Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 1,705
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Äkki Gaz või Zil tüüpi veoauto klaasid? :???
Postitused: 95
Teemad: 10
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
kahtlustan et need võivad olla pobeda m20 klaasid.kuid see mis on pildil neli on vist mingi tavaline aknaklaas kuna see on liiga kandiline.
ok ..see on minu arvamus:
OldSchool Rulez...
Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Me eile Wax`iga vaatasime ja jõudsime ühisele otsusele et ei ole aknaklaas.
Liiga paks ja tihendi jälg on ilusti näha.
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Tagaklaas pole kindlasti Pobi oma. Tal on
suurem ja kaarjas. Esiklaasi pooled ei ole
ka Pobilt; Pobil on pikkuse suhtes kitsamad.
Pakun: GAZ 51, ZIL/ZIS 150/164, Studebaker
vms. Või miski 1930-40te meeriklasest
sõiduauto. Fotodel pole ju mõõtmeid.
Parimat,
Valdo
mõnda aega restaureeritava Pobi omanik
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Tagaklaasist teen endale vannituppa riiuli
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Nühkisin tagaklaasi puhtaks ja ühest äärest tuli välja slaavi tähtedega sõna STALINIT (ilmselt lõpust midagi puudu) ja selle all veel midagi millest aru ei saa. Algaks nagu slaavi suure G´ga.
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
staliniit on klaasi mark, täpsemini
tehnoloogia, kuidas seda valmistatakse.
51-l olid jah staliniit-klaasid.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Staliniit e. karastatud klaas. Klaas kuumutatakse aeglaselt kuni 600 kraadini ja siis jahutatakse järsku külma õhuga mõlemalt poolt. Saadakse tugevam ja põrutuskindlam klaas kui tavaline aknaklaas. Pakun et kuni 80-ndateni vurasid kõik autod nende klaasidega, enne kui tuli kilega klaas, e tripleks. Muide puutun iga päev nende klaasidega töö juures kokku.
Terv. Jaanus