GAZ 69 mootor - uus või kap.remonditud?
#1

                    Seisab Gaz 69 mootor. Ilusasti prussidest raamil, hõbevärviga üle värvitud. Välised osad kõik uued: jagaja, generaator, starter, küünlad, õlivarras, õli lisamise toru korgiga, karburaator plommitud "selkaga". Isegi õli on sees selge nagu pisar. Kaasas "Pasport", kus mootori number kirjas ja seltsimees Gusjevi allkiri, kes kinnitab, et mootor on läbinud OTK. Nüüd siis uuesti küsimus, et kas see mootor on uus või kap.remondi läbinud? Kas kap. mootorile lisati selline "Pasport"? Kes lahendaks mõistatuse?

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#2

Tundub siiski kap. remondi mootor olevat. Kap. remondi mootorid värviti koostatuna hõbevärviga kõik üle: kollektor, poldid ja mutrid. Pildilt näha, et värvi all on soojenduskraan, plokikaane mutrid, rihmarataste kinnituspoldid jne., uuel tehasemootoril oleks soojenduskraan värvimata, samuti ka kõik poldid ja mutrid, kuna need on uutena komplekteeritud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne