AJS 1930ndatest
#21

Kas see HÄRRA on tuntud ka Tsiklimeistri nime all?
Vasta
#22

Hüüdja hääl kõrbes...
Sellise taktikaga sa küll midagi ei saavuta. Inimeste valulävi on väga erinev(mõnel puudub hoopis). Sa pead ta kätte saama ja fakti ette panema.
Või loobuma asjadest.
Erialastest ringkondadest siis kõnealuse ratta kohta:

Sorry I missed the engine number - it does confirm a 1930 R12 and the frame number below the saddle should be the same aswell,
Ja veel natuke lisa:


RE: [wd-prewar-ajandmatchless] AJS identification [1 Attachment]


[Attachment(s) from braun john included below]

Hi Veikko,
I just love bikes like this, it shows to what lenghts people in eastern Europe went to keep things going when there were no spares around. In fact this AJS is a relatively good survivor - I've seen much greater horrors in Hungary. Your AJS looks to be a 1930 250cc R12. The frame is the 250cc type as the saddle tube goes to the front of the gearbox casting and not between the two stud holes as on 350 frames. There should be a brass plaque on the engine crankcase driveside giving the engine no but this often has fallen off. The gearbox is not correct (the original No2 AJS box was weak) and although it looks like a Burman, more probably is a German type (Pfeifer etc). The forks look OK and front wheel maybe correct, not sure about the petrol tank, oil tank is of course wrong, rear wheel is wrong (thats some rear sprocket!), rear frame lugs look modified. But its a worthwhile project and could make a lovely bike.
Regards
John
I've increased the exposure on your pics so more can be seen

To: wd-prewar-ajandmatc hless@yahoogroup s.com
From: hormv@yahoo. com
Date: Thu, 7 Jan 2010 18:58:40 +0000
Subject: [wd-prewar-ajandmat chless] AJS identification


Hello folks

Here is one AJS http://forum. automoto. ee/showthread. php?tid=31237
, found from shed in Estonia.
Owner want to identify it.
Engine nummer is 136777.
Owner will give more information in future(gearbox and frame nummers).
Can everyone say something more.
It is classical example of post war poor man everyday bike.

Regards

Veikko
Vasta
#23

(09-01-2010, 15:46 PM)veiks Kirjutas:  Kas see HÄRRA on tuntud ka Tsiklimeistri nime all?

...enam kui kindel et siin käib jutt hr. Sõnast. Samas on kummaline et endiselt leidub inimesi kes temaga väga sõbralikult läbi saavad ja koos ka nt. mõnele vanatehnikalaadale sõidavad. Kas pole irooniline...?

militaarmootorrattur
Vasta
#24

Tänu Veikkole ja tema tutvustele on siis välja selgitatud, et tegu on AJS R12 aastast 1930. Uurisin veidi ja leidsin sama mudeli, mis olla juba '29 aastal tehasest väljunud, muidugi R seisab 1930. aasta eest. Leidsin numbri 136777, mis peitus paksu õlikihi all, mootori plokilt.
Kõik jutt õige ja arvatatavasti kuulub tagaratas New Imperialile, samas hakkab mind aina enam huvitama selle tsikli minevik ja kunagised omanikud.
Tegelikult on mul veel hulganisti küsimusi varuks, mis puudutavad selle ratta taastamise protsessi ja asjade käiku, ilmselt peaksin tegema uue teema kuhugi.
Ja veel, kas Eestis eksisteerib mingil näol Inglise tsiklite klubi vms.?
Sellise lingi leidsin: http://www.batorauctions.com/Atlantic_AJS_Model12.htm
ja hägune kataloogipilt:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#25

Soovitan jah kolida üle vanatehnikaklubi lehele, sest nagu oled aru saanud vast et siin on mitte just kõik aga paljud kes suudavad näppudest tatipritsimisega teha suured linnad aga tegelikus midagi selleks nad ka esinevad varjunimede all et mitte end häbistada.
Muidugi kõige rohkem saaksid infot kui külastad vanatehnika üritusi seal kogunevad mehed kes on midagi valmis ka teinud ja kindlasti aitavad sind nii nõu kui ka vast mõne asja taastamisega. Omalt poolt võin kevadest pakkuda liivapritsi kapi teenust ehk siis lepime aja kokku võtad õlled kaasa teed ise töö ära puhume juttu ja lähme laiali. Kui inimene tahab ise teha siis miks ei peaks seda talle võimaldama.
Veelkord jõudu, pikka kannatust ja ürita postitustest välja lugeda see õige.

eino
Vasta
#26

siin tegemist ilmselt sama asjaga:
http://www.flickr.com/photos/vintageauto...821558655/

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#27

Vastavalt manualile:

http://archives.jampot.dk/Book/Spares_li...s.List.pdf

täiseti olemas käigukast:


http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vie...K:MEWAX:IT
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne