Ketid kummidele
#1
Exclamation 

Kas kellelgi kettidega on kogemusi olnud, oleks vaja endal sigulli rataste ümber keerata.Ennem oleks vaja ehitada, oskab keegi nõu anda või kas ültse tasub ehitada ise???
Vasta
#2

Olen kunagi näinud et on topitud lehma ketid, kuigi parema tulemuse annavad vene sõnnikulaotaja omad.
Paigaldus oli selline et rehvid tühjaks siis ketid peale üks haaval kinnitati läbi velje aukude poltidega. Pingutati ära ja siis rehv täis.
Muidugi on või oli olemas ka päris originaal kette mis käisid sama moodi ümber rehvi nagu veoautodel.
Vasta
#3

oleneb milleks sul noid kette vaja on.

Kõige lihtsam ise teha. poest ostad meetriga ketti ja ketilukke ja siis ainult punumise vaev. Ise tegin murutraktorile sellised ja kolm talve vastu pidanud. Kiirust sa niikuinii nendega ei arenda, niiet proovi järgi

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#4

(21-10-2009, 23:37 PM)wolfestein Kirjutas:  Kas kellelgi kettidega on kogemusi olnud, oleks vaja endal sigulli rataste ümber keerata.Ennem oleks vaja ehitada, oskab keegi nõu anda või kas ültse tasub ehitada ise???

Pärnus Alve poes oli 4-5 aastat tagasi müügil.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Muidu pole lugu, ma saan ise niisana kah talvel sõita aga tüdruku jaoks. Ta esimest korda roolis ja ei taha et ta ehmuks kui auto libisema hakkabBig Grin
aga mingi 30 või 40 km/h ikka saab sõita ju????
Vasta
#6

(22-10-2009, 12:36 PM)wolfestein Kirjutas:  Muidu pole lugu, ma saan ise niisana kah talvel sõita aga tüdruku jaoks. Ta esimest korda roolis ja ei taha et ta ehmuks kui auto libisema hakkabBig Grin
aga mingi 30 või 40 km/h ikka saab sõita ju????

Ei soovitata pikka maad (sööb kummi) ja üle 15-20 km/h (raputab vedrud ja vedrustuse detailid laiali. Selleks ongi nad kergelt paigaldatavad, et libeda mäekuru ületamisel paned alla ja teeolude paranedes võtad kohe ära. Ega nad kraapimisele kõval pinnal väga pikalt vastu ka ei pane, purunevad.
Tüdrukud peavadki harjuma teeolusid hindama ja vastava kiirusega sõitma. Ainuke koht kus ketid end õigustaksid on pidev vesiliug jäisel mäkketõusul-laskumisel. Näiteks mingi külavahe- või uudismaatee, kui "suurele" teele asja pole. Muidu käib naelrehv küll ja küll.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

ega mul seal vanaema juures on neid mäkke tõuse ja langusi päris palju, ja nael kummi pole kuskilt võtta kah, ei ole raha et osta. suure teepeale ültse minna ei saa, auto liiga roostes selle jaoks (lollide eesti seaduste kohaselt)
ja ma arvan et praegu on tüdrukule see talve sõit parem, enne kui auto kooli läheb võib veel kuiva ilmaga kah nats harjutada. Ei taha nagu hõpata, aga ise sõida kuiva ilmaga väga hästi, talvel pole kunagi sõitnudBig Grin
Vasta
#8

mul on maal olemas mosse 400/401 16" rehvidele käivad ketid Smile kui maale satun millalgi võin neist pildid teha.nad muidugi roostes ja ei tea kas sa midagi neist aru saad-igatahes ise nad tehtud ei ole ja tunduvad olevat originaalid
Vasta
#9

Tahaks nii väga näha, olen ise vaadanud selle mosse 400/401 hindu. Siga kallid rsk.Ei julge neid kette teha eriti, ei tea kuidas see talv jõgeval tuleb.Tavaliselt on ikka päris krõbe pakane seal, ei tea kas see sigull külmaga ültse tööle läheb
Vasta
#10

Aga tee poltrehvid alla. Saad nii lumisel, kui ka jäisel teel maurata. Natuke raske töö on nende tegemine, kuid odav ja pole mingi eriline tuumafüüsika. Lisan mõned pildid ka mis ma arvutist hetkel leidsin.
Vasta
#11

Ohh sa t**a, selle auto alla küll jääda ei taha kui sellised kummid allBig Grin
oled kindel et saan teha, sigullil ju need vana süsteemiga kummid.

võiksid blueprint-i kah saada mis moodi teha(ise ma küll praegu ei oska ette kujutada)
Vasta
#12

Süsteem on lihtne. Vaja normaalse mustriga rehvi, hunnik peitepeaga polte(soovitavalt mustad-need suurema karastusega ja kuluvad kauem, ja kuuese või isegi viiese mõõduga), seibe ja mutreid. Puurid rehvisisse hunnik auke ühtlaselt(ära mingeid sirgeid tegema radu hakka. Ikka mingit mustrit) torkad poldid läbi aukude, (kõige raskem osa)soovitavalt mitte palja käega kui ei taha peale esimest rehvi käevalu, kasuta mingit kõvemat asja surumiseks. Paned seibid mutrite alla ja pingutad ära, et poldid kauem kestaks. Ära tee neid liiga pikki(nagu ühel pildil, nood vähe teise kasutusvaldkonna rehvidWink). Punkti kõik poldid keevitusega kinni(kestavad kauem). rehvile sisse pane mingi kaitse õhukummi jaoks(näiteks trasportöörlint) lõikad paraja pikkuse ja laiuse. Rehv velje peale ja õhukumm sisse. Saab sõita ka suurtel kiirustel nagu näiteks jäärajal või lumerajal pähe anda nii kuis torust tulebToungue
Vasta
#13

[Pilt: picture007kz8.jpg]

minu Mossel on sellised , ja 60 kannatasid küll põllul lasta, kuni kevadel 1 poole oma lõhki tõmbas vastu kivi kevadel.
Vasta
#14

[u]
(22-10-2009, 14:56 PM)wolfestein Kirjutas:  Siga kallid rsk.

(23-10-2009, 11:58 AM)wolfestein Kirjutas:  Ohh sa t**a ...


Palun vali oma sõnu, mida Sa siia foorumisse paiskad!

Austa kaasfoorumlasi oma kõnepruugiga...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#15

Kettide asmel võiks kasutada AutoSock´i. Lihtne paigaldada ja sõitmisel vähe müra. www.autosock.mltehnika.ee
Vasta
#16

see päris kallis lõbu ju
Vasta
#17

No kui poest ostad polte 4 rehvi jaoks -musti ka veel tugevdatud.Neil umb 7 eeku tk poldil, pane mutrid asjad juurde sinna.

Samas kui teed ketid, siis arvesta seda, et kui ketid on lihtsalt rehviga risti siia sinna mõni diagonaal ka siis libisema hakkab hoopis jäisel pinnasel.

Korvkette vaja.
Osta pole neid mõtet, need on kallid.A la paar tuh paar.
Kõige lihtsam , osta kitsam rehv piikidega.Teeb sama, paremgi välja ja vaeva vähem.
.jpg Ketid.jpg Suurus: 3.3 KB  Tõmbamised: 111
.jpg Ketid.jpg Suurus: 3.3 KB  Tõmbamised: 111
.jpg Ketid.jpg Suurus: 3.3 KB  Tõmbamised: 111


Pilt väheke kehva,pildil vasakpoolne lahendus kõige parem, parempoolne kipub libisema, külje peale jne.
Üldjoontes sõiduautol kasutatakse siiski naaste, kette ei soovitata.
Väike näidis miks valida naast j amitte kettidega mässata
http://www.youtube.com/watch?v=VsS3-kmtX...re=related
Vasta
#18

(07-11-2009, 14:46 PM)wolfestein Kirjutas:  see päris kallis lõbu ju
Millega võrreldes kallis?
Vasta
#19

kallis ju muidugi kui arvestada,et tegemist on siiski põllurallikaga. Eesti teedel pole lubatud lumekette kasutada ning kui autorehvid ei vasta sul kehtivatele nõuetele siis parem ära trügi sinna vanaema juurde mägedesse. autorehvid või hoopis oma oskused...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne