Tahaks võrrile jõudu juurde?
#1

Mul läheb võrr päris hästi edasi umbes 50-60km/h. Uus kolb ja kolvirõngad on ja düüs on suuremaks puuritud. Aga kuidas saaks võrrile veel jõudu.
Vasta
#2

Lase kolvile 3 rõngas juurde teha.
Vasta
#3

Mitte rõngaste lisamisega ei tule " jõudu" juurde, vaid vastupidi. Mootorikesel kulub kolvi liigutamisele rohkem energiat!
Muretsege ÜHE L- rõngaga kolb.

Ja veel, jõudu pidi vähe olema. Et ei saa üles mäest? Siis tuleb taha suurem hammasratas panna.

Tervitab Veteran.
Vasta
#4

Pingsalt mälus sorides meenub, et tehaseseades võrril olid pedaalid küljesRolleyes

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#5

Noorsand ei saa aru, et võrrile pole ei kiirust ega jõudu vajagi. Võrr, kui selline, on mõeldud rahulikuks kulgemiseks linna- ja külateedel, mitte kuskil pitis ega rajal rallisõitmiseks. Tüdrukuid kah selle riistapuuga ei püüa.
Kui tahad kiirust, või tõesti - jõudu, osta suurem masin. Jätkad selle mootori piinamist, siis ma ei imesta, kui see kolb sul lihtsalt silindrist täie p*saga minema lendab.
Vasta
#6

See ju nii tavaline,et parema riistapuu jaoks raha pole ja siis tahetakse olemasolevast viimane väljapigistada investeerides sinna suuri summasid mõtlemata sellele,et sama investeeritud raha eest saaks juba parema ja võimsama ratta muretseda.
Vasta
#7

kui sul on ainult düüs suuremaks puuritud siis see võrr ei lähe elusees sul 60, mõtle ka mida räägid...
Vasta
#8

(27-10-2009, 15:09 PM)Timm Kirjutas:  Tüdrukuid kah selle riistapuuga ei püüa.

Tsiteerides tv-st ühte agarat müügimeest: Kui sa ise mees oled siis niidab naisi nagu loogu!

Ja Riga-11 töötas küll püüdurina, pikk sadul peab ainult peal olema - muidu ei saa naisi transportidaToungue
Muidugi, see oli juba aastaid tagasi, tänapäeva omda ilmselt vajavad super-peikiRolleyes
Vasta
#9

Ega jahh,tänapäeval peab olema ülisuper põhjavalgusega ja ei tea mis veel tuuninguga pedemajakas(roller),et naisehakatised "niiskeks" saadaToungue
Vasta
#10

(29-10-2009, 17:47 PM)mesamees Kirjutas:  Ega jahh,tänapäeval peab olema ülisuper põhjavalgusega ja ei tea mis veel tuuninguga pedemajakas(roller),et naisehakatised "niiskeks" saadaToungue

Arvad Sa...?

Äkki peab selleks olema hoopiski mingi tõsisem uunik-riistapuu? Näiteks esiratta rummuga kokku ehitatud abimootorÖWA? Või siis tagaratta kohal pakiraami asemel paiknev abimootor JLO? Esimene tüüpisend 1920ndatest, teine tüüpisend 1930ndatest.

Ehk siis neid isendeid evides ja nendega ringi sõites leiab vast ehk ka tüdruku, kes Sinu hobidest midagi peab ja ehk vanatehnikaüritusi kaasagi teeb Wink Wink Wink

Mõlemad piltidel kujutet isendid mul erakogus muide olemas... järelduse tagumise poole kohta vaikib ajalugu Big Grin

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Kui võrr läheb sul juba praegu 50 - 60 km/h, on see isegi hea ja väärib rahulolu- enamik võrre nii kiiresti ei lippa. Jõudu saad sa juurde vaid kiiruse arvelt, pannes taha suurema hammaka. 45cc on ikkagi 45cc.
Vasta
#12

Valdo. Kogu lugupidamise juures ütlen noorema inimesena, et tänapäeva noorte seas oleks selle Sinu 1949. aasta Bobiga oluliselt rohkem lööki kui mistahes võrri või velossipeediga.
Vasta
#13

Ma ei taha eriti hästi uskuda et sul originaal võrr läheb 50-60 km/h välja.Smile Ja jõudu saab juurde kõige lihtsamlt taha suurema hammaka pannes.
Vasta
#14

Aitaks veidi siis abipalujat. Tahad jõudu juurde, pane suurem tähik taha. Nagunii tahad Sa ka kiirust, niisiis. Võta õhupuhasti maha, pane selle asemele sapaka vm auto õhupuhur (ei teagi täpselt, mis vidin mulle kätte sattus, aga ilmselt konditsioneeri mootor). Peaasi, et oleks mootor ja puhuks õhku vajalikus suunas(ehk siis homemade turbo). Areta võrri mootorile peale aku ja genekas, kui oled usinam, tee nii, et genekat starterina kasutada ka saab. Aku toite pealt pane tööle "turbo", mis nüüd läbi karburaatori düüsi silindrisse õhku juurde surub. Jõudu peaks oluliselt juurde tulema, kuigi, ei kindlusta seda, et mootor igast tolmu jne täis jookseb. Selle vältimiseks pane turbo ette väike plekkkarp, kuhu korralike kihtidena pandud salvrätte vms. Ühesõnaga kergemat tüüpi õhupuhasti.

Lahendus, või mis?Smile
Vasta
#15

mul jooksis küll D8 üle 50km/h. Proovisin isegi nokka tõmmata sellega, kuni ükskord selili lendasin....Smile
Peale korraliku sissesõitmise eelmise omaniku poolt ei olnud selle säärekaga midagi tehtud. Mina omaltpoolt ei teinud muud, kui tegin endale venekeelse manuali võimalikult hästi selgeks. Süütenurk-kontaktivahe jms.
Ainukese tuuninguna võib ära märkida selle, et oli sisse keeratud autoküünal. Niivõrd väikese silindrimahu juures andis see kuupsentimeeter kompressioonile kõvasti juurde.
Olin tol ajal 100kg. ja deltamehed ei saanud mind maantee mäkketõusul kunagi kätte.
Kuradi hea tunne oli. Mis hammakas taga oli, seda ei tea. Kui ma õieti mäletan siis liikus hoopis esimesi hammakaid erinevaid. Vahe oli vist 1 hammas. Kumb mul oli, ei mäleta.
Vasta
#16

(29-10-2009, 17:16 PM)gruppen Kirjutas:  
(27-10-2009, 15:09 PM)Timm Kirjutas:  Tüdrukuid kah selle riistapuuga ei püüa.

Tsiteerides tv-st ühte agarat müügimeest: Kui sa ise mees oled siis niidab naisi nagu loogu!

Ja Riga-11 töötas küll püüdurina, pikk sadul peab ainult peal olema - muidu ei saa naisi transportidaToungue
Muidugi, see oli juba aastaid tagasi, tänapäeva omda ilmselt vajavad super-peikiRolleyes
Ühildun eelkònelejaga, piisas vaid säärekaga Tlnas väike tiir teha.
Vasta
#17

Mina tegin enda võrrile sportsummi ,sellest pikast originaal sumpsist. MItte midagi pole muud teinud va. puhas karbuss, korralik 1:40 õliga kütus, mingi vene küünal mis töötab suurepäraselt ja hiina rolleritest panen mööda nagu postist e. kiirus umb. 55-60 km/h Big Grin
Vasta
#18

Mul on sebida sulle suurem hammakas taga, ma ise vuhasin sellega mööda sihte ringi.
Vasta
#19

Ei tahaks eriti uskuda, et üks võrr võtab kuni 60km/h välja. Mul võrr võtab vaevu 40 km/h välja. Ei tea mismoodi saab võrri kiiremaks?Rolleyes
Pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/arvuti2007/sets/902697
Vasta
#20

Selleks,et võrr kiiremini lippaks,pead kaalust alla võtma.....või jalaga hoogu juurde lükkama. Big Grin
Tegelt on selleks ikka palju vaja teha. Esiteks on Sul võrril peal vanatüübi mootor,mis väga käbe pole,arvestades vanust ja ka mudeli eripära. Mootor peab olema korralik,siis jookseb ka rohkem kiirust välja. Palju annab juurde,kui kasutada originaal kolvirõngaste asemel näiteks kasvõi mootorsae omi. Olen oma võrri saanud veel paremini jooksma,kui ennem. Samuti tuleks surveastet tõsta. Neid asju on ikka väga palju,tänu millele hakkaks mootor käbedamalt minema. Mida äkilisemaks teed,seda vähem peab asi vastu. Kui võidu ei kihuta,siis las see võrr sõidab vanaviisi edasi...niigi teine hädine ja tundub rohkem "noorte tehnikute klubi jaoks tehtud"....kellel koguaeg saab selle võrri ümber nokitsemist, arutamist ja remonti olema.

Jõudu!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne