Tuvastatud
#1

Tuvastatud.
Vasta
#2

Tundub, et tegu on mingisuguse vana 125- sega. Täpsemalt pakuks, et K-55 või K- 58.



Vasta
#3

Mina pakuks, et raam paistab olevat M1A Moskva, sest taguamorte pole, uuematel peaks juba olema.
Vasta
#4

Minu arvamus on,et tegu võiks olla suure tõenäosusega K-125M raamiga, kuna Degtjarjevi tehase heaks räägib, paagi kinnitus raamil.


Vasta
#5

(25-03-2010, 20:28 PM)meli666 Kirjutas:  Juba aastaid on seinud rauakola sees mingi mootorrattaraam. Millega võiks tegu olla? Pildid siin: http://fotoalbum.ee/photos/meli666/sets/956239

Tegu on Moskva raamiga

   

Tervitab Veteran.
Vasta
#6

Jah, kes seda teab, kas "Moskva" ehk hilise Minski M1A või K125M raam. Pole nagu süütepooli kinnituse kronsteini näha mis Moskval võik olla, samas Moskva süütepool tolgendab küljes. Minski Moskvatel oli üldjuhul vist ikka viltsadul, pead küll ei anna, kunagi sai siin arutatud ka sel teemal, paraku ei mäleta mis välja koorus.
Vasta
#7

Üldiselt K-125 ja 125M raamil polegi süütepooli kinnitust raamil, kuna kasutakse süütekarpi siis süütepool on juba karbi sees olemas.
Üks lihtne moodus teha kindlaks kas tegu on Degtjarjevi või Minski tehase toodanguga, siis tuleks vaadata roolikannu juures asetsevat raami numbrit.
Minski tehase(M1A) puhul asetseb raami number vasakul küljel.
Degtjarjevi tehase omadel asetseb raami number rooli kannu peal ülemise laagri saale kohal.
Samuti võivad erineda ka Minski ja Degtjarjevi tehase raami numbrite sriftid.
Ma arvan,et antud raamil olev süütepool on hiljem juurde lisatud.
Aga ehk leiab teema algataja aega raami number üles otsida ja järgi vaadata, isegi foto lisada siia.


Vasta
#8

Kui fotol olev paak oli selle ratta algne siis on ilmselt tegu K-125 (1952-1955) jäänustega. Raaminumbri asukoht ja/või säilinud birka peaks asjasse rohkem selgust tooma.

P.S. : Ka spidomeetri kinnitus esihargi küljel tundub K-125M-iga klappivat. Foto tumepunasest K-125M-st leiab ka : http://www.foorum.tsiklitall.org/showthread.php?tid=245

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#9

(26-03-2010, 19:13 PM)meli666 Kirjutas:  Nii siis, täna vaatasin terasemalt raami. Ei jõudnud ennast ära kiruda. Natuke lähemalt uurimist ja vaatasid mulle birka ja raaminumber otse vastu. Tegin paar pilti ka: http://fotoalbum.ee/photos/meli666/sets/956239
Raaminumber siis У9750 ja birka pealt lugesin välja aastaks 1955. Nii et Moskvaga tegu ilmselt ei ole. Leidsin kuuri alt vist originaalmootori ka, sealt leidsin kombinatsiooni K55. Kas see mootor võis olla originaalis selle ratt peal?
K-55 raam ei ole kindlasti sest K-55 on tagaamortidega,raam voiks olla K-125M see on tagant kõva ja ees teleskoobid,samuti puudub süütepooli kinnitus koht raamil,kuna K-125 on "süütekarp"
Vasta
#10

(26-03-2010, 20:20 PM)meli666 Kirjutas:  Aga kas karburaatori kinnitus viisi poolest saab ka midagi tuvastada. Nimelt minu omal käib karburaator külge niiöelda toru otsa, ehk siis nagu Druba sael.
Neil vanadel käis kõigil niimoodi olgu see M-1-A,M-1-M jne. samuti K-55,K-58,K-175 ja K-175 A
Vasta
#11

(25-03-2010, 20:59 PM)Veteran Kirjutas:  
(25-03-2010, 20:28 PM)meli666 Kirjutas:  Juba aastaid on seinud rauakola sees mingi mootorrattaraam. Millega võiks tegu olla? Pildid siin: http://fotoalbum.ee/photos/meli666/sets/956239

Tegu on Moskva raamiga
Tuleb välja, et olen eksinud... Pidasin oma ratast Moskvaks paagil leiduva kirja tõttu. Nüüdseks tean, et Moskvad polnud nn. pehme esihargiga. Birka ka peaaegu olematu, mootoril silinder uuemat tüüpi...Ühesõnaga: uuri enne asja, kui hakkad teistele tarka juttu rääkima! Asjaga tegeletakse...

Tervitab Veteran.
Vasta
#12

Teleskoop - esihark tuli minski M1A - l kasutusele aastal 1953, M1M tuli 1956....Moskva kiri kadus minski M1A paagilt vist 1954?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne