Voshod - 2 ja Kavrovez 175 cc
#21

Tänan heade juhtnööride eest.

Ise tinutatud ots tõmbas juba siibri vahelt leebet, hea, et tina silindirisse ei lennanud. Teen selle "pintsliotsaga" ka korra proovi ja siis juba uue karburaatoriga.

Aga ega ei ole õpetussõnu Voshod 2 karburaatori reguleerimiseks? (kirjeldasin oma probleemi eelmise lehe lõpus).

Mõned pildid masinatest:
[Pilt: Pilt213.jpg]
[Pilt: Pilt214.jpg]
[Pilt: Pilt215.jpg]
[Pilt: Pilt201.jpg]
Vasta
#22

Kenad masinadBig Grin Kas sa varuosadest oled huvitatud ? Kui huvi siis PT.



Terv, Suht Jah
Vasta
#23

Tean ühte kasutajat siin, kellel on kah jänkujaava ja tal on tuttav, kes omab erialast kirjandust, pean tema käest uurima, kas tal on aega sinu küsimusega tegeleda (kahjuks on ta väga hõivatud inimene). Jootmise juurde veel niipalju, et uuri elektroonika komponente müüvatest poodidest, sealt saad pindade puhastamiseks vajalikku ollust. Nimetust ei mäleta, aga seletad asja ära ja saad pudelikese, kus korgi all pintsel. Sellega määrid mõlemad pinnad korralikult kokku (st. trossi otsa ja selle junni, mis sinna külge läheb). Trossi ots pista sellest junnist läbi ja painuta laiali, siis määri kokku, et pärast poleks seda vaja enam näperdada. Jootmiseks peavad mõlemad liidetavad pinnad saavutama temperatuuri, millel sinu joodis ehk tina sulab, siis jääb ühendus pidama.
Vasta
#24

Nonii, karburaatori tross on kenasti tinutatud ja toimib. Käisime täna uuesti mõlema rattaga väljas. Minu ratas purunes esimesena - siduri trossi otsa punn lenksu poolt tuli torissist lahti. Pole hullu, parandasime ära ja sõit jätkus. Seejärel seisukus Voshod, jälle sooja mootoriga ei võta pöördeid ülesse ja mingisugune timmimine ei aita. Niisiis tõmbasime K-ga Voshodi metsast välja ja asusime asja uurima. Kaotasime ära hämarad Voshodi tooreklapi pulga. Ei luba ja käima ka enam ei saanud.

K asus alguses uljalt sõitma, kuid siis jälle tagurpidi, kuigi süüde sai varasemalt õigeks keeratud. Siis jälle läks õigetpidi ning siduritorss andis kohe seejärel otsad ning jalapiduri link lendas küljest. Enam lisaks väga käima ka ei tahtnud minna.

Väga hull käik seekord Big Grin.

Aga nüüd oleks tarvis K-55 karburaatori mootoripoolset vahetükki, mis kinnitub silindri külge, mille peale karburaator omakorda kinni keeratakse. Proovime vahetada Voshodi karburaatori K karburaatori vastu!? Peaks vist nii toimima?

Oleks vaja ka siduri torssi ilmselt, kui on pakkuda kellelgi.

Andres
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne