Ei ole seda foorumiosa lugema sattunud – mul polnud siis veel(2004) arvutitki ja Internetti pääsesin ka alles 2007!
Number 45-58 ütleb, et jutt on tõepoolest sama autoga, kuigi ma seda linki,
http://pilt.ee/view/81213/ kuulutuse piltidega lahti ei saa. Kas on tegemist minu poolt kasutatava Linuxi iseärasusega, või on pildid juba maha võetud.
Mina omandasin auto juba sellel oleva STOEWER'i tehaseplaadiga. Mis on ka antiikautode galeriis üleval
http://www.eag.unicweb.ee/a-am/Chevrolet_35_viste.jpg
Tol ajal käis asi nii, et auto ostmisel-ümbervormistamisel, tuli nii auto, kui asjaosalised, koos dokumentidega, kontrollimiseks miilitsale/autoinspektsiooni töötajale ette näidata. Eks see tehaseplaat on ju “nemetskimi bukvami” kirjutatud ja see vene miilits oskas sealt hoopis STEYER välja lugeda ja passi kirja panna. Igatahes uuris ta riistapuu ja numbrid/dokumendid põhjalikult üle! Vaielda polnud midagi.
Üsna kummaline oli lugeda auto margi tuvastamise protseduuri – sildade vahekauguse mõõtmise teel! Kas tõesti vene Volga sillad polnud ära tuntavad? Igatahes kahtlen, kas antud isendi sildade vahekaugust kusagilt kataloogist õnnestubki leida.
Selle masina taastamine originaaliks on tõenäoliselt üsna mõttetu, või liiga kulukas ettevõtmine.
Mis tema arvelevõtmisse puutub, siis on see täiesti võimalik, kui on alles see veneaegne pass. Aga sel juhul saab ta ikkagi olema SOEWER/STEYER, sest tegemist oleks andmete taastamisega ARK'is.
Igal juhul olen valmis praegust omaniku, kui tal soovi on, selles suhtes igati aitama. St, arvestades sellega, et vene pass peaks minu isikuandmeid sisaldama, siis olen valmis uuele omanikule ka tänapäevase ostu-müügilepingu kirjutama. Selle alusel ja vana passi olemasolul on võimalik registriandmed taastada.