401-420
#21

kui sa mõtled hea kvaliteedi all neid esemeid millest lähipilte oled teind siis on sul küll midagi nihu... eeltöö on korralikult tegemata ja ilusast või heast on asi ikka väga väga kaugel...



Vasta
#22

(14-10-2009, 20:03 PM)Jossu Kirjutas:  kui sa mõtled hea kvaliteedi all neid esemeid millest lähipilte oled teind siis on sul küll midagi nihu... eeltöö on korralikult tegemata ja ilusast või heast on asi ikka väga väga kaugel...


Miks? ma ei oodanudki, et saan vanade katkiste ja roostes assjade vastu uued asemele.

Anna soovitus kus saaks paremini ja too näited.

Tervitades

Jaak

krjaak1@gmail.com

C4 ja 401-420
Vasta
#23

ilmselt said suht odavalt?
kroomimine ise ei maksagi sittagi, maksab eeltöö, sellised kohad kas keevitatakse täis ja lihvitakse ja siis vasetatakse veel väiksemadki praod ja augud ära. See töö on kirves ja teadaolevalt see narva vend seda teha ei oska... Hr. Karu tegi vist tallinnas ka kroomimist. Tema tööd julgen soovitada....



Vasta
#24

Tubli ,et auto oled otsustanud taastada. Pleki ja värvitööd siis teostad ise või kes ?
Vasta
#25

Platsi koristustööde käigus tulid nähtavale aegade hämarusest jäänud M400-401taga uksi esi uksi mõnedel liistud peal, ja klaasid ka olemas kuna neid ootavad vist Hiina rauasulatusahjud,siis oleks vast kenam kui mõni asjalik huviline nendega midagi teha mõistaks. Kaasa võtta mõned õlled ja asjalik jutt põhjendusega ..miks just sinul neid tarvis läheb...Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#26

(10-09-2009, 21:01 PM)yukyuk Kirjutas:  Tervist!

Julgen hinnata, et sinu valduses on hea toormaterjal, millest ainult originaali poole püüelda!
Edu ja jaksu sulle selles raskes töös, ka priske rahakott tuleb kasuksSmile. Hindaksin seda väga kõrgelt, kui suudaksid teda võimalikult originaalis teha. Suhteliselt haruldaseks on jäänud originaali hoitud eksemplarid ja neid viimaseidki peab hindama.

Mis puudutab põhimõttelist valikut 6V ja 12V elektrisüsteemi vahel, siis soovitaksin soojalt 6V peale minekut - on raskem osi leida ja pimedam sõita, aga asi on seda väärt. Jäin ise just selle tõttu "Mustast numbrist" ilma, ent püüdlen selle suunas.
Väga raskesti leitavad on ka praeguse aja isenditel tagumise poritiiva katted (kummist), mida ise liimisin ka 4st toormaterjalist, suvalisest kummist ja kummipurust kokku, lõpptulemus rahuldas mind. Mingeid jääke on ka alles veel, kui vaja - küsi.Smile
Rooli kohta nii palju, et uuendusi tehti selle auto kallal pea iga aasta, seega on praktiliselt igal erineval aastal välja veerenud isend teistest erinev. Suuremad muutused tulid siiski 53-54a, millega vahetus ka mudelinumber 400 -> 401. Üldjoones on sinu rool 400le iseloomulik plastmass kodaratega, 401l tulid aga erivärvidega metallkodaratega. Tõsi, vahel varjeerus mõnele 401le 400 jupp külge, kui ka vastupidi.

/ Küljeliistudest tean nii palju, et minu teada olid need vaid väga esimestel (M400 ja aastaarvu poolest u 1950 ja alla selle), uuemad kataloogid seda ei näita. Kui varem kõneleja teadis öelda, et 400l ka polnud, siis võis tegu olla vaid mõne kindla aasta uuendusega (tehti neid ju küllaga)

Oman veel mitmeidki varuosi, mille võiksin ka ära anda, ainult küsi Smile.

Kui huvi, siis minu isendist võid pilte näha siit: http://www.carrating.org/car.php?14035

Jõudu ja edu tööle!

Kes Alma Mosse 6V peale taastamist ja üldse taastamist asutavad, siis tasuks astuda Volga poodi, kus on hetkel saadaval täiesti uued Alma Mosse starter ja generaator ja UUED esi-ja tagatiivad.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne