Volga Gaz 21US
#1

Niisiis sai mõned päevad tagasi enda õuele sõidetud pealkirjas mainitud sõiduriistaga. Järgnevalt siis mõne sõnaga autost lähemalt.
Nimelt on tegu siis 1969a masinaga mis on siis rahvakeeli kolmas põlvkond ning eksport variant. Seisukorrast siis niipalju et enamus plekke tuleks välja vahetada hea tulemuse saavutamiseks. Tehnilise poole pealt võib aga masinaga üsnagi rahule jääda, lisaks veel see on hea, et kõikvõimalikke sillaosi ning mootoriosasid on aastatega eelmine omanik varunud hulgaliselt ning need siis saavad minu kasutada vastavalt vajadusele.
Edasistest plaanidest siis nii palju, et võtan auto osadeks laiali ning hiljem püüan uuesti kokku tagasi panna ning pühapäeva autona kasutama hakata.

Ahjaa pilte näeb autost aadressil: http://nagi.ee/photos/AigarP/sets/216491/

Kui on küsimusi siis postitada need siis või meilile.
Vasta
#2

Kas plaan on täitsa originaliks teha või midagi muud?Täitsa algosadeks nüüd ka ei tasu masinat võtta kuna siis saab enne isu otsa,kui masina uuesti kokku ja liikuma.Kuidas muidu kõik asjad toimetavad?Mootor ja kast kõik töötavad?Millal viimati ülevaatus kehtis ja sõideti?
Vasta
#3

PLaan on jah ikka enamvähem originaaliks jätta. Kast ja mootor töötavad küll, kuid siiski panen peale kapremonditud mootori ning täiesti uue käigukasti. Ehk siis panen autole külge nii palju uusi juppe kui vähegi leidub. Viimati osales auto liikluses vähem kui aasta tagasi.
Vasta
#4

Täiesti uute vene autoosade ja kapremonditud mootoritega on muidugi see lugu, et enne kasutamist tasuks nende siseeluga kindlasti tutvuda. Iial ei tea, millal töölisel oli paha peavalu päev või teatud detailide partii oli täies ulatuses kasutu praak.

Kui olemasolev tehnika töötab, siis ma jätaks selle peale.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne