Millisele mootorrattale kuulub?
#1

Kas keegi teab millisele mootorrattale kuulub antud esilatern?
[Pilt: 0686124897351f.jpg]
[Pilt: 068612497849da.jpg]
[Pilt: 068612505e352f.jpg]
Vasta
#2

Tundub et R-35 .
Vasta
#3

Hakkaks pihta vb sellega, et mis firma toodetud latern. Paistaks nagu Boschi firma toodang aga klaas ja klaasivõru on veidi teised kui "tavalistel" 30-ndate teise poole boschidel ? Vb on tõesti R 35, sel juhul on spidomeeter ilmselt vale, 160 km/h skaala eeldaks midagi võimsamat, näit NSU OSL 601, vb ka 501. Eks vist määramiseks ongi klaasi muster ja võru siin peamised, ka süüteluku kinnitus 3 kruviga ei olnud kõigile vanakoolim Boschi laternatele omane. Ei saa ka aru, kus kohast lähi/kaugtule lüliti tross välja tuleb, kas paremalt või vasakult küljest ?
Tsiklitehased ise laternaid ei tootnud üldjuhul, kasutati suurte toojate elektriseadmeid, saksamaal ja ka teistes maades peamiselt Bosch, Noris (eriti Nürmbergi tsiklitehased), Hella jne. DKW-l vist oli oma elektriseadmete valmistamise võimsus.
Poliitiliselt korrektne vastus oleks, et ilmselt mingi 30/40ndate saksa suurema (350 -600 ccm) tsikli küljest, samas võib ka olla siis ksf! Armexi väidetud R 35 oma, milledel teatavasti oli tootmise käigus mitmesuguseid ja mitme firma laternaid, aga sel juhul spidokas peaks justkui teine olema. Võiks veel mittemillegist mittemidagi kirjutada, aga aitab ka. Toungue
Vasta
#4

Pildilt raske aru saada, kuid võru kuju kuulub nagu varasemasse aega,kui kasutati mitte kumeraid, vaid siledaid klaase. On sellel laternal mittekumer klaas?

Tervitab Veteran.
Vasta
#5

Klaas on selle kataloogi järgi Boschi oma. Samast kohast võib huviline siis otsida, millele latern kuulus.

Do'nt panic
Vasta
#6

Stemler on kahtlemata suur ja tore firma, aga selle kataloogi järgi minu arvates küll selle esilaterna peremees-looma ei tuvasta. Tegemist replikajuppidega siit ja sealt ja nad ise ka ei tea sageli, mida müüvad.
Mulle tundub, et klaasivõru on pigem hilisemale laternale sobiv (seda ksf! Veterani kahtlustuse peale), nii et vb sobikski pealesõja R-35-le. Kahtlustan siiski, et selle koosluse juures on komponente vahetatud ja lisatud.
On ju seda R-35 laterna teemat püütud uurida ja midagi on ka selgunud, kuigi asi on ikkagi segame ja mitmetahuline nende R-35 laternatega. (ksf! Luther ja ka mõni teine on püüdnud neis selgusele saada).
Vasta
#7

Ma kaldun ka arvama, et tegu on pärastsõjaaegse R-35 esitulega. Sellele viitab tuleklaasi muster (iseloomulik just R-35-le), korpuse kuju, kontroll-lampide, lisaks võib Veigeli spidomeetri järgi arvata, et see kompott kuulus varajastele R-35-tele (u.1946-1948). Sellistel varajastel R-35-tel olid tihti veel ladudest pärit Noris/Bosch tüüpi elektriseadmed ning üleüldse R-35-tesid komplekteeriti teinekord väga erinevatest juppidest. Olen oma silmaga näinud 1946.a R-35-te, millel oli Norise esituli koos muude viledega. Kokkuvõtteks: Kindlalt ei saa selle tule kohta midagi väita, sest tegu on saksmannidele iseloomulikuuniversaaltulega, mida paigaldati erinevatele Kraftrad´idele. Selgust annaks veel süüteluku tootja määramine.

Parimat,
Ilmar
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne