23-06-2013, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2013, 11:30 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Amortidest:
Öli välja ei ajanud, toimisid, vedrud head ning hüpetel maandumist ei seganud. Mis aga häiris, amort liigub liialt kiirelt välja. Kas panna paksem öli vöi varda väljaliikumise suunale seibe juurde. Sellega tegeleda mingi aja, kui saan.
Söidust:
Seekord jäi kvoot täitmata. Teisel söidul, kuskil poole peal, suri järsku mootor välja, suht järsult.
Proovisin rajal ka käima panna, kuid mis ei luba see ei lähe.
Boksis keerasin korra süüteküünla maha: pruun puru oli vahel, hall önneks mitte (kartes köige hullemat). Kust see aga tuli ?
Proovisin käivitada, lubas ühe pöksu ja rohkem ei midagit, kompressioon nagu on. Samas ujuta ja uputa palju tahad, küünal märjaks ei lähe. Kuna vöistlussöite rohkem polnud, jätsin asja sinnapaika, pakkisin asjad. Kodus uurin.
Öli välja ei ajanud, toimisid, vedrud head ning hüpetel maandumist ei seganud. Mis aga häiris, amort liigub liialt kiirelt välja. Kas panna paksem öli vöi varda väljaliikumise suunale seibe juurde. Sellega tegeleda mingi aja, kui saan.
Söidust:
Seekord jäi kvoot täitmata. Teisel söidul, kuskil poole peal, suri järsku mootor välja, suht järsult.
Proovisin rajal ka käima panna, kuid mis ei luba see ei lähe.
Boksis keerasin korra süüteküünla maha: pruun puru oli vahel, hall önneks mitte (kartes köige hullemat). Kust see aga tuli ?
Proovisin käivitada, lubas ühe pöksu ja rohkem ei midagit, kompressioon nagu on. Samas ujuta ja uputa palju tahad, küünal märjaks ei lähe. Kuna vöistlussöite rohkem polnud, jätsin asja sinnapaika, pakkisin asjad. Kodus uurin.
Arrogance diminishes wisdom !