Kavz 3270
#1
Sai siis selline aparaat soetatud, istekohti koos juhiga on 22, seisukohti ma vanadest dokumentidest ei leidnudki, tegelikult on vist 8 kohta ka selle jaoks mõeldud sellistel masinatel. Oli seisnud 10 aastat ja käivitus poolest pöördest, kütusekulu oli 8 km kohta peaaegu 15 liitrit, natuke palju vistWink , aga pole hullu vaatan mootori värgi üle. Kere muidu enam vähem, aga katuse kumerad osad päris roostes. Salong on enam vähem, istmed korralikud. Masinat uurides selgus et see ikka väga turvaline, kokku sain 6 avarii väljapääsu, neist 4 akendel ära tõmmatavad tihendid, luuk laes, mis küll mingil põhjusel, rohkem kui tuulutusavana ei taha toimida ja tagumine uks, mis ainult väljast avatav ja link on juhi juures, sama link avab ka bensuluugi. Dokumentte vaadates näen, et haagisel piiranguid pole, ainult ristid. Rehvidega aga huvitav 240-508P või XX, ehk, kui ka dokkide vahetusel saan ristid kirja, kas siis saan ka zili rehve kasutada? Muidu need rehvid mis all ka korraliku mustriga ja pragunematta. Kaua seisnud mootor, muidugi algul keeldus suuri kiirusi aretamast, 2 käik ja 20, kui aga soojaks läks siis sai juba ka 4 käik ja 60 proovitud. Suveks tahaks juba liikuma saada, lubade tegemine ka pooleli, kuna elan Haapsalus kus bussi lube teha ei saa, siis pean Pärnu vahet käima, aga õnneks palju pole jäänud. Mõned pildid ka siis http://album.ee/album/264487/50225527
Vasta
#2
Meil sõpradega samasugune buss, u 4-5 a tagasi soetasime, tegime korda ja nüüd on liikuvaks reklaampinnaks ning mõnusaks sõiduvahendiks sõpruskonnale. Selline bensukulu tiba palju jahSmile. Säärase mootori puhul spetside sõnul täiesti normaalne mingi 25l-27l/100-le, meil ei ole õnnestunud seda veel saavutada, rüüpab 30l ümber 100-le.
Kere poolest paistab su buss suht ok korras olevat, ei tea mis värvi all peitub muidugi. Väga valusad kohad säärase bussi puhul (meil vähemalt) aknatihendid, aknaid vettpidavaks saada vääääga keeruline- väga vihmase ilmaga tilgub siit ja sealt ikka.
aga ega midagi, jõudu tööle ja kõvasti püsivust, seda sul vaja läheb. Meil kulus oma 1,5 aastat nädalavahetusi ja puhkuseaegu kolmel mehel, et bussist asja saaks...

Seda ka veel, et kui Pärnus lube teed, mine Aide autokooli, meie bussi juht seal sõiduõpetaja ja muidu asjapulk, küllap oskab sind väärikalt juhendadaWink
aeg-ajalt võib üht vana must-valge värvikattega KAVZ-i teedel liikumas nähaSmile

K.G.B.- Keel Gergelt Behme
Vasta
#3
(01-04-2010, 11:42 AM)Coger Kirjutas: Meil sõpradega samasugune buss, u 4-5 a tagasi soetasime, tegime korda ja nüüd on liikuvaks reklaampinnaks ning mõnusaks sõiduvahendiks sõpruskonnale. ...
Kuidas te nõnda kähku värvi vahetate, paar päeva enne selle pildi tegemist reklaamis buss veel Sütevaka Humanitaargümnaasiumit?

[Pilt: 136183589.jpg]
Vasta
#4
Minu teada mudelitähist 3273 ei eksisteerinud. Oli olemas 32703, milles eripära seisnes, ei tea. Ise arvan, et see buss 3271, samas kindlalt ei saa öelda, kuna ðassii ei ole teada.
Vasta
#5
Potsatajale: kleepsudega tehakse imet tänapäevalSmile
aeg-ajalt võib üht vana must-valge värvikattega KAVZ-i teedel liikumas nähaSmile

K.G.B.- Keel Gergelt Behme
Vasta
#6
Pole pikka aega kirjutanud, sest polegi midagi kirjutada olnud. Natuke sai koledaid värviparandusi tehtud, sammal maha pestud ja natuke niisama nokitud. Muutsin ka pealkirjas mudeli õigeks ei teagi kus kohast see 3273 tuli, ikka on 3270. Nii kirjutan kuna on plaanis sellega nostalgiapäevade paraadile minna, üv-d küll ei jõua enne seda enam teha, aga ehk ei nokita sel päeval, kindlustus on mõnus kirves. Masin sõidab ja pidurdab ja ehk saan ka enamus elektri värkki korda, selleks päevaks. Kena oleks ju kui ka eespool sõitjad teaksid kuhu poole keerama hakkan ja vihmase ilma puhul oleks tore ka kojamees esiklaasil töötamas.
Vasta
#7
Nii, sai siis seeaasta nädal aega jamatud ja ülevaatust proovitud, anti korduv. Üks tagumine piduri silinder ei toimetanud enam nii nagu peab ja silla simmer ka lekkis õli trumlisse, need jupid nüüd olemas. Suurem probleem, aga süütesüsteemiga, kui co saime normi karburaatori regulerrimisega, siis hc jäigi liiga kõrgeks, kuni lihtsalt jagaja kruttimisega, masin välja suri. Nüüd olekski küsimus, kus kohast saada kontaktivaba süütesüsteemi gaz53 mootorile?
Vasta
#8
Ülevaatus läbitud ja esimesed ringid Haapsalu vahel ja lähiümbruses tehtud. Hinnang masinale on hetkel positiivne, kütusekulu küll mõõtnud ei ole, aga ei rüüpa ka metsikult, juhi poolne kojamees ka kord töötab kord mitte, ehk siis keset vihmasadu otsustas vahepeal mitte koostööd teha.
Vasta
#9
Vanema mootori kontaktidega jagaja ei ole uuemaga vahetatavad. Jala pikkuse vahe oli vist ca 2cm. Uuem oli vist pikem, kuid pead ei anna.
Vasta
#10
Jagaja jalg peaks olema vahetatav ja kontaktivaba jagajat võid ka küsida, kui võtad ühendust, kuid arvesta seda, et "tasuta lõunaid enam ei ole" st nn. tugrikuid tuleb välja käia, eraldi on võtta ka nn. jagajaplaati kontaktivaba, kuid ei oska öelda selle vahetatavust.
Muide omal ajal said pagimehed ca. 1000p/min mootorile juurde, kui meh. kontaktidega süsteemi asendasid kontaktivabaga, ma ei hakka seletama, et jagaja vahetusega kaasnevad ka mõningad muud jubinad.
Vasta
#11
Tere jälle. Suvel on natuke ka sõidetud selle bussiga. Saaremaal sai käidud õlletoobri ajal, politseilt sain hoiatuse kuna puudub tahograaf, kuna masin aastast 1989 siis peab peal olema, vanematel kui 85 ei pea olema, liiga värske buss mul. Teine reis sai vähe pikem, Haapsalu-Tallinn-Viljandi-Võhandu jõe äärne ala-Otepää ja siis sama tee ka tagasi, buss pidas ennast ilusasti üleval, lõuna Eesti mäed olid muidugi paras katsumus, aga polnud mäge millest üle poleks saanud. Üks viperus oli, aga see arvatavasti põhjustatud kütusest, paak oli suht koht tühi ja sai tangitud ja varsti peale seda jõud kadus, aitas toorest juurde andes ja asi kestas kuni järgmise tankimiseni, siis sai jälle normaalselt sõitta.
Vasta
#12
see kojameeste jama tuttav, kõige suurema vihma ajal tavaliselt lülitub välja ja siis suva hetkel hakkab jälle tööle, Seda asja peaks tegema bi-metall kaitse. miks ta
seda teeb, võin vaid aimata, kas on
kaitse vananedes oma parameetreid muutnud või tõesti käib mootor liiga raskelt, näiteks kulunud harjad või kuivanud määre mehaanilises osas.
Tahhograafi kohta, pisut olen lugenud ja ise mõtelnud, mõnele advokaadile oleks hea teema. Põhimõtteliselt sa ei tee ju tööd, ei osuta teenust,( kindel meetod tahhograafi vältida on olla 4 ja enama lapse isa mis oleks ka märgitud teh passi,bussis siis istekohti 10-17)
ja politsei jaoks on see ka nende raamidest väljuv nähtus, et keegi sõidab veokaga ja ei teegi tööd(mitte ainult Eestis) ehk siis kui oleks vaja see seadustesse ka kirja panna, et kui ei osutata teenust saaks sõita ilma tahhograafita
Vasta
#13
Tükk aega mööda läinud, buss on ikka alles, sai täna proovitud, käivitus, sõittis, pidurdas ja tuled viled töötasid, katuselt on värv maha tulnud, siit sealt koorib veel, varsti tuleb korralik pesu ja värv selga, väike tehnika kontroll ja ülevaatusele. Piltte kah viis viimast on tänase seisuga tehtud http://album.ee/album/264487/50290989
Vasta
#14
Masin sõidab ja pidurdab ja ehk saan ka enamus elektri värkki korda, selleks päevaks


___________________
Unlock the key of your success by Braindumps and wikipedia using our latest and VMWARE study material, you can easily pass California Institute of Technology exam.
Vasta
#15
(20-11-2013, 09:29 AM)jimmy325 Kirjutas: Masin sõidab ja pidurdab ja ehk saan ka enamus elektri värkki korda, selleks päevaks

Mul tõesti masin sõidab ja pidurdab, enamus elektri värkki ka töötab, omab ka kehtivat ülevaatust, sai kaks korda käidud veel, esimese korraga poldud masinaga rahul. Aga mis päevaks teie kui mulle võõras inimene plaanite mu bussi korda teha seda ma küll ei tea Smile peangi minema vaatama kas buss on ikka ilusti oma koha peal ja alles või ongi omapead kellegi kätte sattunud.
Vasta
#16
Käisin vaatasin masina üle seisis ikka oma koha peal, keegi pole elektrit näppimas käinu. Kuna ilmad hakkavad miinustesse tõmbama siis lasin ka vee välja, kõigepealt ei tahtnud kraanid avaneda siis üks kraanidest keerasin lahti, aga tilkkagi ei tulnud, siis keerasin kraani ka maha, aga ikka ei tilkkagi, siis surkisin traadiga kuni voolama hakkas. Peab kevadel kindlasti veesärgile mingit sortti puhastuse tegema. Talvel plaanis pole sõitta kuigi ülevaatus kehtib veel veebruari kuuni, muidu on selle bussiga tore mingi tiir vahest teha, enamus ikka vahivad kael kõveras järgiSmile
Vasta
#17
Umbes kaks aastat tagasi sai buss maha müüdud. Vaatasin ükspäev, et peale seda pole ülevaatust tehtud ja buss siiani minu nimel. Tekkis huvi, et mis temast saanud on, läks vist kusagile Rapla kanti. Niiet kes teab kus seisab võiks öelda, kas toimub ka selle bussiga midagi või mädaneb niisama? Hea pakkumise korral ostaksin isegi tagasi selle bussi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne