Gaz 24 klubi

P-sse mis on selle klubi mõte? Võib olla minul on veidi halb tunnetus praegu, kuid olgem ausad - automoto foorumi kaudu isegi kõige levinumad/lihtsamad Volga varuosad mulle hankida ei õnnestunud, v.a. päikesesirmid, mis on ilmselt õnnejuhus. Enamus ostukuulutustest jääb vastamata. Sama on volga.ee foorumiga. Krt, lihtsam on vajaliku asja auto.ru retro foorumis saada \"õlle\"eest ning poolaastat oodata kuni keegi moskvast tallinna sõidab, või kurtna laata oodata. Kusjuures, olen täitsa kindel et asi mitte selles, et varuosi pole, vaid inimeste iseloomus.
sellega, mina olen suhteliselt skeptiline...(((

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

Klubi mõte ei ole varuosadega äritseda, vaid koondada inimesi ja nende huvialast tegevust.
Mida sul konkreetselt vaja läheb? Mida sa üldse teed, pole nagu kuulnudki, millega tegeled. Kas taastad 21 või 24. On sul vaid mõni jupp puudu või paljas kere garaazis.
Volga varuosasid pakutakse siiski suhteliselt laialdaselt.
1. Volga pood, videviku tn. 6
2. Lasnamäel Härma tn. pood
3. Tagadi vanatehnika laat- sellest aastast vist restaureerijate päev.
4. Kadaka autoturul on mõnikord laupäeviti üks helesinine vana volga , müüja nimi Gustav.
5. Kuulutustelehed, soov ja kuldne börs, ka kohalikud väiksemad lehed.
6. Kindlasti leiab ka siit ja teistest foorumitest. Sa lappa kõigepealt foorumisse postitatud müügikuulutused läbi, ega keegi ei hakka paari volgajupi ostukuulutuse pärast siin igapäev kohe vaatamas käima, kui keegi millestki lahti tahab saada, paneb müügikuulutuse ja jääb ootama. Sina pead aktiivne olema, sinul ju \"põleb\"

Skeptiline ei tasu olla.
Vasta

Tänan Robi, jõudsid juba reageerida. www.volga.ee -s on piisavalt infot selle kohta, millega tegeletakse. Muidugi,kui keegi eeldab, et klubi luuakse selleks, et juppidega äritseda, siis peab küll pettuma. Jah, ja paljukest siis neid ausaid inimesi on, et saadad raha teele ja jääd naiivselt ootama, et poole aasta pärast rongiga Moskvast saabub vajalik detail. Või et on sellises heas konditsioonis nagu lubatud. Ja siis peab küll 500 aastaseks elama, kui sellises tempos Volgat restaureeridaBig Grin
Vasta

denis23 Kirjutas:P-sse mis on selle klubi mõte? Võib olla minul on veidi halb tunnetus praegu, kuid olgem ausad - automoto foorumi kaudu isegi kõige levinumad/lihtsamad Volga varuosad mulle hankida ei õnnestunud, v.a. päikesesirmid, mis on ilmselt õnnejuhus. Enamus ostukuulutustest jääb vastamata. Sama on volga.ee foorumiga. Krt, lihtsam on vajaliku asja auto.ru retro foorumis saada \"õlle\"eest ning poolaastat oodata kuni keegi moskvast tallinna sõidab, või kurtna laata oodata. Kusjuures, olen täitsa kindel et asi mitte selles, et varuosi pole, vaid inimeste iseloomus.
sellega, mina olen suhteliselt skeptiline...(((

Muidugi jääb enamus ostukuulutustest vastamata, sest AMF foorumis on inimesi liiga vähe, võibolla isegi tuhandetes kordades vähem kui auto.ru-s. Ma ka otsin mõnikord AMF-st juba mitu aastat mõnd ZIM juppi. No kui ei ole seda osa siis milles foorumlased \"süüdi\" on.
Pealegi, eestlane häbeneb asja realiseerida, see on talle stress, sest ta teab, et siis tuleks ka miskit hinda küsida. Hinda ta nimetada ei julge ja paremal juhul ütleb et mis ta ikka maksab või et hind ütle ise ja selles vaimus.
Nagu tähele oled pannud muutub \"lake veelgi lahjemaks\" sest kõikvõimalikke foorumeid sigineb aina juurde ja raske on neid päev-päevalt jälgida. Aga soovin kannatlikku meelt sellele vaatamata!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta

Imelik, eksole, et kui tahad saada mingi jupi siis tuleb küsida mitte \"Volga\" klubist kus on hunnik liikmeid igaühel hunnik autosid vaid 50 km linnast väljas elavale 80-a vana Gustavi käest.
Ma arvan et iga inimene otsib sellistes klubides see mida talle vaja on.
Ühe jaoks on vaja osi, teisele meeldib kord kuus rongiga mööda tänavad sõita, kolmas tahab T-särgi saada jne.
Volgale pole kunagi juppe Venemaalt tellinud, Mitsu Galandile ja A4 küll; eranditult kõik kellega suhtlesin olid uskumatult ausad ja abivalmid. Kaup oli ka aus ja hea. Üks vend sõitis parktroniku järgi Moskva teisse otsa,. andis teisele vennale, see andis kolmandale ning kolmas tuli lõpuks kord estisse. Oodata, jah, tuli vahel 2 kuud. Just enne uut aastat sain Galandile uus 2 mm terasest karterikaitse 1000 krooni eest aga mis on kõige tähtsam see et inimesed võtavad sinu mure omaks - kes ei usu võib vaadata minu poolt püstitatud arutelud G21 salongivaibadest ja võtmesüdamikest.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

Härra Gustav elab Tallinnas!!! Marja peatuse lähedal viiekordses majas!
Mis puutb lukusüdamikesse, siis mul mõned on, aga müüa ma tõesti ei soovi. Las olla, mul on volga ka.
Mitsubishi osasid võid osta kasvõi Kamcatkalt, enamusel meist siin foorumis on suva. Ja enamus siin foorumist on vägagi sõbralik seltskond.
Mis puutub salongivaipadesse, siis need tuleb ise õmmelda kui korralikke tahad, enamuses on need nimelt läbi mädanenud ja kui ei ole mädad, siis tähendab on auto ise ka heas korras ja matid tulevad kaas autoga.
Volga.ee on vägagi HEA koht, ühendab HUVITAVAID ja SÕBRALIKKE inimesi. Mitte vingujaid!
Soovides peatset paranemist.
robi
5254672
Vasta

Jälle jõudis Robi ette Wink Nagu öeldud, klubi koondab endas huvitavaid ja sõbralikke ja lisaks sellele veel abivalmis inimesi. Kui kodanik ei suuda oma konkreetset tarvidust või ostusoovi formuleerida, siis ei jäägi muud üle kui klubi liige annab võimalikult alternatiivse loetelu kohtadest ja isikutest, kuskohalt abi võib saada aga mitte ei saadeta kedagi linnast välja Gustavi juurde (kes pealegi elab Tallinnas). Klubi ülesandeks on populariseerida ja propageerida konreetset automarki ja sellega kaasnevat ning jagada huvilistele ja hädalistele infot. Mida ka antud juhul tehti. Seepärast pole mõtet viriseda ja seda enam, et tõsisemad Volga huvilised on ammu volga.ee -sse kolinud, et mitte spetsiifiliste teemadega asjatult koormata üldisemat foorumit.
Vasta

Denissile polegi volgaklubi vaja ju! Ta saab oma Mitsubishi Galanti (kõik lisad, roolivõim) varuosad nagunii Venemaalt paari kuuga kätte.

Ja minule näiteks meeldib sõita jupi järele 50 km linnast välja 80 aastase vanamehe juurde, sest nende (vanade volgameeste) juures on alati nii hea käia. Kuuleb häid lugusid, tihti leiab vanakese garaazist veel igasuguseid põnevaid detaile, mida ta pakkudagi ei osanud jne.

Ses mõttes on Denissil õigus, et eks igaüks leiab klubist seda, mida talle vaja on. Denissile varuosi, mõnele T-särki, mõnele ühtekuuluvustunnet, mõnele nostalgiat, mõnele inimsuhteid jne. Mina olen asjade praeguse arenguga rahul, kuid tunnistan, et pikk tee on veel minna. Vähemalt alustava klubi aktiivsem seltskond on väga positiivne ja meeldiv.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta

Kuulge, mehed rahunege maha, palun.
Auto.ru retrosektsiooni kasutajaid ei ole oluliselt rohkem kui amf foorumi liikmed.
Ei viitsi siin vajelda kus Gustav elab, aga kui oleks tema resideerimispaigaks ainult Maarja poe korter siis kogu ümbruskond oleks Volgast pärineva vanaraua täisSmile)))
Käige vahepeal tema talus Turbas ja siis näete kust tõsised varud pärinevad saate ka värsket mett kaasa. Mis puutub Galandisse siis jah, kui sul on valida kas ostad konditsioneeri kompressori Helkamast 18 000 eeku eest või www.japancats.ru 6000 eest siis arvan, oled nõus ka 2 kuud oodata kuni mingi tuttav Lenskast tuleb, eksole. Elektriiste mootor maksab meil 25 000 eeku, ning Euroopa autodel on elekktriiste on selline haruldus et kasutatud leida pole eriti võimalik. Venemaa on aga Jaapanist Legnumeid täis ning sellega 100 USD eest on võimalik asja lammutusest saada.
Mis puutub minu autosse, siis arvan Eestis on suhteliselt vähe Volgasid, millel oleks nii palju uusi originaalosi küljes. Ühelt poolt see on muidugi puudus, kuna uus osa on uus osa, olgugi et 40 aastat riiulis on seisnud.
Teiselt poolt, auto on siiski tundub rohkem ja rohkem \"projektina\" kui originaalautona ning sellest on kahju.

Salongivaibad võib igaüks õmmelda, kuid minul on vaja originaalid. Olen täiesti kindel et väga paljudel autodel mis utiili on läinud need on olnud korralikud. Tavaliselt kuulub ainul vaiba väike osa mis jääb gaasipedaali alla. Minu auto probleem on see et salong on sisuliselt uus, aga paraku taastamiseks on kasutatud punase värvi polstri. Vaibad on korralikud aga sini-rohelised, ning ei sobi nüüd sinna.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

Vead Volgaklubi koduka mudelitutvustuses.

Ei teagi, kas siin on õige koht neid vigu lahata, kuid arvan, et kodukal viibiv noorem lugejaskond võiks siiski teadmisi ammutada veatult või veatusele ligilähedaselt lehelt. Võib-olla www.volga.ee koostajad viivad parandused sisse. Mind häiriv tekst on siin ja minu poolt leitud vead või täiendamist vajavad kohad märgistatud rasvaselt. Jutt käib GAZ-21 kolmandast põlvkonnast:

\"Kolmas seeria on kõige enam levinud mudel ja ka kõige enam toodetud mudel. Valmistati teda aastatel 1962-1970. Taas muutus esivõre, mis oli nüüd alati kroomitud ja peenikeste vertikaalsete ribidega. Suunatuled kaardusid rohkem külgedele, parandades suunatule nähtavust küljelt. Veidi muutus ka tagaosa . Numbritule valgustus oli nüüd asetatud stangele, mitte luugi käepidemele nagu varem . Stanged on osaliselt kere värvi, mitte üleni kroomitud nagu varem. Eksportturgudele viidud autod varustati aastast 1966 alates kroomitud liistukestega tiibade ülaosas. Raadio polnud enam standardvarustuses, vaid lisana ostetav, antenn säilis. Muutusd ka kere külgedel allosas oelvad kaunistused. Varem olid nad alumiiniumist, nüüd kroomitud pinnad. Kapotilt kadus lõplikult läikiv hirveke, asendused punase tasapinnalise logoga. Hirvega oli paljudel turgudel juba ammu probleeme, kuna nad tekitasid jalakäijale otsasõidu korral tavaliselt surmavaid vigastusi.\"

1.Esivõre ei olnud alati kroomitud. Lisakroomita põhimudelil 21P oli iluvõre värvitud kere värvi.
2.Numbrituli ei kolinud 21-l kunagi stangele, vaid paiknes \"kajaka\" sees, aga küll 24-l.
3.Tiibade kroomliistukesi paigaldati juba varem, tean 63. a. isendit. Ka on varasemad tagatiiva harjale käivad liistud kaheosalised ja pikemad, tagatule poolne ots tsipa kõrgem ja kullinoka moodi kaarduvam, kui üheosalisel.Ka kaasnesid koos tiivaliistudega \"volga\" kirjad esitiibadel
4.Raadio puudus taksodel ja 22 med. abi autol.
5.Uste alused liistud ei ole kunagi tehtud alumiiniumist, vaid roostevabaterasest. Vanemate mudelite nõgusa profiiliga liistud roostevabad, poleeritud, kroomitud. Hilisemate mudelite siledad liistud poleerimata roostevabaterasest, näevad veidi tuhmid välja. Varuosadena on küll ka valmistatud neid terasest, viimistletud kroomiga.

Vasta

Hr.(sm.)Taruvaras.
Ja olen nõus, kõik sinu poolt viidatud märkused on asjakohased ja õiged. Kuid samas tuletaks ka meelde, et AMF ja volga.ee on siiski eraldiseisvad asjad ning kõik seesugused korrektuurid ja märkused oleks soovitav saata aadressile info@volga.ee, kus need kindlasti meile rohkem abiks oleks. Samas on võimalik ka volgalehe foorumis sellistest asjadest teada anda ja seda liikmeks olemata. Seltsimehed oleks sulle väga tänulikud.

Volgameeste nimel,
Gazik
Vasta

Eile Volga.ee\'st lugesin, et mingil KGB Volgal oli Altai raadiojaam.Kas see Altai oli mingi kaageebeešnikele mõeldud asi või oli see mujal ka kasutusel, nt. taksodes?
Vasta

Sooviks ka Volga klubiga liituda aga selleks on vaja: SOOVITAJAD: (maksimaalselt kolm, kuid piisab ühest), kes annaks abistava käe?
Vasta

Tere Martti

Volgaklubi foorumiga liituda soovijatelt küsitakse tõepoolest soovitajaid. Ent nende puudumine pole kunagi takistuseks saanud kasutajanime registreerimisel. Soovitajatest olulisem on põhjendatud huvi Volga ja sellega kaasneva sõbraliku nostaliga vastu.

Saada julgesti ankeet.

Martin
volga.ee tsensuurikomisjoni peasekretär

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne