Talverallist .
#1

Ettevalmistustest ja Eelmiste aastate apsakatest Smile

Paluksin siis tähelepanu pöörata mõnele asjale .

1. kui näeme, et kiirem sõiduk soovib mööduda laseme mööda .
2.kui oleme kiirem sõiduk siis me pimedas ei tõmba möödumisel oma prozektoreid eesliikuvale sõidukile peale .
Vasta
#2

Veel:
* peatume nii, et ei takista teisi (isegi siis, kui see teine peaks külg ees trassil lendama)
* kui oleme peatunud siis abi saamiseks võiks sellest märku anda, muidu peatuvad kõik möödujad/kaasvõistlejad ja tekib paras segadus...
Vasta
#3

Jah, selle abi vajamise jaoks võiks äkki olla mingi konkreetne märguanne, näiteks ohukolmnurk väljas või valge lipp vardas? Keskmise rallitehnika puhul pole ülestõstetud kapott mingi näitaja, vahel on tegemist lihtsalt rutiinse hoolduse/ülevaatuse/igavusepeletamisega, samal ajal kui ülejäänud meeskond kuskil võsas mingit mälestuskivi otsida ragistab Smile
Vasta
#4

Ma olen mõelnud Jesperi välja toodud "asja" peale aga siiani ei ole tahtnud klassikalist autospordi legendiraamatu lahendust, kus oleks 2 viimast lehte SOS(punane rist) ja OK. Talveralli on siiski Ristsõnalahendamise võistlus motoriseeritud liiklusvahenditel ja püüaks võimalikul vähe seda tõsimeelseks mootoripordiks keerata. Me ju kõik näeme ja loeme, millega see lõppeb (tavaliselt), kui paraja "puudega" kaader püüab ammu käest lastud asju "reguleerida". Eestlaste suurim häda ongi ülereguleerimine, meie püüame seda vältida. Ennetada tuleb, mitte takkajärgi "tark" olla.

Aga teemasse: väga hea, et kogenud osalejad oma tähelepanekud kirja panevad, millest võiks lõpuks kujuneda üldisem vanatehnikasõitude "kirjutamata reeglid". Mingi aja pärast võib ju vastavasisulise koondi teha.
Asi peaks ise omamoodi reguleeruma ja just nii, nagu just sellele üritusele on kohane. Näiteks mina ju tõesti ei tea, mis täpselt seal rajal toimub, kui tee on 2 meetrit lai, rööpas ja joru moodsamaid jõuvankreid liigub 15 km/h mõne austusväärse tõsivanakese taga. Ise reguleerite, lepite kokku, vajadusel lahendate ise "probleemid" (sest Korraldajad teatavasti protestidega ei tegele!) jne.
Vasta
#5

(19-11-2009, 21:27 PM)kalacompany Kirjutas:  1. kui näeme, et kiirem sõiduk soovib mööduda laseme mööda .

siinkohal vabandan juba ette ära, kui kitsamal teelõigul kiiremad meist lihtsalt mööda ei mahu. omaltpoolt jälgime peegleid ja tõmbame kõhu sisse lootes, et sellest ka abi on Smile

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#6

Regulatsiooni ja kohustust polegi vaja, lihtsalt ma paneks selle "kõik on OK" välja kui ma lähen näiteks aknapesuvett lisama, et kaasvõistlejatele mitte liigset tüli tekitada Smile

Aga noh mis seal ikka, lepime siis kokku et ma asetan sel puhul tagaaknale selle tegelase pildi koos kirjaga "Hakuna matata" ja kõik saavad aru et käib looduse nautlemine ja peatuda pole vaja:

[Pilt: pumbaa.gif]
Vasta
#7

Nojah, klassikalised-tuntud signaalid käivad sportrallis kiiruskatsetel peatumiste kohta. Seal tekib tõesti küsimus, et "miks ta seisab, kihutada tuleb". Regulaarsusralli regulaarsuslõigul ehk 99% Talverallist, kuulub seismine õigete sõiduvõtete arsenali ja see ei tohiks mitte kedagi isegi segada. Aga ma mõtlen selle peale, kui tõesti masin vajaks remondiabi. Äkki tõesti Legendi teha lisaleht (või tagakaas niimoodi disainida) musta mutrivõtmega? Et kui tõesti see on nähtaval, tasub peatuda.
Vasta
#8

(20-11-2009, 17:21 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Nojah, klassikalised-tuntud signaalid käivad sportrallis kiiruskatsetel peatumiste kohta. Seal tekib tõesti küsimus, et "miks ta seisab, kihutada tuleb". Regulaarsusralli regulaarsuslõigul ehk 99% Talverallist, kuulub seismine õigete sõiduvõtete arsenali ja see ei tohiks mitte kedagi isegi segada. Aga ma mõtlen selle peale, kui tõesti masin vajaks remondiabi. Äkki tõesti Legendi teha lisaleht (või tagakaas niimoodi disainida) musta mutrivõtmega? Et kui tõesti see on nähtaval, tasub peatuda.

Kõige lihtsam viis oleks juhil selga tõmmata helkurvest, sest seisma jäämise põhjus võib olla mis tahes ja kõik ei ole seotud tehniliste probleemidega, vaid näiteks hoopis inimeste tervisega. Kuna pool tegevusest toimub pimedas, siis oleks helkurvest ainumõeldav lahendus, ehk siis helkurvestiga venda nähes tuleks uurida abi vajamise kohta. Kõik muud signaalid ja märgised oleks ilmatu infomüra. Kui muidugi auto on kraavis katusel ja juhil on keel rippus, siis muidugi pole kasu ei helkurvestist ega joonistatud mutrivõtmest, kuid möödujad võiksid seisma ikka jääda, kasvõi pildistamise pärast.
Helkurvestid on ka korraldajatel ja nende juures ju jäädakse seisma.

Helkurvest on autos teadupoolest kohustuslik ese.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#9

(20-11-2009, 17:47 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Helkurvest on autos teadupoolest kohustuslik ese.

Täiesti OT, aga seda seadusepunkti tahaks näha, pole leidnud ise!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#10

(20-11-2009, 17:50 PM)unicman Kirjutas:  
(20-11-2009, 17:47 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Helkurvest on autos teadupoolest kohustuslik ese.

Täiesti OT, aga seda seadusepunkti tahaks näha, pole leidnud ise!

http://www.epl.ee/artikkel/458798
Vasta
#11

Ülekaaluline olen ma küll ja ehk ka veidi ohtlik, seega peab vesti ikka autosse toppima Smile

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#12

Küll rumal küsimus, aga kuidas oleks, kui kasutaks abi palumiseks igas autos (loodetavasti) olevat ohukolmnurka? Selle paigaldamine võtab 25 sekundit ja see on väga selge ja konkreetne signaal.

Nojah, tsiklimeestel ju seda jälle pole... Aga neil on jälle helkurvestid.

Helkurvesti pole ilmselt näha, kui kodanikud kummargil mootori kohal askeldavad... Auto taha püstitatud ohukolmnurka aga küsiks abi sellest hoolimata, kus ekipaaþ parajasti toimetab.
Vasta
#13

(20-11-2009, 18:22 PM)kalacompany Kirjutas:  
(20-11-2009, 17:50 PM)unicman Kirjutas:  
(20-11-2009, 17:47 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Helkurvest on autos teadupoolest kohustuslik ese.

Täiesti OT, aga seda seadusepunkti tahaks näha, pole leidnud ise!

http://www.epl.ee/artikkel/458798

Samuti täiesti OT aga helkurvesti ei pea autos veel olema, sest meil ei kehti uus liiklusseadus. Ja see tuleb ka antud artiklist välja.
Vasta
#14

Seni on kõik korrad kui on vaja abi (või kui pole vaja) hakkama saadud kätega selgeks tehes oma mure. Arvan, et sellest variandist piisab täiesti. See ainult minu arvamus.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#15

Mina olen üks ülitark mees ja ma teen ettepaneku lõunapaus ära jätta. Esiteks on see üks ilge jobutamine, ajab ralli tuju ära ja sunnib igasugu suusakombinesoonides tegelasi soojas ruumis koos kehva suppi sööma ja pärast kempsu järjekorras juba ukse taga kombinesoonitraksidega igasugu võimlemist tegema. See kõik on antud ürituse kontekstis mõtetu ja igati jama.
Iga ekipaaz võiks kaasa võtta termosega teed ja võileivad!!! Pealegi langeks ürituse eelarve ja trassi tegemisel ei peaks arvestama mingite segavate asjaoludega nagu mitme tunnine peatus valgel talvepäeval, kui niigi valgust napib.
Pealegi võib arvestada, et paakautod ummistavad korraga 20 Sigulli parkimiskohad ära ja üldse on mingi totaalne jama. Pigem võiks varem õhtuse peoga pihta hakata.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#16

täitsa õige plaan! lõuna on küll hea, aga suure rahvamassi puhul peab lisama igale ajale +1 +2 tundi. Samas jääb sõiduaega rohkem kui lõunat pole Smile

muidugi teine aspekt on see, et näiteks meie tiim eelmine aasta pani kohe esimeste katsete juures rajaga pange ja alles lõunapausil saime üldise massiga ühinetud Toungue et mõnesmõttes jälle on see puhver hea
Vasta
#17

(25-11-2009, 16:25 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Mina olen üks ülitark mees ja ma teen ettepaneku lõunapaus ära jätta. Esiteks on see üks ilge jobutamine, ajab ralli tuju ära ja sunnib igasugu suusakombinesoonides tegelasi soojas ruumis koos kehva suppi sööma ja pärast kempsu järjekorras juba ukse taga kombinesoonitraksidega igasugu võimlemist tegema. See kõik on antud ürituse kontekstis mõtetu ja igati jama.
Iga ekipaaz võiks kaasa võtta termosega teed ja võileivad!!! Pealegi langeks ürituse eelarve ja trassi tegemisel ei peaks arvestama mingite segavate asjaoludega nagu mitme tunnine peatus valgel talvepäeval, kui niigi valgust napib.
Pealegi võib arvestada, et paakautod ummistavad korraga 20 Sigulli parkimiskohad ära ja üldse on mingi totaalne jama. Pigem võiks varem õhtuse peoga pihta hakata.

Mina olen termose ja võileivaga nõus Smile Need on niikuinii kaasas olnud nendel vähestel kordadel millal mina osalenud olen, sest kunagi ei tea ju millal tehnika võib anda otsad . Aga siiski võiks olla mingi kiire PITSTOP kus pakutakse kiire eine koos teega a La Drive in ja kohe edasi .
Vasta
#18

Väravamehaanikuga ühelmeelel.
Võilevad/saiad ja termosega tee/kohv kaasa.

Kuigi tahaks ka kohalikke väikeseid kohakesi toetada.

``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063
Vasta
#19

Löunapausi osas üksmeel eelkönelejatega, samas kui kellegil töesti juba kell 12 nälg siis viimastel aastatel on möni poekene ikka teepervele jäänud kust saab kerge pepsi ja saia kaasa haarata.

Pealegi öigel vöistlushingel läheb köht tühjaks alles öhtul.
Vasta
#20

pooldan lõunapausist loobumist, saab varemalt õhtale. meie pere vanadel autodel reeglina kehvemapoolsed tuled, rääkimata armatuurivalgustusest mis spido jälgimiseks oluline...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne