuesti üks õhtu ja mida nägin süütejuhe läheb täistuuril hoorattaga massi Big Grin Vaata uus küünal ja kontrolli juhtmed üle.

Veel pole maha löödud
Vasta
#44

(02-08-2013, 11:45 AM)Moto555 Kirjutas:  ...
Remondimanuaali ja joonised leiad netist ja andmed ka sealt
...

Hm, äkki keegi aitab mul leida seadeväärtusega kirjandust. Varuosakataloogist neid ei leia. Tegelikult piisaks ka primaar- ja sekundaarmähise takistuse väärtustest praegu.

Minu küsimus oli just süütepooli paigalduse kohta: kuidas tagada vajalik vahe. Tundub, et kolm kihti 80-grammist paberit annab kenasti vajaliku vahe. Big Grin

Odavaim pakkumine seni on olnud 92 dollarit (kood 385143031), kohalikud küsivad 111 €. Selliste hindade juures tekib juba tahtmine viga enne uue asja soetamist kindlaks teha. Asenduseks pakutava 62-dollarise kohta on enamasti märkus out of stock ja paaris kohas oli negatiivne kommentaar ootamatu lõppemise kohta.

Karburaator - tehtud (uued membraanid, täielik osandamine, puhastamine ja reguleerimine tahhomeetri abil);
karter - mõõdetud ja peab nii vaakumit kui survet;
kolvigrupp - tihe, väljalaskeavast vaadates laitmatu ja surve 9+ bar.

Säde külmast peast viisakas, soojalt nõrk ja katkendlik. Kõrgepingejuhe vastu näppe ei anna.

Külmalt käivitub eeskujulikult, käib hästi, kiirendab viisakalt ja tühikäik on hea nii soojalt kui külmalt. Soe mootor ei käivitu. Küünla saab lõpuks ka märjaks, kuid selleks tuleb kümneid kordi tõmmata.
Maha jahtunud mootor (käe all vaevu leiga) käivitub esimesest tõmbest.

(02-08-2013, 12:14 PM)JaakH Kirjutas:  ...
Tühituuril tiksub ilusti ei saanud aru, proovisin uuesti üks õhtu ja mida nägin süütejuhe läheb täistuuril hoorattaga massi Big Grin Vaata uus küünal ja kontrolli juhtmed üle.

Sel võsakal ei ole kohta, kuhu massi lüüa - plastkest ümber, juhe rüüžis. Ning säde ei parane ka siis, kui tõsta kogu juhe metallist eemale - ikka on hädine ja vahelejättudega.

Sama küünal mootorsael annab ilusa sinise sädeme. Mootrsaelt võetud küünal (mõlemad on Dolmarid ja sama küünlaga) annab võsakal lahja sädeme ja soojalt ei käivitu ka sellega.

Sestap tundub, et probleemiks on süütepool. Võtsin eile maha ja kupatasin boilerile kuivama. Las mõtleb seal nädalakese, siis proovime uuesti. Aga süütepooli paigaldamiseks ongi vaja paika saada vahe pooli ja hooratta vahel, millest ka minu hommikune postitus - kui oluline on kolmekordse paberi jäetud 0,2x vahe juures see x. Või peaks pigem jätma kahekordse paberi pakutava 0,1x?
Vasta
#45

Viga ära otsi ühes kohast vaata avaramate silmadega ringi.
Selleks siis selline postitus.

Nõrga sädeme ja katkestuse vahelejätmist oskad süütekünla otsast vaadata eristada korras mootoriga võrreldes..

Lekkiva nõelklapiga(rikastuskanal, tyhikäik) surebki mootor soojast peast välja jukerdab tühikäik kuna segu on rikas nn toores ja kolvi pealt on küllaltki selgelt näha, et see on suure tõenäosusega segu teema ja silindris põlemiskiirusega mingi jama ja sellest tekkinud kahjustus viitab küllalti erinevatele asjadele mida kindlalt 100% millegi süüks määrata on küllaltki keeruline aga aimatav

Sooja mootoriga suureneb ka juhtmetest takistus ja küünal peaks olema see, mis sinna on ettenähtud ja 7 sajandikku süütenurgal on ka nagu piisav? jälle, et hilise süütega häireid tekitaks aga see peaks saatma käitamise hetkest kuni lõpuni välja ja tõsise vibratsiooni ja jamadega käivitamise hetkest ja suure töenäosusega soojast pärast naljalt käima ei saa mootorit
Vasta
#46

Issand,miks te ajate asja raketi teaduseks.

Süütemooduli ja hooratta vahe seadmiseks võta visiitkaart või mõni suvaline papitükk. Kui see ei kõlba siis kasuta lehtkaliibrit.
Paned kaliibri vahele lased mooduli magnetiga vastu ja keerad kruvid kinni.

Süütemoodul saab maanduse läbi kruvide millega ta kinnitub või on otse vastu silindrit. Teatud mudelitel kasutati plastmassist distants seibe ka.

Kui sul säde puudub korras küünalaga ja suretusjuhtmed ka terved siis osta uus moodul. Parandada pole seal midagi. Süütemoodul nendel tüüpviga. Viimati mäletasin ,et moodul maksis Eestis 30-40 eurot. Süütemooduliga on uus piip ja juhe kaasas.

Hooratta kiilu võid ka üle vaadata vb on mõni "sepp" kallal käinud ja seetõttu paigast ära.

Kui ise asjale pihta ei saa siis 55635536 Wootele,asun Nõmme kandis.
Vasta
#47

(02-08-2013, 20:01 PM)Gravity Kirjutas:  Issand,miks te ajate asja raketi teaduseks.

Süütemooduli ja hooratta vahe seadmiseks võta visiitkaart või mõni suvaline papitükk. Kui see ei kõlba siis kasuta lehtkaliibrit.
Paned kaliibri vahele lased mooduli magnetiga vastu ja keerad kruvid kinni.
...

Mina ei aja raketiteaduseks.Toungue Minul oli lihtne küsimus: kas pakutud 0,2 hooratta ja süütepooli südamiku piluks on range number või suurusjärk.

Üleolevatest vastustest järeldan, et suurusjärk. Mis sobib suurepäraselt.Toungue

Krediitkaart ei paindu nii hõlpsalt ja minu kaardid on 0,4 paksud...

Veneaegne perfokaart on 0,25 paks.

Kahjuks maksab konkreetne süüde üle saja euro. Seitsmest kohast kolm pakkusid (üsna sama hinnaga), teistel pole pakkuda. Dolmariomaniku rõõmud...Big Grin
Vasta
#48

Ummmm

http://www.farron.ee/varuosad/suutemoodu...arbur.html

http://www.farron.ee/varuosad/suutemoodu...2-mix.html

Kust sa üldse otsisid endale süütemoodulit ?
Vasta
#49

See suretuslüliti juhe võta ka ajutiselt lahti.

Süütepooliga on lihtne m, see kas töötab või ei tööta..

Anna oma küünla markeering ka

Zündmodul für stihl FS55 aadressil ebay.de peaks abiks olema
Vasta
#50

Pardon, lugupeetavad, tekitatud segaduse eest.Sad

Teen uue teema, kuna eelmisi lehti ei ole keegi lugenudToungue - mina laenasin eelmisel aastal seda teemat oma Dolmar MS-4510 probleemide lahkamiseks.

Teen uue teema, siis on asjad selged.Cool

(02-08-2013, 21:48 PM)Moto555 Kirjutas:  See suretuslüliti juhe võta ka ajutiselt lahti.

Süütepooliga on lihtne m, see kas töötab või ei tööta..

Suretuslüliti juhtme eemaldamine on elementaarne, kuid meeldetuletusena teistele võimalikele hädalistele muidugi omal kohal.Cool

Aga vat selle töötamisega ongi kahetised lood: külmalt töötab, soojalt minu hinnagul mitte.
Vasta
#51

süütemoodulist mu poolt 1 huvitav tähelepanek Espina -lesbina trimmeriga!!!! Sama teema eile, külmalt käib, soojalt mitte mõmmigi paar potsu ja asi vask. Säde nii nõrguke et otsi teist tikutulega.... Kuid asja juurde - avastasin et moodulikorpus (kest või mida iganes) tagus massi. Sai siis üks Varna pool peale istutatud ja hoopis teine minek. Igale gaasivajutusele reageerib, pole enam sellist jõuetut mämmimist. Eelmise postitusega tundub et panin mööda. Noh aga tavaliselt on pool ikka see kõige viimane mis läheb igavikuteed-või olen ma valesti aru saanud. Parandage siis mu eksimustBig Grin
[/u]

Veel pole maha löödud
Vasta
#52

Süüteküünal peaks olema ka see just täpselt , mis ta olema peab.Iga küünal ei töötagi ja temperatuuride muutustega hakkab see jama pihta.

Pole olemas sellist universaalselt küünalt, mis igale poole sobib, sobib see , mis ette on nähtud või kui ringi ehitatud ratsitud midagi siis tuleb valida õige..

Bensufilter võiks ka olla husqvarna oma või originaal 100% muud no name nikerdised kipuvad analoogset jama tekitama ja kütusevoolikud kui on läbi asendada uutega..

Külmast pärast kui käib ja soojalt mitte siis võib ka väntvõlli otsatihendite aeg läbi olla või kehvemal juhul karteripooltega midagi..

Kompressiooni mõõdad silindrist küll aga kolvi pealt, alumist otsa on natuke keerukam mõõta st lihtne ja turvaline kui valad karteri lihtsalt segubensiini täis(igasugused alarõhud ja ülerõhud kohtades kus seda ei soovitata teha jäta lihtsalt tegemata).Osadel isenditel mida tasuks jälgida, et kolb ikka õigetpidi sees 2 taktilise puhul on kolb ka klapi eest olenevalt silindri ehitusest akende asetusest.

Sumbutaja kui maha võtad raputad , et seal sees ei sahiseks koliseks mitte midagi oleks vaikus ja kui põlenud läbi vana vms jama siis võib ka aknast uuesti silindrisse sattuda võõrkeha, mis sisu rüüstab.

Sumbutajat ära keevita jne pane see uus..

Millele seda süütepooli nüüd kokkuvõttes vaja läheks, Dolmarile või Sthilile?

Primaar ja sekundaarmähise vahel ahela mõõtmine?

Hooratta võiks ka puhastada seest
OT
Kõige debiilsem asi soovitus mida elus kohanud olen oli diisel mootori puhul süsteemist õhu välja saamiseks lihtsalt filtri tagant paagi poolt suruõhuga utsitamine nii , et common rail pihustid ilusti filtri elemendi tükke ja sodi täis olid...
Vasta
#53

(05-08-2013, 11:44 AM)Moto555 Kirjutas:  ...
Millele seda süütepooli nüüd kokkuvõttes vaja läheks, Dolmarile või Sthilile?
...

Minul Dolmarile, JaakH-l StihlileBig Grin
Vasta
#54

Ei ole mu Stihlile vaja miskit Rolleyes Poole on omalgi küllaga.

Veel pole maha löödud
Vasta
#55

Dolmaril MS-4510 süütepool originaal varuosa:

http://www.ebay.de/itm/Zundspule-fur-Dolmar-Motorsensen-MS-3310-MS-4010-MS-4510-/321161722593?pt=Ersatzteile_Zubeh%C3%B6r_Landtechnik&hash=item4ac6bafae1

7 lisaeur on postikulu
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne