#1

Tervist oskab keegi nõu anda mis marki auto kapotiga on tegu ?

See on garaazis seisnud palju aastaid aga on heas korras tekkis huv kui keegi teab mis mark ning palju sellise kapoti väärtus oleks kui müüa ?

http://yfrog.com/j7snapshot067j
Vasta
#2

Paistab olevat zaz965 e. "muhu" kapott. Võin ka eksida!
Vasta
#3

"muhk".ninal peaks asetsema ka viisnurk
Vasta
#4

Paistab muhu oma...
Kui ilma rooste ja mõlkideta siis -200 kui aga mitte siis metalliraha...



Vasta
#5

Hmm muhu kapott on väärt 200- teete nalja v miks nii odav see ju vana auto oma..
Vasta
#6

(10-11-2009, 17:55 PM)Hentz01 Kirjutas:  Hmm muhu kapott on väärt 200- teete nalja v miks nii odav see ju vana auto oma..
Sa loodad siis 20000.- saada we?Naljamees oled siis!
Vasta
#7

(10-11-2009, 17:55 PM)Hentz01 Kirjutas:  Hmm muhu kapott on väärt 200- teete nalja v miks nii odav see ju vana auto oma..

See postitus võtab paraku kokku väga paljude inimeste arusaamad vanast tehnikast.
Vasta
#8

(10-11-2009, 17:55 PM)Hentz01 Kirjutas:  Hmm muhu kapott on väärt 200- teete nalja v miks nii odav see ju vana auto oma..

Niisugusel vanal esemel ei ole olemas üht ja õiglast hinda, on olemas niðiturg. St aeg-ajalt harva keegi müüb ja aeg-ajalt harva keegi ostab. Tehingu jaoks peavad need kaks sündmust ju kokku saama.

Ja aeg-ajalt veelgi harvem on kellelgi müügiga püsskiire (laenutähtaeg kukkumas, maksmata võlad peal, uued uunikumid silmapiiril, garaaþ vaja tühjaks teha, naine käskis hoovi pealt kola minema viia vms) ja aeg-ajalt veelgi harvem on kellelgi ostmisega kiire (vanasõiduk peaaegu valmis, aga kapott kortsus, uut vaja, vaja Suursõiduks auto korda teha vms).

Seda viimast ei juhtu aga väga tihti, sest tavaliselt on enamikel muhuomanikel kapotid olemas ja terved. Sellisel juhul ei hakka vanasõiduki omanik ostma kalli raha eest ju endale igaks juhuks tagavaraks veel üht varuosa omale lattu!

Kui juhtub, et need kaks veelgi harvemat juhust kokku saavad (keegi PEAB lahti saama ja kellelgi on VÄGA vaja), alles siis võib rääkima hakata rahanumbritest, st reaalsete rahanumbritega müügist. Kui ei, siis juhtub üks kahest. Esiteks - eset kas proovitaklse müüa kalli hinna eest mitmeid kuid (ja miks mitte ka mitmeid aastaid) sellest lahtisaamata, st soovitud hinna eest müüjat ei leita. Või teine äärmus - ese müüakse maha odavalt ning selle omandab igaks juhuks tagavaraosana keegi, kes evib sama marki sõidukit ja leiab, et miks mitte võtta odavapoolse hinnaga veel üks asi varuks, kui ruumi on...

Selleks, et selgitada välja selle eseme hetkeväärtus, on kõige mõistlikum tee panna see madala alghinnaga (soovitavalt 1 kroon), kuid kõrge piirhinnaga mingile masskülastatavale avalikule oksjonile (nt osta.ee) nii perioodiga 1-2 nädalat. Perioodi lõpuks on see eseme hind siis hetke reaalne ja mõistlik turuhind. Kui koos hetkeväärtusega teadasaamisega on soov esemest ka lahti saada, siis võib otsustada piirhinnata oksjoni kasuks, mille lõpul see ese siis müüaksegi kõrgeima pakkumise tegijale.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

ei looda ma 20 000 tht saada naq sa mainisid irw kuigi 2000krooni oleks mõeldav.[/align]
Vasta
#10

965 jupid, on vanatehnika taastajate ja kogujate seas masslevinud... Tegu üsnagi levinud autoga - mõned sõidavad tänapäevani. ~2000 saad mootorita auto eest, heal juhul mootoriga...
Vasta
#11

Uue kapoti max. hind on 500.-,sest "muhku" leiab 1500-2500.-krooni eest,enamus sõidukorras.
Vasta
#12

No ega selliseid teraseid noori mehi juba niisama t...-st ei tõmba!
Nad näevad kohe ära, et tegu vana asjaga = $$$ , kontrollivad kiirelt üle pakkumised Soome, Rootsi ja no ütleme veel Leedu turul ja hind kerkib veelgi £££. Mõni sõltumatu ekspert hüüab veel kõrvalt, et tuubelda!!! ja tulebki objektiivne , reaalne hind !
Ja mõne aja pärast teevad väikesed töökad hiinlased sellest metallist midagi kasulikku!
Vasta
#13

(10-11-2009, 20:28 PM)Hentz01 Kirjutas:  ... 2000krooni oleks mõeldav.

Utoopia. Kindlalt.

Kui ei usu, siis proovi varem minu poolt soovitet variant osta.ee keskkonnas (Eesti oludes masskülastatavas) järgi...

2000 võib suure vedamise korral saada nt Vana Volga spidomeetri rohekupli, Volga rooli või muu sellise detaili eest, mis ajaga kipub hävinema ja mis paljudel vajaka. Ja ka seda siis, kui juhtud kokku trehvama maksma nõus kindla ostjaga. Praegustes masu tingimustes selliseid kodanikke ülearu palju pole, sest valdavatel enamikel vanasõidukifännidel on nimetet detailid olemas ja saadud sageli väga soodsa hinna eest.

Nt mina soetasin enda 21se Volga jaoks tuttuue kasutamata (toas seisnud) spidomeetri koos ideaalses korras rohekupliga suure AITÄHi pluss 30 (loe: KOLMEKÜMNE) krooni eest. Esialgu oli hinnaks ainult AITÄH, aga arvestades kodaniku lõõgastumisviisi sauna järel pudel-kaks õlut pruukides, otsustasin talle lisaks kinkida ühe sauna õlled... millega ta nõustus peale pikka minupoolset pealekäimist Wink

(10-11-2009, 21:04 PM)kass Kirjutas:  ... tegu vana asjaga = $$$ , kontrollivad kiirelt üle pakkumised Soome, Rootsi ja no ütleme veel Leedu turul ja hind kerkib veelgi £££.

Ka see $$$ läbikatsetamise variant on võimalik. Internet on meile kõigile maailmaulatuses lahti ning eBay sealhulgas. Keegi ei keela endale sinna kontot tegemast ning seda eset rahvusvahelisele turule pakkumast.

Kardan, et tulemus on samasse kategooriase kui EEKides Eestis pakkudes (st ametliku $ kursi järgi arvude keeles vastavalt siis vähem). Ja pigem isegi veelgi vähem, sest mõõtmetelt suurte esemete rahvusvaheline transport pole odav ja see lahutub reeglina endisele omanikule makstavast hinnast... kui just inimene pooljuhuslikult muis asjus oma autoga Eestisse ei tule ja ise ära ei saa viia.

Lohutuseks siiski võib öelda, et uuniklane pakub selle kapoti eest siiski märgatavalt rohkem kui "emeksid". Kuusakoski hind musta vanametalli jäätmete eest (nende keeles Teras 3) on hetkel 1,2 kr/kg, ca 10 kg kaaluva kapoti eest saab 12 kr. Uuniklane annab vast ikka mingi tavalised 25-50 kr, hea tuju korral veidi enamgi Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

oki selge see pole midagi väärt sel juhul las seista aga tänud teile
Vasta
#15

Loe ja imesta. Big Grin Kergesti kõva raha teenida polegi nii lihtne?! Muidugi aeg-ajalt selliseid teemasid siit foorumist ikka läbi käib.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#16

(11-11-2009, 00:20 AM)indrek1000 Kirjutas:  Kergesti kõva raha teenida polegi nii lihtne?!

Ei ole paraku.

Raha tuleb vaid raske töö ja visa sihikindlusega. Vahet pole, kas selle all mõelda füüsiliselt rasket tööd ja pikki tööpäevi või nui neljaks korraliku hariduse omandamist nooruses (vähemalt 5-6 aastat sihikindlat tegevust peale gümnaasiumi) ja selle hilisemat oskuslikku kasutamist.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne