Custom K-750/dnepri disainiprojekt
#1

Tere

Ostsin eelmine suvi custom K-750, mille kavatsesin ümber ehitada, et saaks mugavalt Pärnu kaubanduspiirkonnas poes käia, kuna pärnu bussiliiklus mulle pehmelt öeldes närvidele käib Smile Nüüd suvi tulemas, ma ise Tartust tagasi ja hakkaks hea meelega pihta. Kuna tegu on mu esimese rattaga ja ma ei ole mehaanik, vaid rohkem disainiinimene, siis on mul mitmeid küsimusi millele teadjamad mehed äkki vastata oskavad ja viitsivad.

Kuna sain eelmine suvi teada, et laia tagavelje paigaldamisel tuleks raami tagaosa ümber keevitada ning mingeid muudatusi teha kardaani vms juppide osas, siis see variant mulle eriti ei meeldinud.
Praegu veidi automoto.ee-s ja virtuaalses vanatehnikamuuesumis ringi vaadates hakkas hoopis meeldima vanatehnika taastamise idee, aga paraku pole selleks praegu rahalist võimalust ja pealegi on sellele K-750 raamile laibakad juurde keevitatud ning sellega on ta oma originaalväärtuse vast juba kaotanud.

Hetkel on mul käsil järgmiste probleemide lahendamine:
1.Kas mu rattal on Dnepri või K-750 raam? (tean, et dnepri raam on ca. 10 cm pikem ning tundub hardtail chopperi jaoks sobivam – äkki oskate öelda, millised on dnepri raami mõõdud ning millistest kohtadest ma enda ratta raami peaks mõõtma?
2.Kas Dnepri raamile on võimalik paigaldada K-750 mootor ja milliseid muudatusi peaks selle juures mootorile vms liikuvatele osadele tegema?
3.Milline on vahe Dnepri ning K-750 esihargi ja raami vahelisel nurgal? (chopperi jaoks sobib ju rohkem suurem nurk esihargi ja raami vahel.)

Vabandust kui mu terminoloogiakasutus on segane – ei ole veel tehnikainimene, aga loodetavasti varsti Smile

Projekti lõppeesmärk võiks näha välja midagi taolist:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1727957
Sellest rattast fotosid ning video aadressil:
http://bike.motors24.ee/vehicles/288780-...&sort=paid

Võtsin ühendust ka selle dnepri omanikuga ja kui ta aega saab, siis saadab mulle mõned fotod ning kirjelduse sellest, kuidas ta on raami lõikamata saanud tagaosa madalaks ning laia tagavelje alla. Kui kedagi huvitab, siis võin selle info siia üles lükata.

Juhul, kui K-750 mootori ja või laia tagavelje paigaldamine dnepri raamile (ilma raami rikkumata) ei õnnestu siis olen alternatiiviks valinud olemasolemale raamile modernsema K-750 väljanägemise andmise. Heaks näiteks selle juures on 1942 HD WLA 45 moderniseerimine:

Originaal: http://live.hot.ee/gallery/show_image?page_nr=3
Modern: http://live.hot.ee/gallery/show_image?page_nr=2
Albumis on veel mõned pildid, millelt saab muudatusi võrrelda.

Kuna praegu on rattal küljes minu arusaamise järgi mitut marki rataste juppe, siis projekti käimaminemisel panen üle jäävad osad tõenäoliselt müüki.
Vasta
#2

Kui Sa eriline tehnikainimene pole, siis igasugused ümberehitused pole eriti Sinu teema. Parem tee kasvõi korralik ratas, mis ei pea olema viimasepeal originaal ning mängi ratta värviga asi eféktseks(ntx oranêiks).
Hardtail saba tee sellisel juhul, kui Sul on oma neerudest isu otsas(arvan, et oled Pärnu teedel sõitnud eriti viimasel ajal).
Mootorid emmilistel sobivad 1:1 kuid dnepri käigukasti paigaldus K-750 raamile mitte et võimatu kuid komplitseeritud.

Enne, kui tegutsema hakkad soovitan kõik põhjalikult läbi mõelda ning võimalusel mõnelt kogenenumalt nõu küsida(ikka enne tööde algust - väldib palju probleeme).
[/u]
Jaksu soovides, Ats.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne