New Imperial ja muu
#1

Identifitseerimiseks hunnik erinevaid mootorratta juppe.
Ehk targemad teavad öelda, millise New Imperiali mudeli juppidega tegu on. Silindri läbimõõt on ~75mm.

[Pilt: orig_22877343_mh60.jpg]

[Pilt: orig_22877375_8ps7.jpg]

[Pilt: orig_22877383_NA2N.jpg]

[Pilt: orig_22877349_ZwPn.jpg]

Rohkem pilte erinevatest (Imperiali) osadest

Võimalik, et R12 paak?

[Pilt: orig_22877503_kykk.jpg]

[Pilt: orig_22877495_MKlD.jpg]

[Pilt: orig_22877501_uEvv.jpg]

Silinder

[Pilt: orig_22877475_HW9g.jpg]

[Pilt: orig_22877479_FYUN.jpg]


Parimat,
Ilmar
Vasta
#2

New Imperial`i murega pöördu siia: http://www.newimperial.co.uk/index.asp (aitavad hea meelega).
Vasta
#3

Ühe osa tundsin minagi ära.Esimesel pildil silindri kõrval on 30 hj muhu mootori
otsakaas.
Vasta
#4

Bensiinipaak on BMW R4 hilisem väljalase, kahjuks järjekordselt rikutud kraaniga.

Dad.

Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta
#5

Oskab keegi nende asjanduste kohta midagi kosta? Paistavad olema mingisugused loendurid...

[Pilt: orig_22877391_aCk6.jpg]

[Pilt: orig_22877393_W8eI.jpg]
(24-05-2010, 08:58 AM)dad Kirjutas:  Bensiinipaak on BMW R4 hilisem väljalase, kahjuks järjekordselt rikutud kraaniga.

Dad.

Millest see järeldub, et tegu on rikutud kraaniga? See kollane junn seal kraani otsas on tükk kunagisest voolikust.
Vasta
#6

Pilgrim õlipumbad, mida kasutati inglise 4-taktilistel tsiklitel.

Tervitab Veteran.
Vasta
#7

Mul ka siin sama marki tsikli paak.Ei oska küll täpselt öelda, kas Sinu omanduses oleva mudeliga haakub. Kui plaanid oma raami ümber midagi punuma hakata siis võime ka paagist rääkida.

[Pilt: DSC01389.JPG]

[Pilt: DSC01390.JPG]

[Pilt: DSC01393.JPG]

[Pilt: DSC01395.JPG]
Vasta
#8

Tere

Bensukraan kuulub Pannonia T1-le.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#9

silinder peaks välimuse järgi kuuluma tsehhi väiketraktor MF-70-le,toodeti 70-80 aastatel.
Vasta
#10

Tänud kõigile vastajatele!
Vasta
#11

Oskab keegi kosta, mille tagatulega tegu võiks olla? Hetkel ripub õnnelikult ühe R-35-e küljes.

[Pilt: orig_22904193_UF1t.jpg]

[Pilt: orig_22904183_Vzsy.jpg]
Vasta
#12

Pannonia de luxs
Vasta
#13

Tõstan väheke vanat teemat ülesse.
Kirjutasin mõni nädal tagasi Inglismaale NIOA´sse, raaminumbri abil sain teda, et tegu on New Imperial Model 40 jäänustega, väljalaskeaastaks Mai 1936.
Erinevalt algsetele arvamustele on tegu 350 kuupsentimeetrise mudeliga, kuigi silinder koos peaga meenutab 250-se oma. Rohkem infot saaks kui oleks mootori nr, kuid mida pole on mootor...Sorteerisin kaasas olnud kolakasti ära ning sealt tuli veel Imperiali juppe... http://album.ee/album/261493/50244817 Mõnigaid juppe on 2 tsikli jagu, vist varuosadeks.
Üks tabel New Imperial´i väljalaskeaastaega ning mudelitega
Muide, osade New Imperial´ide puhul on võimalik tuletada mudeli nr raaminumbrist. Näiteks minu raami puhul http://album.ee/node/23554531/50244817. Viimane nr on 40, seega Model 40.
Vasta
#14

Pildid soome tuttava N. Imperialist.    
Täpsemad andmed puuduvad.

Tervitab Veteran.
Vasta
#15

Niisuguseid New Imperiaale on Viljandimaal veel vähemalt kaks, üks laiali ja tegemisel, teine komplektne ja taastamata minul ,kui illimaril huvi olen nõus alati näitama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne