08-03-2012, 21:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2012, 22:05 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(08-03-2012, 12:09 PM)kooma Kirjutas: tekib aga kiusatus leida ka pumbale koht masinas sees, mitte põhjaall (korrosioon).kadettidel-vectratel asuvad nad justament põhja all - poolraami küljes või paagi veeres. Ma kõlgutan edukalt nii suvise kui talvise oopli all pealt 20a vana pumpa - ei ole neil häda kedagi ning ei ole ka hoomanud viiteid, et rooste pumba korpusest läbi närida tavatseks. Miks Sa pumbalt põhja all nii intensiivset korrodeerumist ootad?
edit: ma seni vist ainult mõttes Su tegemisi esiotsa kallal kiitnud - aga tegu on ikka tõesti mehine ning tulemi nägu on asja keerukust arvestades ikka väga hea! Tunnistan, et ise ei tihkaks nii suurt tööd alustadagi - pole küll tüütu pahtlitöö, aga sellises koguses muutub ilmselt ka metallitöö üpriski tüütuks. Kas tegid ka tehtut ümber või sai enne piisavalt mõõdetud, et lõikekettaga auto juurde asja poleks? Tulesid-vilesid oled kindlasti kõiki enne kruntimist külge passitanud ning istuvad kenasti?
jõudu,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"