Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Üldiselt kataloogi masstoodang, mida võisid kasutada erinevad väikesed jalgrattatehased/-töökojad.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 4,939
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
144
08-11-2009, 14:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2009, 14:39 PM ja muutjaks oli
kass.)
Fakt, mis küll mingit olulist infot ei anna - läti jalgrattaloo raamatus on lk. 79 pilt - Lipperti tehase töölised uue naisterattaga, 1939, mille tagaplaanil võrkvaheseinal ripub punt ketirattaid, pealmine (vast 46 hammast vms, igal juhul väiksem kui alumised) on sama kodardusega. Eesplaanil olev naisteratas on aga tavalise "lumehelbega".
Samas raamatus pildil lk 87 on Latvello naisteratas 1939 samasuguse kodardusega ketirattaga.
Hr. Seregins on aga väitnud, et Latvello kasutas ketirata kinnitamiseks vändale ainult keerme-liidest, mitte aga polte, nagu Onumeelise komplektil.