Mida teha mosse piduritega,et läbi saada tehnoülevaatuselt
#1
Tervitus kõigile Mossemeestele! Kuna sõidan igapäevaselt 2140-ga ,on mul tulnud iga kord ülevaatusel brobleeme tagapiduritega.Lõpuks tüdinesin ära ja toimisin järgmiselt: Võtsin ühed suvalised trumlid ja treisin korralikult üle.Panin ka klotsidele peale korralikud  uued katted. Siis sõitsin mõne aja autoga ringi,et klotsid korralikult sisse töötaksid.Lõpuks käisin ka ülevaatusel ära. Ja nagu arvata võis,ülevaatus korralikult läbitud ja nüüd juba aastaid... Koju jõudes tõstsin auto taguotsa ülesse ja krudisin maha kõigepealt rattad. Järgmisena tõmbasin maha piduritrumlid ,klotsid ja muu. Sidusin traadiga klotsid trumlite külge kinni,et need omavahel sassi ei läheks. Muidu ei saa asjad omale vanale kohale tagasi. Siis viskasin mosse piduri-jooksu aita riiulisse. Autole krudisin tagasi need klotsid ja trumlid,millega ülevaatuselt läbi ei saanud. Ja kui tuleb kätte järgmine ülevaatus,toon aidast need trumlid ja klotsid,millega kindlasti läbi saab...Nii igal aastal. Ma ei näe siin midagi seadusevastast. Lihtsalt raha kokkuhoiumõttes.Uued piduristendid lihtsalt ei suuda veenduda Moskvitsi heades pidurites.
                        Loodan,et minu näpunäidetest on kasu ka teistel auto-omanikel.
Vasta
#2
Samas on ju arenemiseks veel palju ruumi... Võiks karbussi teha ülevaatuse jaoks; rooli otsad;roolikarp;ja lambipirnid...jnekõik ülevaatuse jaoks, aga mitte endale. Palju kasutamata vaba aega TALUPOJAL. Õnneks liiklen Viljandimaal ja põldude vahel harva.Rolleyes
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#3
(22-04-2010, 22:33 PM)h2rra Kirjutas: Samas on ju arenemiseks veel palju ruumi... Võiks karbussi teha ülevaatuse jaoks; rooli otsad;roolikarp;ja lambipirnid...jnekõik ülevaatuse jaoks, aga mitte endale. Palju kasutamata vaba aega TALUPOJAL. Õnneks liiklen Viljandimaal ja põldude vahel harva.Rolleyes

P.S. Jäi kogematta mainimatta,et see trumlite vahetus võttis veidi üle tunni aega.
Vasta
#4
(22-04-2010, 22:20 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Loodan,et minu näpunäidetest on kasu ka teistel auto-omanikel.

Et peaksin töötavad pidurid naela otsa riputama ja asendama kulunutega ???
Vasta
#5
(22-04-2010, 23:03 PM)janek555 Kirjutas:
(22-04-2010, 22:20 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Loodan,et minu näpunäidetest on kasu ka teistel auto-omanikel.

Et peaksin töötavad pidurid naela otsa riputama ja asendama kulunutega ???

P.S. Täitsa tõsi jutt.Kulunutega,kuid korralikega.
Vasta
#6
(22-04-2010, 23:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ...Kulunutega,kuid korralikega...
..ainult et ei pidurda... ???
Vasta
#7
Silindrid liiguvad vabalt, õhku vahel ei ole? Ära mossega teisi tee peale niimoodi tapma mine, tee masin ikka korda.
Vasta
#8
(22-04-2010, 23:46 PM)MANKS Kirjutas: Silindrid liiguvad vabalt, õhku vahel ei ole? Ära mossega teisi tee peale niimoodi tapma mine, tee masin ikka korda.
P.S. Minu jutt oli mõeldud ikka neile,kes asjast aru saavad...
Vasta
#9
Pimeda viid veel metsa.....aga mida hulluga teha??? Ära ikka oma põllulapilt kaugemale kulge. Turvalist liiklemist kaasfoorumlastele.
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#10
(22-04-2010, 22:20 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Loodan,et minu näpunäidetest on kasu ka teistel auto-omanikel.

[Pilt: jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demot...659828.jpg]
Vasta
#11
Soovitaksin ikkagi suhtumist muuta, natu kirjandust uurida ja masin korda teha (ülevaatust saad petta, ennast mitte). Soovitan seda teemat uurida: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewt...kirjandust
Vasta
#12
(22-04-2010, 23:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:
(22-04-2010, 23:03 PM)janek555 Kirjutas:
(22-04-2010, 22:20 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Loodan,et minu näpunäidetest on kasu ka teistel auto-omanikel.

Et peaksin töötavad pidurid naela otsa riputama ja asendama kulunutega ???

P.S. Täitsa tõsi jutt.Kulunutega,kuid korralikega.

Kui nad on kulunud ja pidurdus jõudu ühtlaselt välja ei anna ei ole nad korralikud!!! Korralikud on need , mis sul naela otsas ripuvad! Tehnilise ülevaatuse mõte ongi lubada teele korras ja ohutud liikurid !

Olen moskvitsidega ülevaatustel käinud 10 aastat ja ei mäleta , et piduri remont oleks neile raskem või võimatu olnud, nii et ei saa tõesti sellest teemast ja mõtteviisist aru!
Vasta
#13
(23-04-2010, 01:17 AM)h2rra Kirjutas: Pimeda viid veel metsa.....aga mida hulluga teha??? Ära ikka oma põllulapilt kaugemale kulge. Turvalist liiklemist kaasfoorumlastele.

P.S. No mõnele ikka ei jõua kohale. Eks ma siis selgitan asja veelkord üle. Asi on pigem selles,et kellel ei ole olnud Mosset,on tihtilugu raske selgeks teha,milles asi. Nimelt ei ole Mossel kahe klotsi vahel reguleeritavat varrast vaid lausa latt. Te võite ju panna uued klotsid ja treitud trumlid. Saate ülevaatuselt läbi,kuid kui olete pea pool aastat sõitnud ,ei ole asi enam endine.Ülevaatuselt ei pruugi enam kindlalt läbi saada. Asja mõjutavad mitmed tegurid nagu klotside kvaliteet,trumlite erinev kulumine,teeolud ,õli lekkimine klotsidele jne.Ega te ju igal hommikul trumlisse ei vahi. Käsipidur nende tegurite puhul ei pruugi töötada ja selle pärast saigi tagavaraks tehtud üks komplekt. Ohutust see küll eriti ei mõjuta. Kes ei usu ,uurigu välja,palju Mosse rikkis pidurite pärast avariisid on juhtunud. Pole nagu kuulnud. Avariid tulevad ikka muude põhjuste pärast.Pigem ikka kihutamine ja purjus pea on põhjusteks.
(23-04-2010, 08:31 AM)MANKS Kirjutas: Soovitaksin ikkagi suhtumist muuta, natu kirjandust uurida ja masin korda teha (ülevaatust saad petta, ennast mitte). Soovitan seda teemat uurida: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewt...kirjandust

Ps. Tänud aadressi eest.Sinna polnud ma veel jõudnud.
(23-04-2010, 02:17 AM)cesium Kirjutas:
(22-04-2010, 22:20 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Loodan,et minu näpunäidetest on kasu ka teistel auto-omanikel.

[Pilt: jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demot...659828.jpg]

PS. Pilt on kena,kuid ma ei saa usklikuks hakata ennem,kui Rooma paavst on vabandanud Balti rahvaste ees. Selle ülekohtu eest,mis seoses ristiusuga meile varematel aegadel tehtud.
Vasta
#14
Sel juhul ära sõida ka oma "poolikute" piduritega Mossega enne kui Venemaa on kommunismi ohvrite ees vabandanud.
Vasta
#15
Minul on olnud üsna palju Moskvits tüüpi masinaid. Pidurite probleem olnud vaid kahel. Kui trummlid, klotsid, töösilindrid, nn vahelatid korras, siis probleemi pole ülevaatuselt läbisaamisel.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#16
(23-04-2010, 11:29 AM)cesium Kirjutas: Sel juhul ära sõida ka oma "poolikute" piduritega Mossega enne kui Venemaa on kommunismi ohvrite ees vabandanud.

ps. Miks Sa omale Mosset ei osta? Seda ootan ma ka,et VENEMAA vabandaks,sest minu ema ja vanaema olid küüditatud ,ema üks poolvend tapeti Viljandi vanglas,teine Komimaal.Vennad olid saksa sõjaväes ja hiljem metsavennad.
Vasta
#17
Nuvot, ühendagi nüüd kasulik "meeldivaga" ja ära enne katkise masinaga sõida kui vabandused tulnud.
Vasta
#18
(23-04-2010, 12:00 PM)cesium Kirjutas: Nuvot, ühendagi nüüd kasulik "meeldivaga" ja ära enne katkise masinaga sõida kui vabandused tulnud.

cesium, vaata kui Sa teepeal näed mind vastu tulemas Mossega,hüppa teepealt kohe minema,mul võivad pidurid rikkis olla!
Vasta
#19
(23-04-2010, 16:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:
(23-04-2010, 12:00 PM)cesium Kirjutas: Nuvot, ühendagi nüüd kasulik "meeldivaga" ja ära enne katkise masinaga sõida kui vabandused tulnud.

cesium, vaata kui Sa teepeal näed mind vastu tulemas Mossega,hüppa teepealt kohe minema,mul võivad pidurid rikkis olla!

Mitte ei või, vaid sul ongi nad rikkis kui ei pidurda ja ÜV-lt läbi ei saa.
Vasta
#20
(23-04-2010, 16:23 PM)nymmik Kirjutas:
(23-04-2010, 16:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:
(23-04-2010, 12:00 PM)cesium Kirjutas: Nuvot, ühendagi nüüd kasulik "meeldivaga" ja ära enne katkise masinaga sõida kui vabandused tulnud.

cesium, vaata kui Sa teepeal näed mind vastu tulemas Mossega,hüppa teepealt kohe minema,mul võivad pidurid rikkis olla!

Mitte ei või, vaid sul ongi nad rikkis kui ei pidurda ja ÜV-lt läbi ei saa.

Pidurid on mul alati korras. NYMMIK,kuidas Muhul pidurite kordategemine edeneb? Võiksite foorumis valgustada ZAZ tüüpi auto pidurisüsteemi iseärasusi.Nagu ma aru sain,omate sellist autot.Ei tea kas keegi sellest rääkinud ongi? Praegu on soodne aeg sellest juttu teha.Mosse poole pealt viskasin kondi välja mina. Mõjus küll. Tagasiside on võimas. Kui nüüd Teie räägiksite omalt poolt ZAZ-i piduritest,oleks asi täitsa korda läinud.
Lugupidamisega TALUPOEG TALUJA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne