Audru tulevik
#1

Lubati, et Audru tehakse pikemaks ja FIA F3 nõuetele vastavaks. Kas tohib loota, et Audrus võib tulevikus näha meie jaoks uusi sarju kuskilt kaugemalt?
Vasta
#2

Detailplaneering on kinnitatud minuteada. opentracki foorumis on sellest rohkem inffi.

Eriste on kõik teinud, et uus asfalt tuleks!
Vasta
#3

Põhimõtteliselt on võimalik siia tuua iga sari, mida rada vastu suudab võtta. Ehk siis max. F3 erinevad sarjad, tsiklite puhul SB. F1, GP2, DTM, Moto GP ilmselt siiani ei jõua, liialt väike on meie turg ja rada aeglane, ka peale täiendusi. Samas on väga palju tiheda konkurentsiga sarju, mis meeleldi geograafiat laiendaksid. Vähehaaval on siia toodud nii GT, kui ka Truck Race. Aga seni on lisa tulemata jäänud raja kehva seisukorra pärast. Lähiajal peaks Audru vald välja kuulutama hoonestusõiguse konkursi tingimused raja kinnistule. Kuluaarides on kuulda, et on olemas nii investorid kui ka soov rada korda teha. Ja seda kiiremas korras. Iseasi kui just eestlaslikult isklike huvide tasemelt kokku ei lepita.
Vasta
#4

Ma arvan, et keegi ei mõtlegi F1, MotoGP ja sääraste peale Toungue. Aga ma ei saa aru, miks sa ütled, et rada on liiga aeglane? Sõidetakse ju ka tänavaradadel ja Hungaroringil.
Vasta
#5

Ringradade sobivust ühe või teise klassi jaoks hindab FIA, ning uue raja kohta käivad nõuded (vt http://www.fia.com/sport/Regulations/sportcoderegs.html Appendix O) on kindlasti karmimad kui juba ammu eksisteeriva ja legendaarse raja omad. Tõenäoliselt ei saaks Monacos, Nürburgringil või Le Mansis tänaste nõuete järgi tõukerataste võiduajamist kah teha, kui nad alles praegu rajatud oleks Smile

Klassid, nn "Grade" jagunevad nii:
Grade 1: Vormel 1
Grade 2: Vormelid mis pole vormel 1, aga on töömahuga üle 2500cm3; Le Mans Prototype 1 ja 2 ning FIA meistrivõistlused GT autodele
Grade 3: Vormelid ja sportautod kuni 2500cm3, GT1, GT2 reginaalsed sarjad.
Grade 4: Vormelid ja sportautod kuni 2000cm3, turismiautod

Grade määratakse raja pikkuse, laiuse, kurvide raadiuse ja veel saja parameetri järgi, ma ei olegi head ülevaadet kuskil näinud, võib-olla seal FIA saidil kaevates leiab midagi. Audru uuele ringile saab asjaosaliste sõnul taodelda Grade 4 ehk võid ise ülalolevat nimekirja vaadates järeldada, mis asjad siia põhimõtteliselt sõitma mahuks. Peab küll mainima et regionaalsete sarjade puhul võetakse asja tiba lõdvemalt, olid ju eelmine nädalavahetus GT autod Audrus täitsa rajal ilma mingi Gradeta.

Üldise taustsüsteemina väärib ehk mainimist et Skandinaavia riikidest on ainuke klassifitseerimise vääriliseks peetud rada Rootsis, Anderstorp Racewayl on Grade 2. Seega oleks ka Grade 4 väga kõva sõna ning ilmselt õnnestuks korraldada nii mõnedki Rootsi, Taani ja Norra meistrivõistluste etapid.

A senikaua kuni uut rada pole võib EMV-d ikka vaatamas käia, põnevust jätkub Smile
Vasta
#6

(30-06-2009, 21:13 PM)Jesper Kirjutas:  A senikaua kuni uut rada pole võib EMV-d ikka vaatamas käia, põnevust jätkub Smile

Minule sobivad praegusel kujul võistlused väga hästi. Saab tasuta sisse ja boksitee ääres istuda. Ei tea, kus veel sellist lahedat rada leiaks Cool
Vasta
#7

Nüüd on tulevik:

III projekt: Audru rahvusvahelise auto- ja motospordikeskuse väljaarendamine
Taotleja: MTÜ A2Racing
Projekti käigus rajatakse senise Audru ringraja territooriumil Rahvusvahelise Autospordiliidu FIA Grande 3 turvalisuse nõuetele vastav ringrajakompleks. Projekti käigus rajatakse kompleksi 3,3 km ringrada, rallikrossirada, supermoto rada, teenindushoone ja tribüünid, sissepääsusüsteemid, trass ja kommunikatsioonid, müratõkked ja piirded, kliendiparklad ja ligipääsuteed ning tegevusväljak lastele.
Juba 2011. aasta juulis on arendatavasse keskusesse kavandatud Vormel Renault NEZ (Põhja-Euroopa tsoon) osavõistlus. Keskuse külastajate arv on eeskätt rahvusvahelise tähtsusega võistluste tõttu väga kõrge - ca 90 000 külastajat aastas, sh ca 21 000 väliskülastajat, kellele Eesti külastamise ajendiks ja reisi peamiseks eesmärgiks on just Audru ringrajal toimuva võistluse külastamine. Oluliseks mõju laiendavaks asjaoluks on piirkonna külastatavuse hooajalisuse vähendamine: võistlused ja treeningsõidud toimuvad ringrajal aastaringselt ning võistlejate-treenijate ja nende tehnomeeskondade kohalviibimise aeg on pikk. Piirkonda lisandub hinnanguliselt 31 töökohta.

http://eas.ee/index.php?option=com_content&view=article&Itemid=738&id=4841

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne