#1

Tere.
On selline mure.
Aasta tagasi sain omale m-i mis oli sõitnud 12v aku pealt nüüd kui panin 6v aku ei toimi asi.Kardan et süütepool on läbi aga kindlalt ei tea ka.
Niisiis kas on võimalik et kui ma vahetan 6v süütepooli 12v vastu et kas asi toimib või oleks mõistlik ikkagi 6v süütepool muretseda?
Vasta
#2

mis mõttes ei toimi? ei lähe käima või ei lae? süütepool ei tohiks küll selle tembu peale ära minestada, relee küll. endal isegi 12v autoaku pealt matsu andes pirnid pidasid vastu, tagatule plastik hakkas sulama, aga pirn pidas vastuSmile
Vasta
#3

Kui oli teadlikult 12V pealt pikemalt sõidetus, siis arvan, et ka süütepool vahetatud 12V-se vastu. Vaata milline süütepool peal on ning alles siis tegutse.
Vasta
#4

(01-06-2010, 23:21 PM)deiv0 Kirjutas:  Tere.
On selline mure.
Aasta tagasi sain omale m-i mis oli sõitnud 12v aku pealt nüüd kui panin 6v aku ei toimi asi.Kardan et süütepool on läbi aga kindlalt ei tea ka.
Niisiis kas on võimalik et kui ma vahetan 6v süütepooli 12v vastu et kas asi toimib või oleks mõistlik ikkagi 6v süütepool muretseda?

Kui sa nüüd veidigi füüsikatunnis tähele panid, siis 12V aku pealt 6V süütepooliga saad 2X võimsama ja 2X pikema sädeme, pooli tööaeg väheneb aga kümneid või sadu kordi. Vastupidi: kui 6V aku pealt töötab 12V süütepool, siis säde on 2Xlühem ja su mootor ei pruugi käivituda. Seeeest saad seda mittekäivituvat süsteemi lõputult tarbida, sest läbi ta ei põle.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Selge.
Aga mis oleks siis õigem teha?
Sõidan edasi 12v akuga vahetan pirnid ära ja kõik.
Või siis peaksin midagi muutma hakkama kas siis süütepooli vahetama vms?
Igaljuhul relee on täiesti terve.
Masinal peal 6v süütepool.
Vasta
#6

Kõigepealt otsusta kas tahad tsiklit taastada originaali või hoiad teda liikuvana ja enam-vähem originaalilähedasena. Alustame sellest mis detailidega el. süsteemis (hetkel) tegu. K-750 puhul peaks relee-regulaatoriks olema uuematel versioonidel PP-302 ja genekaks G-414, vanematel versioonidel vastavalt kas PP-31(1) ja G-11. Süütepooli mudelit peast ei mäleta. Kui kunagi töötas kunagi 12V peal väidetavalt siis kas genekas on vahetatud või ümber ehitatud? Mis relee-regulaatoriga hetkel tegu on?

F.T.W.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne