25-02-2010, 21:57 PM
Tere
Olen siis algaja ja küsimus oleks kuidas käivad ZIL-il käigud?
Olen siis algaja ja küsimus oleks kuidas käivad ZIL-il käigud?
(25-02-2010, 21:57 PM)NWA456 Kirjutas: Tere
Olen siis algaja ja küsimus oleks kuidas käivad ZIL-il käigud?
(25-02-2010, 23:19 PM)Edel Kirjutas:Ei imesta ka, kuna mootor asub tagaotsas ning käimar istub tagurpidi otsas.(25-02-2010, 21:57 PM)NWA456 Kirjutas: Tere
Olen siis algaja ja küsimus oleks kuidas käivad ZIL-il käigud?
2 4 T
3 5 1
Kusjuures ZIL-i mootorit kasutatav LAZ-il käivad käigud tagurpidi:
1 5 3
T 4 2
(25-02-2010, 23:19 PM)Edel Kirjutas: ---
Kusjuures ZIL-i mootorit kasutatav LAZ-il käivad käigud tagurpidi:
1 5 3
T 4 2
(27-02-2010, 21:54 PM)motamees Kirjutas: Ära nüüd üldista siin LAZ esindusbussidega.
(27-02-2010, 21:54 PM)motamees Kirjutas:(27-02-2010, 21:21 PM)hulgus Kirjutas: aiai, vaatame nüüd uuesti.Aiai, vaata uuesti. Ära nüüd üldista siin LAZ esindusbussidega.
Esiteks, LAZ ei kasuta ei Zili mootorit...
(27-02-2010, 22:10 PM)Edel Kirjutas: ... ZIL-375 mootorit. See pidi olema 130ne forseeritud mootor.
(27-02-2010, 22:10 PM)Edel Kirjutas: ...LAZ-697 ja 699 aga...Ma ei tea, ons seal vahet, aga raamat kirjab...LAZ697M "Turist" ja LAZ699A on Urali mootoriga. Teised LAZid ZIL 130 mootoriga.
(28-02-2010, 16:17 PM)sass Kirjutas: Ise olen 4 aastat 697P (lühike Turist) rooli keeranud, sellel oli täitsa tavaline Zili mootor ja kast, kasti kaan oli ainult kulissiga tavalise kangi asemel.
(28-02-2010, 19:26 PM)mega Kirjutas:Hallooo, inimesed, minge nüüd tagasi aastasse 1955 ja targutage siis. See oli tol ajal maailma tipptase. Tehke valmis midagi paremat.(28-02-2010, 19:10 PM)Timm Kirjutas: Vaadates neid andmeid, on see Urali mootor ikka täielik katastroof. No aru ma ei saa, 68l/100km heal juhul ja 7l mootor arendab ainult 180 hobu? Huvitav, kas väändejõud siis õigustab end.
Miski ei õigusta seda peale "nõuka aja".
Kas siis kütusest oli puudus?
(28-02-2010, 19:44 PM)motamees Kirjutas:(28-02-2010, 19:26 PM)mega Kirjutas:Hallooo, inimesed, minge nüüd tagasi aastasse 1955 ja targutage siis. See oli tol ajal maailma tipptase. Tehke valmis midagi paremat.(28-02-2010, 19:10 PM)Timm Kirjutas: Vaadates neid andmeid, on see Urali mootor ikka täielik katastroof. No aru ma ei saa, 68l/100km heal juhul ja 7l mootor arendab ainult 180 hobu? Huvitav, kas väändejõud siis õigustab end.
Miski ei õigusta seda peale "nõuka aja".
Kas siis kütusest oli puudus?
Meenutaks veel, et natuke aega hiljem võtsid mingi maailmajao sõiduautod umbes samapalju bensiini. Meil muidugi õeldi, et need on saatanast. Kas te hakkate nüüd siin samat propagandat tegema Uralide aadressil.