Mille velg?
#1

Tahaksin teada mis marki mootorattale velg kuulub. Ise arvan et K-125 velg. Velje peal on ka triip (kollane). Velg oleks ka müügiks, kui kellegil huvi peaks olema (piduriklotsid on isegi sees ja pidurid toimuvad).

[Pilt: 06442647393007.jpg]

[Pilt: 064426757e4dd9.jpg]

[Pilt: 06442715511f9c.jpg]
Vasta
#2

Pole midagi tarka öelda, aga ikka ütlen, et esimest fotot vaadates, pole kolmekäigulistel 125 cm3 ratastel sellist rummu näinud. Antud velje värvilahendus on aga küll täpselt sama, mis minu 56. aasta Minsk M1M -i originaalvärv on olnud. Mõõdud jätsid meile ütlemata, ju siis 2,50 19 ?
Vasta
#3

(29-01-2010, 17:50 PM)karpaadid Kirjutas:  Pole midagi tarka öelda, aga ikka ütlen, et esimest fotot vaadates, pole kolmekäigulistel 125 cm3 ratastel sellist rummu näinud. Antud velje värvilahendus on aga küll täpselt sama, mis minu 56. aasta Minsk M1M -i originaalvärv on olnud. Mõõdud jätsid meile ütlemata, ju siis 2,50 19 ?

Mõõdud on tõesti 2,50 19. Järelikult ongi vist tegemist 56. aasta Minsk M1M- iga
Vasta
#4

M1M ei ole, Türi EPT pakub M103.
Vasta
#5

Vabandust kui end valesti väljendasin, kuid ma ütlesin, et ainult värvitoon ja beeþikad triibud on samad. Rumm näib hoopis erinev. Link teemale, kus näha ka oilt M1M-ist:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...439&page=1
Vasta
#6

Kunagi taastatud ja igapäevaselt kooliskäimiseks kasutatud K-55 omas just sellist velge (nii mõõt kui ka rumm klapivad). Värv oli küll tumesinine.
Vasta
#7

(01-02-2010, 17:58 PM)emsa Kirjutas:  Kunagi taastatud ja igapäevaselt kooliskäimiseks kasutatud K-55 omas just sellist velge (nii mõõt kui ka rumm klapivad). Värv oli küll tumesinine.

K-55 rumm peab olema vanatüübiline RT 125 rumm, st piduritrumli vastaspoolel on kodaraäärik väike ja kodarad pikad. M-103-l olid juba mõlema poole äärikud identsed ja kodarad ühepikkused.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Ilmselt olid aja jooksul teatud jupid juba vahetusse läinud, või ka tegemist mingi üleminekumudeliga, sest isa jutust mäletan, et tema olla selle ratta uuena saanud. Vaevalt, et kohe ka rattaid vahetama hakati. Aga mine tea, võidusõitjate värk...Küsida enam ei saa
Vasta
#9

(01-02-2010, 18:06 PM)valdo Kirjutas:  
(01-02-2010, 17:58 PM)emsa Kirjutas:  Kunagi taastatud ja igapäevaselt kooliskäimiseks kasutatud K-55 omas just sellist velge (nii mõõt kui ka rumm klapivad). Värv oli küll tumesinine.

K-55 rumm peab olema vanatüübiline RT 125 rumm, st piduritrumli vastaspoolel on kodaraäärik väike ja kodarad pikad. M-103-l olid juba mõlema poole äärikud identsed ja kodarad ühepikkused.

Ja vist on lisaks Valdo jutule K-55 rummude laagrid juba 202, mitte enam nagu vanematel (ja ka RT125-l) laagrid 201.

Lgp! ksf! Emsa oletusele üleminekumudeli kohta - väga kahtlane, et mudel oleks Minski tehasest Kovrovi tehasesse käinud rattaid vahetama või vastupidi! Toungue
Vasta
#10

M-106 omab kah samasugust esivelge...
Vasta
#11

(01-02-2010, 19:06 PM)TOP Secret Kirjutas:  M-106 omab kah samasugust esivelge...

M-106-l velg vist siiski 18 tolli (nagu ka M-105-l).
Antud isend pärineb päris kindlasti ajavahemikust 1961-1967 ja sobib originaaliväärsena vaid Minski M-103 ja M-104 mudelitele.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#12

Ja M-105-le ka kindlasti palun mitte omistada 18 tollist velge. 19 ikka. Gruppen omab kahte M-105 (üks täiesti originaal, kuid vajab sättimist).
Vasta
#13

(02-02-2010, 11:02 AM)gruppen Kirjutas:  Ja M-105-le ka kindlasti palun mitte omistada 18 tollist velge. 19 ikka. Gruppen omab kahte M-105 (üks täiesti originaal, kuid vajab sättimist).

Vabandused, M-105 ja M-106 tõesti (ilmselt samasuguse) 19" veljega. 18" tuli hiljem - 1973 aastast MMB3-3.111 mudelil.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne