No comments...or not bad?
#1

[Pilt: 800_4.jpg]

Asja nimi siis Lada.

No comments

Asp
Vasta
#2

:???Ei oskagi nagu miskit asjalikku sellise aparaadi kohta öelda. Aga noh... venelased on ju kõigeks võimelised:???

Ja varsti võime lugeda pommuudist et Lada on Abramovitði toetusel ära ostnud Minardi F1 tiimi ja hakkab sinna mootoreid tarnima:yes, ja ðassii teevad kah ise:yes
Vasta
#3

Ei oska midagi õelda. :wow Huvitav igatahes. Smile
Vasta
#4

Ei tea küll millest see asjandus koosneb kuid vähemalt iste on aus- Recaro ju.

ja esituled meenutavad mulle millegipärast Pesukotti.
Vasta
#5

on jah pöso moodi eest, aga see on ju päris lahe, teab aint mis seal sees toimub... välimus ei tee ju autot

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#6

ei tea kas nagu kõik lada uudismudelid, et lähedalt vaatamist ei kannata ?
ripnevad tihendid, voolav värv, räpakad keevitused ja meisliga raiutud augud ?:???

a kaugelt on täitsa kena.


Vasta
#7

Nii!
Asjal on mootoriks (VAZi enda oma) 1,6 16v ja peaks olema 3 eri võimsusega mootorit ca 115 -200 hj.
mõeldud on ta venemaale uueks ringraja klassi tekitamiseks

ma hetkel nats unine ja kirjutan mälu järgi, üritan siia mingi lingi ka leida.
Vasta
#8

PS!
uues ZaRuljom´is on lada110 uue näoga- täiesti talutav, kusjuures.
Vasta
#9

See uus lada 2170 (110 baasil) on seest ju täitsa kena. Armatuur on vene auto kohta uskumatult ilus. Lisaks tagaistmetele eraldi juhitav konditsioneer (kallimal variandil).
Vasta
#10

seda 2170 on näha ka sellel pildil see tagumine sinakas hall.
Teeks siinkohal lühikokkuvõtte ZR kirjutatust:
Ajakirjas olev mudel pole just viimane variant kuid siiski päris lähedane seeriamudelile, mis jõuab liinile 2004 lõpp 2005 algus. Muudetud on peaaegu kõiki kere detaile: kapot on uue kujuga reljeefsem, palju jäigem ning ei kaardu enam külgedele vaid asub ilusti poritiibade vahel; ümber on tehtud tagumine ots kus pamper on nüüd horisontaalse asetusega (joon kuni ratta koopani välja) varasema vertikaalse joone asemel (pamper lõppes enne ratta koopani jõudmist); valgustehnika on uus ilusam ja efektiivsem, eest meenutab natuke susuki lianat ja tagant vectra B
Suurt tähelepanu on pööratud ohutusele: täiustatud on uste turvatalasi ning nüüd on neid kohe 2 ukse kohta.
Mõned arvud ka: kui sigulil (classic 01-07) on külgkokkupõrkel HCI (juhi peavigastuste ulatus) koifitsent 1400-1600 ühikut siis 110 on see 800 ühikut ning 2170 ainult 275.
palju see näiteks megane´il on, kahjuks ei tea ,aga igal juhul on edusammud märkimisväärsed.
alguses on autol 2 turvapatja kuid mõne aasta pärast pidi nende hulk kahekordistuma:duh
palju on tehtud tööd ka aerodünaamikaga ( juba 110 on selles suhtes tegija kuna on voolujoonelisem kui opel, tuntud oma saavutustega voolujoonelisusega, astra praegune mudel)
esiklaasile on lisatud väikesed plastikliistud mis vähendavad tuule müra A-piilari ümber ning hoiab ära vihmavee satumise küljeklaasile.
tagaratta ees on väike tuulesuunar (nagu väike porilapakas, aint eespool ratast)
mis pidi vähendama turbulentsi tagaratta juures.
Peeglid on ilusa kujuga ning varustatud suunatuledega :bounce palju kenamad kui mersul või vw
Salongi ventilaator on uuelt chevrolete-nivalt mis suudab puhuda 430l/min õhku varasema320 asemel. Tõusnud on soenduse võimsus ja paranenud jaotamissüsteem, olemas ka salongi filter.
baasvarustuses on roolivõim alul hüdrauliline lääne litsensi alusel hiljem venelaste enda elektriline.
kõik masinad saavad kliimaseadmedning luks variandil isegi kahe sektsioonilise (ees ja taga erinev ilm)
El aknad on nüüd hammaslatiga mitte trossidega- palju töökindlam, kesklukk on vaikne ja akna nupud asuvad ustel mitte kaskkonsoolil nagu 110nel.
Ka on pardakompuuter suure ekraanuiga ning tagumisel istmel on keskel istmesse uputatav peatugi.
Müra on vähenenud nii see kui väljas 3dB
Ah jaa mootoriks jääb ainult 1,6 mootor seda nii 8 kui 16 klapilisena mootoreid täiustati mitte ainult ergemaks 0-100 vaid tehti just elastsemaks pöörati tähelepanu laugele momendi kõverale laias pöörete vahemikus.
eesmärgiks oli 100Nm juba 1000 pöördel:o
Olema son ka ABS ning vaakumvõimendit suurendati 9 tollise läbimõõduni.
AGA sisu on tõesti viimaspeal Cool
kuigi seeria mudelil tuleb natuke muudetud kellade ja pardakompuutri kujuga saab see olema vägev!
kindlasti minge ja vähemalt sirvige poes ZR kui osta ei soovi
Seal on juttu ka sellest punasest LADA-REVOLUTIONist, uuendustest villisel (UAZ-31595),uutest puuvilja värvidest lada kalina seeria valikus, talverehvide test (olemas ka vene rehvid ja mitte kõige halvemad), moskvitchide neljarattaveolistest ning ülevaade vanadest eksootilistest masinatest.
Vasta
#11

Not bad!!:o
Vasta
#12

tibi jaoks polegi kohta..., sestap ka kurb nägu kõrvalseisval tütarlapsel Toungue
Vasta
#13

Lisaks veel 2170-ne hind, mis pidi olema ainult veidi kallim kui praegune 110. Ja kui venelased panevad need osad enam-vähem sirgelt külge ja keeravad mutrid kinni, siis:bounce
Vasta
#14

Paljud avastused, leiud ja uued autod kipuvad ikka seal riigis raha taha toppama jääma. Ja kes ütles, et venelased ei oska (kopeerida) joonistada. Välismaal on ju lihtsam kui on korralik concept car müüakse see lihtsalt tootjale maha ja valmis. Aga neist konstruktoritest on kahju kelle töö siis liinile jõuab kui asi on moraalselt pensionile jäänud...

Dodge Journey Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne