MTZ 82 arvele võtmine
#1

Tegemist siis mtz 82-ga.
Ostsin aastaid tagasi Võrust.
Tol ajal polnud vajadust dokumentidele ja nii se asi jäi.
Traktor oli arvelt maha võetud.
Number on olemas ja käisin selle järgi ark-is pärimas et kuidas saab.
Seal öeldi et peab vana omanik ka tulema ja vaja on rek.(mingit raamatut või passi) ilma selleta ei saa. Kuna teadmata oli ka vana omanik siis ARK mulle seda ei avalikustanud kuna nemad ei tohi seda öelda jne.
Siis helistasin sinna kust selle masina ostsin ja selt sain siis ka andmed kus se traktor pärit.
Helistasin siis sinna (mingi turismiga tegelev mõis) ja sealt öeldi et nemad ei tea midagi sellisest masinast, et Soomlane oli mõisa ära ostnud jne.
Kuidas toimida.
Vasta
#2

Ostad uue "kere" . St , et kuan traktoril seda p6hm6tteliselt eriti pole, siis piisab kui vahetad pirkad ja kerenumbrid ringi.

Odavaim ja lihtsaim viis.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

Kui dokumentide võltsimisega tegeleda ei taha, siis on legaalne võimalus igamisega . Ega asutused sellega eriti tegemist teha ei sooovi, kuid seadus on tugevam.

ASJAÕIGUSSEADUS
6. jaotis
Igamine

§ 110. Igamise sisu

(1) Vallasomand tekib igamisega, kui isik valdab vallasasja katkematult viie aasta jooksul nagu omanik
Vasta
#4

"Kaotad" reg. numbri ära ja lähed mõnda teise ARKi osakonda. Kui sõiduk arvel Eesti ajal pole olnud, siis omanikku nad ei tohiks leida raami nr järgi ning saad teha avalduse ARKi juhatajale seletusega, kust masin sinu kätte jõudnud on. Kuna sa praegu oled neile reg.nr esitanud siis jäävadki vana omanikku või dokumente nõudma selles büroos, sest tõenäolisel leidsid alusdokumendid oma arhiividest.
Vasta
#5

Traktori vana omanik ARK-s teada, vähemalt see turismiga tegelev mõis, mis on omanikku vahetanud ja seal vist nagu pudru ja kapsad ei teata sellise masina olemas olust eriti mitte.
Saatsin neile meili millele lubati vastata aga ei miskit jne.
Tekkis huvi selle igamise vastu, et mis see täpsemalt on ja palju läheb sel teemal uuesti registreerimine ja kust võetakse see informatsioon et traktor on üle viie aasta minu omand olnud.
Traktor muidu aastaid 10 kuskil minu käes olnud.
Vasta
#6

Oskab keegi veel midagi lisada. Otsin selliseid odavamaid lahendusi.
Vasta
#7

On olemas MTZ-50 ja MTZ-52-e pass.50 on alles aga ei kasuta ja
52-te enam ei ole,52-est võib ehitada 82-e aga see on ka veidike paberite jama kuid mis siin ilmas lihtne on.
Vasta
#8

Teeme nii, et mingit dokumentidega äritsemist siia teemasse ei tule
Vasta
#9

Ei soovi hetkel dokumente osta kuna see suht kallis lõbu, kuna siis tuleb tasuda dokumentide eest ja siis veel vereimejad ARK - s.
Hetkel otsin häid mõtteid kuidas õigus päraselt traktor uuesti arvele saada.
Muidugi olen kaalunud varjanti osta pool raam ja pirka aga hetkel veel mitte.
Vasta
#10

Üle 400 vaatamise aga häid mõtteid pole?
Vasta
#11

Sulle on kõik enam vähem seaduslikud võimalused välja pakutud juba. Sinu asi on nüüd endale sobivam välja valida ja tegutsema hakata. Edu!
Vasta
#12

Kui ma T-25 pabereid vahetasin siis sellel läks kabiini birkal olev number küll arvesse kui raami number.
Sinu aparaadil käigukastil olev birka on märk sellest,et kapitalis käinud kast. Mootorile saad selle eeskujul kapitali ehk ise ära teha. Kõrgsurve pumba all olev number on detaili number vist. See kolmas number ka registreerimisel arvesse ei lähe.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#13

Väidetavalt on russi raaminumber dubleeritud parema raamitala esiosale värviga.
   

Minu hübriidrussil pole seal midagi. Aga seda on N korda üle ka võõbatud. No see pole arvel ka. Ei ole kuulnud, et kellegi oleks tõsiselt mootori- ja jõuülekande numbreid otsitud.

Mida teha, sõltub asjaoludest. Vana ja ausa traktori näitaks sellisena ette ja rõhuks säilinud birkale. On võimalus., et ametnik on kas lihtsalt kusipea või saanud värskelt vaseliinita menetluse ja saadab pikalt. Aga on võimalus, et vormistab mõistliku masina ja asjaliku jutu peale ära ka.

Kui masin on värskelt üle võõbatud, siis võib tulla ütlemist ülevärvitud raaminumbrist aga ei pruugi, eksole. Siiski on heas korras masina arvelsaamise tõenäosus kõrgem, kui kulunud kosla.

Kui masinal ei ole kehtivat ülevaatust, tuleb niiikuinii büroosse tarida...

Kui masin on Wägga Wannnast Ajast juba valduses, siis võib proovida ka lihtsalt seletuskirja. Aga kui eelmine legaalne omanik on teada, võiks ostu-müügi lepingute kett olla pidev.
Vasta
#14

(25-12-2016, 23:34 PM)v6sa Kirjutas:  Kui masinal ei ole kehtivat ülevaatust, tuleb niiikuinii büroosse tarida...

Ei pea ju...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15

(25-12-2016, 23:48 PM)mlsluik Kirjutas:  
(25-12-2016, 23:34 PM)v6sa Kirjutas:  Kui masinal ei ole kehtivat ülevaatust, tuleb niiikuinii büroosse tarida...

Ei pea ju...

Kindel? Ma ei ole traktorit arvele võtnud, kuid kõik teised kehtiva ülevaatuseta preparaadid (või need, millel midagi kahtlast paberites) tuleb ette näidata.

Või mõtlesid Maanteeameti spetsialisti koduvisiiti? Logistiliselt lihtsam, kuid 40.- on ka raha.
Vasta
#16

Viimase paari aastaga tosin ilma kehtiva ülevaatuseta masinat enda nimele võtnud, mõni neist isegi ajutiselt registrist kustutatud olnud. Pole keegi midagi näha tahtnud, ei autosid, traktorteid ega veokaid. 

Teehöövel, Saurer, Mazda treila, Ivego magirus, 66, sahaar, zaz jne jne...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17

(26-12-2016, 00:05 AM)v6sa Kirjutas:  
(25-12-2016, 23:48 PM)mlsluik Kirjutas:  
(25-12-2016, 23:34 PM)v6sa Kirjutas:  Kui masinal ei ole kehtivat ülevaatust, tuleb niiikuinii büroosse tarida...

Ei pea ju...

Kindel? Ma ei ole traktorit arvele võtnud, kuid kõik teised kehtiva ülevaatuseta preparaadid (või need, millel midagi kahtlast paberites) tuleb ette näidata.

Või mõtlesid Maanteeameti spetsialisti koduvisiiti? Logistiliselt lihtsam, kuid 40.- on ka raha.

Ei pea täna enam midagi ette näitama, on's üv tehtud või mitte. Isegi ajutiselt arvelt maas oleva sõiduki ost/müük käib ilma ette näitamiseta.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#18

(26-12-2016, 00:18 AM)viplala Kirjutas:  ...
Ei pea täna enam midagi ette näitama, on's üv tehtud või mitte. Isegi ajutiselt arvelt maas oleva sõiduki ost/müük käib ilma ette näitamiseta.

See on hea, kui enam ei pea. Cool Aga kui kindel võib selles olla iidvana sõiduki puhul?
Vasta
#19

Vast on sobilik teema, et nõu küsida...

1991 toodud Venemaalt JUMZ. Sünnilt olnud kopp, aga miskipärast originaalkopp asendatud PE 08ga (tänaseks seegi välja praagitud ja masin soolo).

Mingit paberid Venemaa asutusega SPTU 18 (põllumajanduskool) ostmisel tehti. Iseasi, kas alles on.

Traktoril p(b)irkat polnud. 1976 "ümara" armatuuriga masinal kinnitus see armatuuri vasaku küljepleki külge, mis enamikul tolle ajastu isenditel kahjuks puudu.

Kabiini ukse välisküljel oli kopa p(b)irka, a la EOxxxx nr yyyyyyyy. Ilmselt too nr siis pandigi müügipaberitesse, poolraamitalal miskit ei olnud (või oli värvitud). Ärme unustame, et omal ajal polnud traktorite müük eraisikule ette nähtud ja siis igasugu "VIN-koode" igale poole ei taotud.

Too kabiin on nüüdseks naaberküla mehele müüdud ja koos tagasillaga soetatud akvaariumkabiin, millel p(b)irka täitsa olemas.

Kas maksab tolle p(b)irkaga vehkima minna? Või kaevatakse kuskilt välja, et masin kuulus Tartu rajooni x majandile? Ja sealt edasi, sellele, kes ta reformi käigus endale sai. Tänaseks ilmselt ammu arvelt maas.

Kuidas peaks käituma, kui tahta asja legaliseerida?
Vasta
#20

Mingi andmebaas pidi neil vanema tehnika kohta olema ja ulatuma isegi natuke 90ndast tahapoole. Seega oleks vast piinlik, kui pärast midagi muud välja tuleb, kui ise väidad.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne