Mercedes-Benz 240d
#1

Vabandan kohe ette, kui sai veidikene valesse kohta teema.
Sai siis soetatud selline 75-da aasta kiirabiauto. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Huvitaksid mind sellised küsimused, et palju selliseid masinaid kokku tehtud on? Kas keegi äkki teab selle auto varasemast elust midagi? Huvitav oleks ka teada, millist väärtust see masin üleüldse omaks, nüüd ei teagi, kas hakata ise leiutama midagi temast, või siis üritaks edasi müüa, kuna tegemist temaga ikka on.
Vasta
#2

see auto on igasugu kino näinud, muuseas kunagi oli ta musta värvi ja suured valged kala rood peale maalitud
Vasta
#3

Tore, et midagigi kuuleb sellest autost siis. Loodame, et tema tulevik tuleb siis kah helge, kuigi ise ei oska hetkel midagi lubada, et mis temaga teen.
Vasta
#4

Sarnase aga pasapruuni karva sõiduki pääle võeti mind kord hääletajana kusagilt Haapsalu lähistelt u. aastal 1993. Juht oli peaaegu enam-vähem, pardainsener puhta juua täis. Tartusse olivad teel.
Esimese asjana torgati Vana Tallinn läbi võreakna tagapingi külalisele : "joo, loom, siis karv läigib!"
Kui mind Märjamaal maha pandi, oli tulemuseks see, et minagi silmini täis.
Oh, aegu õudsaid, ammuseid.... Big Grin

loll on loll olla.
Vasta
#5

Enamus eriautosid ei ole olnud autovalmistajatehase (ehk siis konkreetsel juhul MB) tootmispogrammis. Tehases valmistati meie näitel pika teljevahega ja nö. pooliku kabiiniga ðassii, mis vastavalt tellimusele pealisehituse valmistaja juurde suunati. Arvestades auto vanust, võiks pealisehituse tootjaks pakkuda Binz'i või Miesen'it, kui oletada auto erivarustuse Saksamaist päritolu. Kindlasti peaks olema kerel mõni silt, mis pealisehituse tootjale viitaks. Kere järgi julgeks rohkem Binz'i pakkuda.
Vasta
#6

antud konkreetne isend on ikka ajaloolise tähendusega liikur (pole välistatud, et just see beez), mina tean seda aastast 98 ja juba siis oli seal rohkem viina joodud kui eesti vabariiki eksporditud selleksajaks, aga igaljuhul on tegemist liikuva verstapostiga, pärineb ka masin sellest ajast ja kohast kui sai "lempsi poest" seda liisida, no ca 20% intressi kuus jne, väidetavalt kasutas seda nii mõnigi band ja pole välistatud, et see liikur on ka mõne hiti taimelava.
Vasta
#7

Ansambel "Kala" peaks selle masina ajaloos mingit rolli mänginud olema.
Vasta
#8

(19-08-2009, 23:57 PM)oxygen Kirjutas:  Ansambel "Kala" peaks selle masina ajaloos mingit rolli mänginud olema.

VIA "Kala" kasutuses oli mingil ajahetkel üks järgmise põlvkonna Mersu, tänini mõnikord Pärnu vahel liikumas. Ei väida, muidugi et neil varemalt vanemat ei võind olla...

loll on loll olla.
Vasta
#9

Üks selline musta või tumepruuni värvi isend oli 1993. aastal Martini-nimelise mehe omanduses ja paiknes see peamiselt Õismäel Harku järve ääres, seal kus praegu mingi suur lille- või aianduspood on. Masin oli seest lagedaks löödud ja veeti sellega inimesi viimsesse puhkepaika. Samal mehel oli ka ürgaegne Volvo Wiima buss ja mingil hetkel sai ta endale ka w123-mersu baasil kiirabi, mille ta samuti katafalgiks ümber ehitas.
Vasta
#10

Konkreetne isend on eestisse tulnud 1993 aastal. Vaatasin nüüd natuke autot üld ja uurisin tema kohta. Tegemist on tõesti Binzi toodanguga, seda tõestab birka vasakul uksepostil. Kerel on väljas roostet päris palju, ka suurem osa põhjast tuleks vahetada. Karbid on justkui okei ja tagasilla/ vedrupüstakud tunduvad kah kõik ilma roosteta. Mootor käivitus külmast peast poolest pöördest, peale pooletunnist sõitu ja väikest tiiru läks masin aga keema ja peale veidikest puhkamist enam käivituda eitahtnud. Külma mootoriga läks jälle poolest pöördest. Positiivseteks külgedeks on masinal see, et sees on väga korralik armatuur, tagaosa peaks olema hüdrauliliselt tõstetav, ja ka kõik kroomosad tunduvad suhteliselt veatud. Plaanis siis hetkel värvkatte uuendada, kuid siiski roosaks jätta ja kongi igasugust pulli meelelahutust panna. Seda kõike üritaks siis teha nii, et originaalsust väga ei riku. Samuti peab peatama rooste leviku kerel, kuid tuleb tunnistada, et põhjalikuks keretöödeks ei jätku mul aega, raha, kuna on ka teised projektid, mis seda neelavad.
Vasta
#11

No kui asi seisma jääb, anna teada, meil on Uunikumide Talverallile tagavara- e nö liikuvat baasjaama vaja. Lubame, et säilitame vanakese kõik olulised komponendid, sh ka liikumisvõime.

(20-08-2009, 22:33 PM)minimop Kirjutas:  Plaanis siis hetkel värvkatte uuendada, kuid siiski roosaks jätta ja kongi igasugust pulli meelelahutust panna. Seda kõike üritaks siis teha nii, et originaalsust väga ei riku. Samuti peab peatama rooste leviku kerel, kuid tuleb tunnistada, et põhjalikuks keretöödeks ei jätku mul aega, raha, kuna on ka teised projektid, mis seda neelavad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne