16-12-2009, 02:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2009, 03:00 AM ja muutjaks oli valdo.)
(16-12-2009, 01:17 AM)aavu Kirjutas: Maraton
Sobiks ehk paremini nende jäänustega. Ü kõrvale T ei mahu nii ligidale, a kõrvale r mahub ilusti. Isegi Runwell läheks, või peab tingimata kohalik olema? Kurmark, Hercules, Sirius kah, isegi Eldi, kui e kirjutada nii nagu 1 klassis suurt E-d õpetati. Võtsin siit: http://eag.unicweb.ee/ewrattad.html
Umbes poole peale kerides.
(1929-31 mььdi jalgrattaid Excelsior, The Royal Cycle, Royal Velo, Virginia, Maraton, Runwell. 1937-38 mььdi (ja vхimalik, et esindati Eestis) jalgrattaid Hercules (Inglise), Raleigh (Inglise), Diamant (Elite Diamantwerke AG, ka kaubaveojr-d), Bora (Brennabor Werke AG), Sirius (Triumph Werke AG), Pfeil (L. Bauer & Co), Eldi, Kurmark, Alpina, Rialto, Cyklon.)
Maraton, Hercules, Raleigh, Diamant, Eldi, Sirius, Cyklon, Bora langevad ära. Minu erakogus on olemas kas rattad või vähemalt sildid ja kujutan suurepäraselt ette, millised nad välja näevad Kui just keegi sama nimega hoopis erinevat asja ei teinud
Uurisin nüüd sildi kõrgresolutsiooniga varianti veidi põhjalikumalt umbes poole tunni vältel.
Mulle tundub, et peale punase sisu ja musta ääristega nn põhikirja on kiri olnud ka sellest allpool asuval otstest rullis "lindil". Ja kas äkki ei loe selle lindi parempoolselt otsalt välja kirja "... CYCLE"? Eriti hästi on näha ..YC..E
Ja kas ei ole nende YC kohal näha siiski M? Või kui see ei ole M, mis see siis on?
Aga ikkagi - milline siin enne 1930ndate keskpaika tuntud markidest võis olla kokku pandud inglise osadest ja omada sellist märki koos selliste kirjadega. Rain ehk kaasfoorumlane Manic on meie eest pool tööd ära juba ju teinud?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.