Delta//Druþba
#1

Viskan ka oma "MOPEEDI" üles Wink. Õigemine Delta raam ja druzba mootor.
Plaan teha praegu . mootor korda . pidurid . ja veel väikest pudi-padi .Wink
[Pilt: 2ewek93.jpg]
Vasta
#2

kuidas selline elukas edasi liigub? Gaasi lööd põhja, et liikuma hakkaks?
Vasta
#3

(25-07-2009, 21:24 PM)delta omab teid ^.^ Kirjutas:  ... mootor korda . pidurid . ja veel ...
Julged mehed, et ilma piduriteta sõita suudate...
Vasta
#4

(25-07-2009, 22:00 PM)Potsataja103 Kirjutas:  
(25-07-2009, 21:24 PM)delta omab teid ^.^ Kirjutas:  ... mootor korda . pidurid . ja veel ...
Julged mehed, et ilma piduriteta sõita suudate...

Tavaliselt selliseid asju lükatakse, mitte ei sõideta. Big Grin

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#5

(25-07-2009, 21:56 PM)pannkook Kirjutas:  kuidas selline elukas edasi liigub? Gaasi lööd põhja, et liikuma hakkaks?

Kuule ei teagi , pole veel proovinud . Wink

Millise mopeedi või motika karpa on kõige lihtsam peale panna druzbale ? Wink
Vasta
#6

Olen ka sellise analoog tehnikaimega ringi vuranud. Liikus teine üpris nobedalt. Enda isend oli tehtud 125 raami peale.
Vasta
#7

Tsitaat: Millise mopeedi või motika karpa on kõige lihtsam peale panna druzbale ? Wink
Druzbale peaks kõige paremini istuma K-55 karpaBig Grin
Vasta
#8

Druzba saag töötas mul kunagi Jawa 555 ( 50 ccm) karburaatoriga.

Terv. Veteran.
Vasta
#9

mille karpa on K-55 . kust seda saada ?

EDIT//Karpa K-55 on K-125 motika oma ?
Vasta
#10

tänaseks nii palju et sai kokku . mootori võtsin lahti , kahest panin ühe kokku . Säde on ilus sinine lillakas . Puudu on praegu kütusevoolik ja pidurid .Pidurid saab hommseks .Vooliku proovin täna saada . Homme saaks proovida juba ! SmileSmile

Parimat !
Rauno .
Vasta
#11

kasutan siis sõbra kasutajad.
Hetkel selline seis et masin sõidab ja pidurid olemas.
Kuid tekkis probleem et nii kui kaasi mahaa lased sureb välja, milles probleem? karpa juures timmisin toda kruvi aga midagi ei aita(karpa küljes ainult 1'kruvi)
Vasta
#12

Druzbal käis originaalis tühikäigu reguleerimine gaasitrossi pealekeeramisel. Aga see originaal karpa tuleb küll kaugele ära visata selle timmimine on loll vaev . Kõige parem oleks üldse urali mootor, see on vägagi töökindel.
Vasta
#13

Praeguseks suht halb olukord . Wink tagakiige kõver .
Kellel tagakiige on ?
Vasta
#14

No neid delta juppe ikka leidub veel. Tuleb õigest kohast otsida lihtsalt- näiteks motkuuri foorumist
Vasta
#15

nii . läheb tööle külmamootoriga siis saab ilusti sõita nii palju kui tahad . siiis kui mootor soe ja tahad tööle panna siiis ei lähe ja kui läheb siis ei ole jõudu , mis küünal oleks õige (mark) ? ja mis õli bensiini vahekord ?
Vasta
#16

Tüüpiline, et soojast peast Druþba käima ei lähe (väljaarvatud perfektselt korras isend), proovi palju tahad.
Vasta
#17

vene õliga oli vahekord 1:20 ,
Tänapäeva 2 taktilise õlidele on kirjutatud 1:50
Mõni väidab et peaks kasutama rohkem õli segu sees, kui 1:50...
Vasta
#18

niisiis nüüd selline mure , et kui käima tõmbad siis ratas käib kohe ringi .
Vasta
#19

(02-08-2009, 19:32 PM)delta omab teid ^.^ Kirjutas:  niisiis nüüd selline mure , et kui käima tõmbad siis ratas käib kohe ringi .
Tühikäigupöörded liiga kõrged.

Terv. Veteran
Vasta
#20

Oot-oot, mehed! Keegi pole rääkinud sellest, kas tollel masinal üldse sidur olemas on. Lenksudel sellist hooba ei asetse.
Tsentrifugaalsidur toda asja vedada ei jõua, ma kardan.

Nagu enamus teab, siis ilma sidurita hakkabki mootor ratast ringi vedama kohe.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne