Hakkaks pihta vb sellega, et mis firma toodetud latern. Paistaks nagu Boschi firma toodang aga klaas ja klaasivõru on veidi teised kui "tavalistel" 30-ndate teise poole boschidel ? Vb on tõesti R 35, sel juhul on spidomeeter ilmselt vale, 160 km/h skaala eeldaks midagi võimsamat, näit NSU OSL 601, vb ka 501. Eks vist määramiseks ongi klaasi muster ja võru siin peamised, ka süüteluku kinnitus 3 kruviga ei olnud kõigile vanakoolim Boschi laternatele omane. Ei saa ka aru, kus kohast lähi/kaugtule lüliti tross välja tuleb, kas paremalt või vasakult küljest ?
Tsiklitehased ise laternaid ei tootnud üldjuhul, kasutati suurte toojate elektriseadmeid, saksamaal ja ka teistes maades peamiselt Bosch, Noris (eriti Nürmbergi tsiklitehased), Hella jne. DKW-l vist oli oma elektriseadmete valmistamise võimsus.
Poliitiliselt korrektne vastus oleks, et ilmselt mingi 30/40ndate saksa suurema (350 -600 ccm) tsikli küljest, samas võib ka olla siis ksf! Armexi väidetud R 35 oma, milledel teatavasti oli tootmise käigus mitmesuguseid ja mitme firma laternaid, aga sel juhul spidokas peaks justkui teine olema. Võiks veel mittemillegist mittemidagi kirjutada, aga aitab ka.