appi oskajad! JUMZ suri ära!!!!
#1

Ehk oskab keegi nõu anda! Nimelt oli nüüd vaja lund lükkida ja esimene kord oli muretu, aga teisel korral hakkas pihta- 10-15 minutit saab tööd teha siis kustub ära. Põhjuseks, et küttesüsteemis on diisli asemel õhk. Pumpad kütte üles ja jälle käima, uuesti 10-15 minutit ja jälle kõik ja nii kogu aeg. Kontrollisin täna ära paagivõtturi- torud- ja vahetasin ja puhastasin filtrid. Tulemus oli, et käis vast ühe hooga miski 20-25 minutit ja siis kõik ja kolmandal korral ei saa kütet enam üles, puhu, ime tee mida tahad, ei midagi. Kas see surm võib olla tingitud sellest, et ehk käsipump surnud??? Proovisin kui olin ta maha võtnud, ei tekita mingit vaakumit ja kas selle tõttu võib ka käiv mootor ära kustuda??? Kusjuures kui mootor veel käis näppisin filtri peal õhutuskraani ja sealt tuli aeg-ajalt vahust segu. Torud kontrollisin ka ära- ei ole katki, a mis tal kuradil võib olla, ehk oskaks keegi nõu anda???
Vasta
#2

(08-01-2010, 00:25 AM)aiakas Kirjutas:  Proovisin kui olin ta maha võtnud, ei tekita mingit vaakumit ja kas selle tõttu võib ka käiv mootor ära kustuda???

Ise kenasti põhjuse välja toonud. Jah, peabki ära kustuma, mitte ainult ei või.
Muutsin tähtsama osa, mida polnud tähele pandud, punaseks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

ei noh, kui asi nii pisikeses veas siis mul jälle molu peenes irves Smile kui ühe targa käest küsisin siis see oli surmkindel, et see ei mõju, et kui traktor käib pole käsipump oluline. Mul endalgi oli kahtlus, et seal see põhjus on, aga tema käskis mul küll etteandepumba klappe puhastada küll etteandepumpa vahetada
Vasta
#4

Täies elujõus etteandepump ei pea käsipumba seisundit küll miskiks, kui see käsipump oma augu ikka enam-vähem ää tihendab.

Kui seal muidugi kolvi ümber enam mitte mingit tihendust ei ole, siis on asi küll paha.

Suremas olev etteandepump võib küll väikese õhulekke pärast solvuda.

Kas kõikide stutside all aikka said uued vasktihendid? Kas stutsid on korralikud ja mitte looma jõuga kõveraks-lapikuks keeratud?

Ega tegelikult pole suurt leket vajagi, et paagist imetav kütus etteandetorus pikkamisi õhuga asenduks.

Kus sel isendil kütusepaak on? Ninal (koppadel tavaline) või istme all?
Vasta
#5

see on seesama isend mis pildil, seega ninal on paak. Aga vahetasin manseti ära käsipumpsil ja kütte saan üles. Asja miinus on, et peale pooletunnist käimist sureb ikka ära. Enne kui nüüd vabatahtlikult seisma jätsin kontrollisin uuesti. Mootor oli käinud pisut alla poole tunni ja filtri õhutuskraanist enam kütet ei tulnud, kuigi see lõunatehase imetegu veel käis iseendast a no ju oleks kohe ka surema hakanud.

Küsimus laiale ringile veel, et kas kasututud korralikke mootoriblokke ka liikvel on veel? Ostsin ta peale mootori kokkuküpsetamist kus miski teeneline kopamees oli seni tööd rabanud kuni vesi väljas ja mootor koos ja siis oli tark muidugi külma vett otsa valanud. eelmine omanik oli hülsitihendid väidetavalt ära vahetanud ja ka plokiaane tihendi ja kui mina ta kätte sain võtsin ka mootori korra lahti kuna otsisin kolinat mille põhjus oli lahtine keps. Aga probleem selles, et kui ära sai tehtud siis hoidis suvi otsa ilusti jahutusvedeliku ja õli taset (panin veele ka novastopi sisse) aga nüüd ilmnes, et jälle on emulsioon karteris. sumbutaja on ka kogu aeg tatine olnud muidugi
Vasta
#6

Ehk kisub külm kliima paagi kraani kinni.
Kui igalt poolt torudest küte läbi voolab ja on ok. siis on viga loodetavasti etteandepumbas suht kerge vahetada ja maksab kuskil 200 eeku.
Halvimal juhul võib ka viga olla peapumbas aga siis peaks traktori jõud ka suht otsa korral olema.
Endal oli Jumsil sama probleem et ei olnud tal suurt jõudu ja suri välja mingite tsüklite tagant, sai siis uus pump peale ala 10 aastat või rohkem tagasi. Maksis 3000 eeku ja asi oli kohe kordades jõulisem ja korras.
Olen kuulnud et kuskil on vene tehnika lammutus aga pole asjale pihta saanud otsida.
Vasta
#7

Mis moodi saab kõrgesurvepump, mis on peale etteandepumpa, süsteemi õhku sokutada... Minu arvates ei saa.

Kaldun arvama, et viga on imiliinis - kas paagi kütusevõtturis, kütusekraanis, torustikus, filtrites-kopsikutes või etteandepumbas.

Kas sel masinad on läbipaistvad torud imiliinis? Kui jah, siis ma kulutaksin need paarkümmend minutit torustikku vahtides töötava traktori kõrval, et uurida, kustmaalt õhk süsteemi tekib.

Kui torud-voolikud on läbipaistmatud, siis on keerulisem.

Igaks petteks võib ju vahetada etteandepumba, see ei maksa miljoneid. Aga siis peaks olema kindel, et saadav pump ikka parem on. Veel parem oleks olemasoleva pumba rõhku ja toorlikkust mõõta, kuid seda ei saa ilma vastavate teadmiste ja abivahenditeta teha.
Vasta
#8

Ei, sel pillil on läbipaistmatud voolikud, seega sealt mulli ei näe. Kahtlustasin ka paagi võtturit, aga proovisin ka nii, et jätsin võtturi välja ja panin kanistrisse paagist tuleva voolikuotsa. Tulem krt suht sama Sad seega siis vist ikka etteandepump selle kurja juur. Muidugi ilm on ka suht kaunis ümber selle venelase imeteo kõndimiseks
Vasta
#9

(09-01-2010, 12:54 PM)aiakas Kirjutas:  Ei, sel pillil on läbipaistmatud voolikud, seega sealt mulli ei näe. Kahtlustasin ka paagi võtturit, aga proovisin ka nii, et jätsin võtturi välja ja panin kanistrisse paagist tuleva voolikuotsa. Tulem krt suht sama Sad seega siis vist ikka etteandepump selle kurja juur. Muidugi ilm on ka suht kaunis ümber selle venelase imeteo kõndimiseks

Kui sul etteandepump ei ime, kuskohast veel võiks kütus kõrgsurvepumpa tulla? Mina teisi kanaleid ei tea.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Aga kas etteandepump võib niimoodi käituda? iseendast ju nii, et kui kütte uuesti üles pumpad siis see pool tundi käib vägagi ilusti, ei miskit lötutamist ei jõu puudust (niipaljukest kui seda jumpsikul üldse on)
Vasta
#11

Krt. kaldun arvamast et etteandepump korras.
Lööd kütte üles saad õhu välja ja siis ta tarbib seda filtrites olevat kütet + saab siis natuke paagist juurde kuni filter jälle päris tühi.
Ilmselt kuskil ummistus ja siis imeb õhuga pooleks, siis vast käib nii pool tunnikest kui ei paaruta väga.
Külma ilmaga kisub jämepuhastusfiltrile parafini kihi sõela ette ja siis ei jõua enam läbi imeda. Samas võib ka takistavaks teguriks olla mingi sodi vooliku otstes paiknevate munakate ümber, või siis nende poltide sees millega voolikud kinnituvad filtrite külge.
Kontrolli jäme ja peenpuhastusfilter, siis voolikud ja kui tolku pole siis mine osta paari sota eest uus etteande pump, või laena prooviks kuskilt.
Peaks sobima ka MTZ oma.
Vasta
#12

Aga Sa pane tagasivoolule kuhugi läbipaistev voolik vahele, löö küte käsipumbaga üles, pane mootor käima ja siis VAATA, mis toimuma hakkab seal voolikus. Kas on õhumullid sees küttel või ei ole. Kui etteandepump on juhtumisi tõesti korras, siis palju variante pole. Paagis sees võib sõel olla umbes või siis tirib kusagilt õhku. Torustiku poltide all olevaid vask(või siis alumiinium) seibe (14*22) pole ka mõtet korduvalt kasutada, on omal elu lihtsam. Möödas on need ajad, kus selliseid seibe saada ei olnud ning kuumutati vanu, et saaks neid uuesti kasutada.

P.S. Omal traktoril sarnane jama olnud. Põhjuseks oli paagi sees oleva sõela ummistus. Kõik seibid vahetasin ka uute alumiiniumseibide vastu ning ka õhumullid kadusid tagasivoolust.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#13

vanad eestlased aretasid elektrilise bensiinipumba paaki, a'la nagu Golfil. See lükkab, kuni on midagi lükata... Cool
Vasta
#14

Uuesti tähelepanelikult üle vaadatud! Paagivõtturil pole sõela otsas ja sealt vaba tulek (kraani ebatiheduse osas muidugi ikka täpselt ei tea, aga tundub pidavat) sõelfilter on eelmise omaniku poolt ära ratsitud, ehk siis maakeeli öelduna on filtrile auk sisse tehtud, seega see lihtsalt vahepott mitte enam filter. ühesõnaga voolab vabalt. Seega kahtlus ettenadepumbal, kuigi minu madal IQ ei võta kust seal õhku on saada kui vasktihendid korras jne jne. Tuleb toetuda praktikutele ja seda soetama hakata igaks petteks, aga kust seda selle paari soti eest hankida? kujutan ette, et poes on mõni null rohkem sel asjal küljes.
Vasta
#15

Õhu sisenemiskoha leidmiseks võtta paagist tulev toru ja avaldada sinna survet näiteks käsipumbaga ja siis leiab väljalekkiva kütuse või õhumullide järgi lekkekoha.Rumalaim viga, mida enne eelkirjeldatud meetodi kasutamist 2 nädalat otsiti oli mõra settepotis.
Vasta
#16

Mõte on hea, aga mul loll küsimus varnast võtta Smile et kuidas mul õnnestub voolikusse kütus alles jätta? kui ma ta võtturi otsas lahti keeran siis ju jookseb kütus voolikust minema ja surve avaldamine ei näita midagi
Vasta
#17

See kütus voolab paaki tagasi (või vähemalt tuleb see sinna sundida). Kui pumbaga rõhku avaldada, siis vähemalt mingit susinat on ikka kuulda, kui just mullikesi vms ilmuma ei hakka.
Vasta
#18

Omal oli sama jama talvel, kiire metsavedu käis. Nimelt T-40-l oli pragu etteandepumba korpuses, suht raske märgata. Sai enne kõik seibid ja osa torusid välja vahetatud, filtritest rääkimata. Üks koht on filtri topsiku kokkupuute koht ülejäänud korpusega (kaanega), ehk siis sealne tihend.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#19

Etteandepumpa sai vähemalt aasta tagasi 200 midagi eegu eest poest osta. Arvan et ega ta vast väga palju tõusnud pole.
Ise ostsin Jõgevalt Avaksist.
Vasta
#20

No see asi sai siis jutti, võtturi voolik oli mõraga Sad ju selle suure jää tagaajamise käigus sai voolik kuidagimoodi külma ja rabeduse tõttu viga.
Hullem probleem on ikkagi see taastõusetunud emulsioon karteris. Krt kaks normi on seda õlisegust vett või veesegust õliSad((
ja seda vist ravida ei õnnestu`? Mõrad oli sellised 00-0-0 ehk siis kenasti hülsi äärtes niimoodi keskel. Sai pandud miski väidetava imemöginaga tihend alla ja väideti, et hakkab pidama, aga näe- ei pea. suvi otsa oli ilus ja nüüd taas jama.
kas keegi teab, kas terveid plokke on saadaval, või on emexi liin sel pillil???
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne