Audi S1
#1

Mõnede andmete järgi oli Audi S1 spetsiaalset ehitatud ralliautodel 660-1000 hp.
Vasta
#2

miks mitte jah, oli ju turbo-ajastu siis, areng oli raju.

Tglt ei saagi ma hästi aru, miks nii karmid reeglimuudatused ette võeti 80ndatel, oleks võind ju lasta ehitada tehastel omi püsse rahus kahe-kolme eksemplari kaupa.
Smile
Vasta
#3

Tänavaautodel on muidugi sellised mootorid täiesti sigajõhkrad.

Aga Audi 2,2 mootoris võeti 600+ Hp päris ammu juba jah välja.
Vasta
#4

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: Jansa
Tglt ei saagi ma hästi aru, miks nii karmid reeglimuudatused ette võeti 80ndatel, oleks võind ju lasta ehitada tehastel omi püsse rahus kahe-kolme eksemplari kaupa.
Smile

Need B-rühma autod olid parajad surmarelvad. Sellepärast ilmselt... Peale seda, kui Henri Toivonen oma Lanciasse sisse põles, tuli asjale imekiire lõpp...
Vasta
#5

Võib-olla küll.
Aga väga radikaalne lüke ikkagi, turvalisust oleks saand vast muud moodi ka tõsta.

Umbes samal ajal puksiti turbo F1-st ka välja küll Sad
Vasta
#6

Mul kodus selline kanal nagu DSF seal näitas videot sellest kuidas kunagi sellega rallit sõideti. Rahvas oli puha tee peal nii et juht nägi ainult umbes 10m ette ja viimasel hetkel hüppas rahvas eest ära. Seal Audi hüppas ja maandus tagaratastele ja siis andis juht gaasi ja \"auto tõmbas nokka\" sõna otseses mõttes.:o
Vasta
#7

Rahval on mingi haige komme siiamaani auto alla ronida. See vaene lätlane (või oli leedukas) kes lendas rallil autoga rahva hulka: lasti pärast maha. Kas tema oli süüdi, et ronivad ise ligi, on halb korraldus jne.
Vasta
#8

Lugesin ka seda ralli ajalugu lähemalt ja Audil ja Lancial olid veel ühed uued ja hullemad püssid ehitatud aga neid ei kasutatud kunagi ja siis tegi FIA oma seadused.Lancia kiirendas sama kiiresti kui formel1 ütles üks F1 piloot. Kruusateel 0-100 2,3sek.:o
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne