Kiire õlirõhu kadu Belarusil.
#1

Et siis õlirõhk oli ka enne madalavõitu(1,5 Bar), kuid suht äkki langes nii madalale, et manomeeter enam ei näita.
Mingi rõhk on siiski olemas, sest tsentrifuugi düüsidest õli niriseb töötamise ajal.Iseenesest võiks ju oletada, et saaled ära ja sellega leppida, kuid mootor
käib ilusti vaikselt edasi ja mingit kõrvalist häält pole.
Küsikski, et kas sellel mootoril on mingeid asju millest rõhk niimoodi kaob?
Näiteks mõni toru mootoris lahti või mõne korgi lahtitulek või mingi selline viga millest kolinat ei teki.
Vasta
#2

Vaata see tsentrifuugi korpus hoolikalt üle.Lammuta täiesti laiali ,puhasta puhu,pane kokku ja proovi uuesti.Kui võimalik vaheta ära.Ära enne muid asju lammuta.
Vasta
#3

kuidas sul lahendatud manomeeter, kas meh või elektriliselt, oli endal juhus, et mehaanilisel manometril hakkas voolik lekkima.
Vasta
#4

Manomeeter on elektriline ja selle viga oleks loogiline, kuid ka õlirõhu lamp põleb ja ka tsentrifuugi düüsidest ei tule õli kuigi suure survega.
Kuidas on aga lahendatud õlijahutus?Kas sealt käib läbi kogu mootorisse minev
õli või lastakse sinna õli teatud rõhu ületamisel?Siis saab olla ka reduktsiooniklapi rike.Kas on sellel mootoril näiteks õlipihustid kolvile või näiteks õlitoru jaotushammasrataste määrimiseks mis võib lahti tulla?
Vasta
#5

Vot just sellepärast puistagi tsntrifuugi korpus laiali,äkki saad millelegi jälile.Võta korpus küljest ,lase starteriga ringi,kui pump töötab peaks ühest agust tulema päris korralik juga.Kolvi jahutus on turbo mootoritelBig Grin-245.
Vasta
#6

2715, kuidas sa näed töötava mootoriga tsentrifuugi düüse- korpus ju ümber ja sees käib möll- 3 ja pool ämbrit õli minutis käib läbi. Kui Uko nõuanded ei aidanud ja mootor veel elus, proovi kui soe õliradiaator. D-240. on õliradika kõrval äravoolutorul habemevahukausi kujuline mittelahtivõetav filter. Ajapikku
ummistub ja õlijahutust ei toimugi. Minema ja voolikujupp asemele. T 150k lasin kord kokku jääga ummistunud pumba õlivastuvõtja sõela tõttu, sellist õnnetust ei soovi kellegile.
Vasta
#7

(19-03-2010, 23:52 PM)pen.skar Kirjutas:  2715, kuidas sa näed töötava mootoriga tsentrifuugi düüse- korpus ju ümber ja sees käib möll- 3 ja pool ämbrit õli minutis käib läbi. Kui Uko nõuanded ei aidanud ja mootor veel elus, proovi kui soe õliradiaator. D-240. on õliradika kõrval äravoolutorul habemevahukausi kujuline mittelahtivõetav filter. Ajapikku
ummistub ja õlijahutust ei toimugi. Minema ja voolikujupp asemele. T 150k lasin kord kokku jääga ummistunud pumba õlivastuvõtja sõela tõttu, sellist õnnetust ei soovi kellegile.

Eks ma seda kuplit töötamise ajal kergitasin ja kui ikka tsentrifuug ringi ei käi ei ole seal ka mingit uputust.
Sai ka seda jalga lahatud ja seal midagi kahtlast polnud.
Lõpuks sai õlivann alt võetud ja üks raamlaagri kaas rippus ühe poldiga üleval ja ka teistel kaantel võis polte näpuga keerata.Samuti oli ühel kepsul polt lahti.
Huvitaval moel ei olnud mootoril ühtegi võõrast häält???
Vasta
#8

2715-võtab sõnatuks. Vast mõni vanaema tegi selle mootori kapremondi...
Vasta
#9

Sai siis mootor kokku ja käima ja mida pole on õlirõhk?!?!
Nüüd sai küll mõistus otsa ja peab vist täiesti laiali tõmbama.
Vasta
#10

Sa ikka vahetasid raam- ja kepsusaaled ka ära?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne