OPEL REKORD C
#1

Teeksin siin juttu oma masinast. Täpsemalt oleks vist Opel Rekord 1700 L ,2d sedaan. sama mis siin-Rekord 1700 L Kesk- Eestist. selline ta siis on. Puudu olevad jupid on ka põhimõteliselt olemas vaja ainult ära tuua (terve masin).
Välimuse ja salongi tahan jätta originaali lähetasena. Kindlasti tuleb ka mingi musjonks et oleks mõnusam kulgeda. Värviks plaanin metallik helesinist. Mootoriks on arvatavasti 2.0 pritsung ja 5ne käigukast(opel rekord)...doonor on juba välja vaadatud. Plaanis on masin suveks tänavale saada(utoopiline.... kuid mine tea). Juuni kuus peaks load kah saama kui midagi nihu ei lähe Cool
Ex need oleks mu praegused plaanid, muuta ma neid eriti ei taha.
Tööd on küll kõvasti ....ning rahakott saab sellest omad hoobid.


ok \"kaaskannatajad\" hoian teid oma tööde ja tegemistega kursis....Smile

OldSchool Rulez...Smile
Vasta
#2

http://www.album.ee/?o=300056635&page=1

OldSchool Rulez...Smile
Vasta
#3

Muidu lahe üritus aga vaata et sa nii ei te nagu sapakaga:mad::mad::mad:
Hoian pöialt:yes
Vasta
#4

eile sai toodud üx suur varuosa---jansa rekord. masin ise välisel vaatmisel päris kobe, kuid kui hakkasin asja kodus uurima tuli välja palju roostet...väga palju kohe! esimene ots on ikka puhta mäda, põhja uurides tundus see ka läbi olema,tagumik oli kõige kõbusam(kunagi oli seal suurem remont olnud)
salong on suht korras, sealt kavatsen võtta armatuuri ja tagumise istme mis mul endal puudub. taga tuled on päris heas korras(pole pleekinud).esimesed tuled on ka päris korralikud kuid tööd ja vaeva vajavad nad palju. suunatuledelt saan korralikud klaasid (üle jäänud on täitsa mädaSad )
ok.ei oska rohkem midagi tarka kirrata..teienkord saab jälleSmile

OldSchool Rulez...Smile
Vasta
#5

Kui põhjalikult oma Rekordi kere kavatsed ette võtta? Liivaprits jne, lihtsalt pahtliga siledaks ja uus värv peale või midagi vahepealset?
Vasta
#6

Nagu MSNis mainitud, soovitan sul asja põhjalikult ette võtta. Iseasi, kas sul tahtmist ja ruumi seal garaazis seks puhuks jagub. Oma auto liivapritsitud põhi tõi väga palju üllatusi välja, seega arvan, et põhja täielik puhastamine, uuesti tsinkkruntimine ja pigitamine (no näiteks) oleks päris vajalik (soovituslik). Siledate detailide kallale pole mõtet pritsiga väga minna, võib nii mõnegi kena pleki kõveraks keerata (kogemused)... Mis puutub katuseluuki Jansa autol, siis oleks võibolla tore isegi katuseplekk asendada, juhul muidugi kui aluseks võtad pruuni auto. Niikuinii oleks tark üle käija kõik silla liikuvad ja kummist osad, miks mitte sillad ka puhastada ja värvida, elektrisüsteem uuendada ja kõik niisugused tegevused kirja pannes ja töötunnid juurde arvestades võib üsna kiiresti selguda, et aega järgmise suveni ikka napib kohutavalt.

Arvan, et kui teha, siis korralikult. Omal kindlam ja kindlasti uhkem tunne ja kui tüdimus sunnib autot müüma on võimalus temast rahulikuma südamega ja parema papi eest lahti saada. Proovin lähi ajal ka oma masina teema alla kirjutada lisa, mis peaks võibolla kasuks tulema, samas, kui midagi vajad varuosade külje pealt võin oma laagri üle vaadata. Midagi ikka leidub.

Fotomaterjali : http://www.commodore-a.de/Gallerie/Treff...reffen.htm
Vasta
#7

lahe masin mu naabrimehelCool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne