delta raamile teine mootor
#1

Niisiis vedeleb maal üks delta raam ilma moootorita. on kellelgi ideid, mis mootor vahele aretada? mootor peaks olema suhteliselt odav ja lollikindel ja üle 50ccm. Mida arvate moskva, voshodi, pannonia mootoreist? läheks need peale?
Vasta
#2

siin foorumis on minuteada pandud vist minsk 125. pidi olema vist kõige väiksem ümberehitamine nendest mootoritest

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#3

Delta raamile oleks mõtekas paigaldada kuni 175 kuubikuline mootor. Panni mootor hakkab juba raami ja amorte lõhkuma, kuna ta on ikka suhteliselt raske.
Vasta
#4

ma arvan, et siis kui panna võimsam mootor tuleb raami ja tagaharki tugevdada. (olen kuulnud, et esihark tasub ka tugevam panna/aretada)
ise pole selliste asjadega tegelenud
Vasta
#5

tagaamordid võib ka panna tugevamad külge (üks tuttav pani mini raamile iz\'i amordid vist kui ta 125 mootori sellele aretas)
Vasta
#6

Kas ei oleks siis otstarbekam juba normaalne tsikli raam otsida, mitte pusida delta omaga
Vasta
#7

tõepoolest, parem otsige korralik tsikli raam, see delta oma on ainult 1 toega ei ole ju eriti vastupidav võrreldes korralike mootorrataste raamidega kus on ka mootori all tugi olemas.

Ega see vene teras niiväga hea just pole, kui 125 cm3 peale paned siis võid märgata kuidas delta pikkus järskude kiirenduste tõttu kahanema hakkab.

Sama probleem on piduritega. Võimsam mootor kuid samad pidurid=surmarelv.
Vasta
#8

Delta raamile on siin sobitatud 175-se mootir mida kergelt ka forsitud oli, raamiga oli nii et tuli keevitada esimene kaarjas toru (voshodi raamilt võetud) ja tagakiige tuleb kohe kindlalt ära tugevdada raua juppidega, ning mingi 125-se kahvel peaks päris täpselt delta raamile ka istuma ja üks soovitus veel ärge ajage raami kõrgeks vedrude vahetükkidega, isegi jamalt töötav 125-se mootor võtab seljuhul raami lainetama ja masin hakkab pidevalt ketti maha loopima aga kui on norm kõrgusega raam ja tugev kiik alla siis saab delta raamil 175-se mootoriga masinast ikka hullu krossika, päris kerge masina seljuhul, mul endal on vana m-1-m raamile (ilma tagavedrudeta) pandud 175-se mootor ja 16 toll rattad ning 125-se kahvel, masin on nii kerge et võid kasvõi kaenlasse võtta ja ära jalutada.
Vasta
#9

See Delta raam peab hädavaevu lühikest aega 125 - 175 mootori vastu. Pannonia oma ei tasu unistadagi.
Vasta
#10

tahate tõelist kergust siis võite ju ka sport-sossile(vene täisalumiiniumist võidusõiduratas) 125 cm3 peale panna, iseasi muidugi mitu sentimeetrit ta teil sõidab....
Vasta
#11

125 mootorid (vana Moskva + derivaadid +
uuem Minsk) lähevad väikeste vahetükkidega
peale. Lisaks lähevad peale kõikide teiste
Vene 2-käiguliste mopeedide mootorid.

Ma usun, et ka uuemate Lääne pillide
mootoreid saab vahetükkidega peale panna.

Suurema kui 125 mootori panemiseks jääb kere
(rattad, hargid, pidurid) nõrgukeseks.

Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

Moskva mootor on väga hea asiSmileKaazu,ma ostan su moskva mootori ära:???:bounce
Vasta
#13

Sry,Koozy hoopis?
Vasta
#14

keegi tervet minski mootorit delta raamil ära ei taha osta ve?varsti panen pilte kah kui asjast tundjaid on.kaasa on ka varuosi.hinda ei oska pakkuda umbes 2-4k.
Vasta
#15

mul on mini millele on pandud 125 mootor peale. raamile on keevitatud 10 cm toru vahele ja alla mingi masina raamist üx toru pandud (mootori all olev toru) tollel mingi krossi sumpa aga too tuleb ära vahetada kuna sellisena ei saa panna jalga sinna kuhu peab ja sumpa peal hoides hakkab varsti varsti palav jalal. käima pole veel saanud (sädet ei ole kätte saanud) taha on tugevamad amordid ka pandud.
Vasta
#16

See mõte ikka päris rumal panna mopi raamile suurem mootor. Ma ei saa aru üldse miks seda vaja on. Ostke siis juba motikas. Mopil niigi pidurid notid mis siis veel suuremast/raskemast mootorist rääkida. Raam ka ju pehme.
Iga mootori jaoks on ju konstrueeritud oma raam ja pidurid ja .... Milleks veel asja viletsamaks teha?
Vasta
#17

iseenesest on see mopi raamile suurema mootori paenemine küll jabur ettevõtmine aga kui mõttega asja teha siis saab lõpp tulemuseks midagi unikaalset ja korraliku sõiduvahendi (kahjuks küll ilma paberiteta) ja eks sellised ehitamised on ikka rohkem nende ala kellel veel piisavalt vanust ei ole lubade saamiseks. üldiselt on huvitav ehitada kokku mitmest masinast mingi sõiduk, ise ka teinud mitmeid taolisi masinaid.
Vasta
#18

Endal on olemas aparaat, Mini raam (tagaots on isetehtud, sadulaks on pool voshi sadulast), raamil on juurde keevitatud mootori alune toru (karprauast), tagakiige on pikemaks tehtud ja peale on jämedam toru keevitatud. Esi- ja tagaamordid on Jawa 634-lt kusjuures esiamortidel on ratta kinnituskoht keevitatud amordi küljele (originaalis on all). Paak on Deltalt. Lenks on nagu ikka Mini original. Kummideks on Muravei tagakummid (kasutati ka mingil vene autohaagisel). Asub see \"aparaat\" Prangli saarel, kus sellega on hea suvel ringi kimada. Kusjuures väga sobiv aparaat on sinna - väga tugev raam, piisavalt võimas mootor (ok, jawa vastu ei saa, aga miski 75-80 kmh saab sisse küll), laiad ja sügava mustriga kummid (ja kui kummid tühjad on saab ikka sõita, kuna need lössi ei vaju), piisavalt pehme ja pika käiguga vedrustus, et sealsel \"kuumaastikul\" mugavalt sõita.
Miinused on Mini gaasikäepide, mis trossi lõhub, tulede puudumine, läbi tilkuv kraan, väikesed rattad, millega kipub lausliivas kinni jääma ja vingerdama.
Kui saan pildid sisse skännitud, siis panen kuhugi üles ka.
Vasta
#19

endalgi on olemas minsk delta raamil ja olen sõitnud juba umbes aasta sellega ja mingid tagahargid ega ka muud asjad ei hakka lagunema. mõned pildid ka minu lahendusest
http://www.hot.ee/syncmaster753/minsk.jpg
http://www.hot.ee/syncmaster753/minsk2.jpg
http://www.hot.ee/syncmaster753/minsk3.jpg
Vasta
#20

päris lahe ju.
Oleks võinud mootori 5cm tahapoole panna ja mootorialuse toru ka kompaktsemalt (eest mootori vastu kohe), siis poleks seda pornot esiporlaga. Kas esikumm vastu raami ei käi, kui vedrustus põhja lööb?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne