25-04-2010, 00:08 AM
(24-04-2010, 23:37 PM)ferdinand Kirjutas: Minu arusaamade järgi koosneb 412 tüüpi mosse kahest omal ajal tipptasemel organist- mootor ja pidurid. Ka samaaegsetel lääne masinatel on vaid üksikutel midagi samalaadset vastu panna. Seetõttu ei saa ka mina, mosseomanikuna, hästi aru sellise tegevuse mõttekusest. Kui siis jh piduriosade säilitamine, kuid kas tõesti on mosselaadne sõiduk tänapäeval veel aktiivses kasutuses sel määral, et piduriklotsid aasta jooksul ära kuluvad? Au, kiitus ning kaastunne muidugi sellisele kasutajale...
Ülevaatusel käsipiduri ebaühtluse pärast nokkimine on muidugi absurd omaette, a paraku sihukesed nõuded on.
Ise olen seni luaziga igaaastaselt ülevaatusel käinud ja sellest aastast alates lisaks ka mossega, ma küll ei näe erilist probleemi korra aastas, enne ülevaatust vajadusel piduritrumli eemaldamises, eriti arvestades kui lihtne selline töö mossel on.
Edit: a piduriklotside vahetamine ülevaatuse jaoks tundub isegi minusuguse koonri jaoks nõmedus³
Auto on kasutuses maapiirkonnas,kus tuleb läbida palju kruusateid.Mõni tee on teiste masinate jaoks liiga ränk.Ei sõida päris iga päev aga jah põhiauto. Sellepärast ma seda autot nii kõrgelt hindangi,et ei ole omale lääne vanat ronti muretsenud.Kuulen igatsugu imejutte mis uute autodega juhtub.Mosse juppe liigub igal pool.Hinda nagu polegi. Nigu uuemal autol midagi suuremat juhtub,kohe numbrid suured. MOSSE ON KÕVA RIIST.