Uunikute Tähesõit 7.-8. august 2010.Tulemused.
#61

Head teed ja hea seltskond. Siinkohal sooviks tervitada A-Rühma.

Aitähh korraldajatele ka.

Koliseva, löriseva ja muidu erinevaid hääli tegeva Opeliga ekipaaþ.

Esimesel katsel oleks võinud finishi veidi paremini ära märkida. Ehamatas suht ära, kui kiiver peas, aju hapniku ei saa ja gaasijalg on krambistunud vastu põrandat, järsku mingi mees metsast välja hüppas ja pulka nõudis.
Vasta
#62

Tiim nr.42 tänab korraldajaid ja kaasvõitlejaid.
Meie fotoka ette jäänu siin.
http://album.ee/album/523365/50243557
Vasta
#63

Tervitus kaasvõistlejatele ja korraldajatele!

Oli ülilahe võistlus, väga hea legend ning huvitavalt ülesehitatud võistlus. Legend oli super, sest vahemaad olid lühikesed ning segadusseajavad, fotode järgi kohtade ülesleidmine andis läbi öö aktiivset tegevust tagapingile ning fotosessioon oli ka väga lahe väljamõeldis, kuigi laupäeval kell 20 Haapsalust startides unustasime unise peaga selle foto korraldajatele edastada. Nüüd on vist juba tõsiselt hilja ka:-)

Järgmiseks korraks ettepanekuna võiks ainult öelda, et lisakatsed oleks võinud olla kas sõidu sees või kohe pärast finishisse jõudmist (pole enam vahet, kas olla öö läbi sõitnuna üleval kella 10ni või 12ni), siis oleks ära jäänud niisama 5tunnine päikese käes küpsemine ja ootamine. Magada ju ei saanud vist keegi niiehknaa, sest kaassõitjatel oli pidu ja palavus võttis viimast. Oleks piloodidki saanud veidi kangemat rüübata ja end lõdvaks lasta. Õhtuks oli meie naiskond paraku omadega nii sooda, et tahtsime ainult end mugavalt välja magada - kahjuks 03 ega telk seda mõnu ei pakkunud.

Aga see eelnev oli meie enda nõrkus ja muidu ainult plusspunktid põneva võistluse korraldajatele ja vahvatele kaassõitjatele! Eriline tänu toredale duole, kes meil viimasel lisakatsel lisakiivri laenas - loodetavasti saite selle ikka tagasi ka :-) Ja valel pool rooli omavale Mosse-tiimile hambapesuvee ja A-Rühma meestele päikesevarju pakkuva Raf-i ning Allanile elamusttekitavate elamuste ning teenäitamise eest LK-dele!

Päikest soovides
Luks-Lada tiim nr 60
Vasta
#64

Suur tänu rahvale kaasalöömise eest, poleks osanud arvatagi, et nii palju rahvast kokku saab. Tundub , et asi seekord igati korda läinud.
Rahva kaastundliku suhtumise abil paranes arm nagu nõiaväel ning Kohila kiriku juures elu üle järgi mõtleval mehikesel oli ka päris huvitav jälgida rahva reageeringut Smile
Sõtisin rada enne mitu korda läbi ja hommikuks võttis päris võhmale. Seda üritust võiks võtta ka nagu jutuks olnud kestvussõidu proovi.

Fotolavastustest laekus umbes 25 tööd, millest parimaks tunnistati Raf 222 tiimi töö. Nagu hiljem selgus korraldasid nad ka Liba SKP mille juures nii mõnigi seisma jäi Wink Plaan võistlustööd ka üles riputdada, samas sooviks näha ka saamata jäänud töid.

Fotode õigesti järjekorda sättimine õnnestus täielikult
seitsmel tiimil: 60; 911; 92; 126; 222; 204 ja 157.
Loodetavasti on tiim 60 andestanud skp kohtunikule tema natuke tahumatu käitumise Smile

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#65

Ekipaas 427 jõudis koju. Kõige ekstreemsemaks kujunes sõidu viimased 15 km. (jäin äikesetormi kätte)Big Grin
Võistlus oli väga tore. Esimese korra kohta läks väga hästi, leidsime kõik kohad kaardi järgi üles. Tänan korraldajaid ja kaasvõistlejaid. Erilised õnnesoovid võidu saanud meeskonnale, kes viimase kuu jooksul on oma mossega palju rännanud (loodetavasti tuleb sellest kuhugi pikem teema).
Sõitsin läbi natuke üle 1000 km (odomeeter näitab 1121 km). Klõpsutasin sõidust mõned pildid, mida saab vaadata siit:

http://varstu.planet.ee/mosse/2010tahesoit/
Vasta
#66

Tänud ka nr 37 kaardilugeja poolt. Esimene kord osaleda sellel üritusel ning muljed head. Jätkake samas vaimus. Sai palju ideid ralli läbiviimise ja korralduse osas. Lisan siia ka omapoolsed fotod, videod tulevad mõne aja möödudes. Olenemata masina valest süütest, puudulikust tühikäigust ning ära kukkuvast ja mürisevast summutist sai asi kõik läbi sõidetud.
Uunikute Tähesõit 2010 - masin nr 37

Lisan ka videomaterjali
Video sõidust
Vasta
#67

Ekipaaþ 911 jäi korraldusega samuti väga rahule. Oma aegade ja keskmiste kiiruste välja arvutamine lisas ekstreemi ja põnevust. Meeldiski, et asi oli kompaktsem ja vähem autost välja jooksmist nagu ristsõnaga legendi puhul.
Ainult õhtused lisakatsed oleksid võinud olla rohkem eespool. Päev otsa niisama tiksumine, sest palavusega oli võimatu magada, kurnas lisaks.


Meie pildid ja fotoülesande lavastus: http://album.ee/album/538839/50243611
Vasta
#68

Tänud siis ka Cruiseri teami poolt korraldajatele. Sõit oli väga põnev ja samuti ka kurnav. Jään nüüd veel tulemusi ootama, sest laupäeva õhtul ei jõudnud lihtsalt nii kaua oodata.

Meie pilte võib leida:
http://public.fotki.com/Myrka00/uunikute-thesit-2010/
Vasta
#69

Lendava autost mõned pildid:
Pilot pictures
Co-pilot pictures
Vasta
#70

Hiidlased Audiga sõiduga väga rahul. Laupäevane küpsemine päikese käes oli tõesti liig, aga ega korraldajad ilma tellida ei saa, stardimaks selleks liiga väikeToungue. Nii et edasi seltsimehed, edasi. Talverallil näeme!

Meie pildikarbi ette jäänu: http://pilt.delfi.ee/album/185081/
Vasta
#71

MB126 tänab korraldajaid põneva ja hästi korraldatud ürituse eest.
Tervitused MB 1964,võistkonnale.
Vasta
#72

meie taunuse tiim oli ka öise sõiduga rahul, et põnevus hoidis enamvähem ärkvel.
kahju et lisakatsetel auto jukerdama hakkas aga mis teha, tehnikasport....

Taunus XL 1974
Vasta
#73

(10-08-2010, 12:42 PM)supp Kirjutas:  meie poolt ka väike film:
http://www.youtube.com/watch?v=Ij-nXjeU4gA

Ma juba lisasin siia lingi, kuid nagu vanarahvas ütleb, topelt ei kärise Smile
Vasta
#74

Tulemused klubi Unic kodulehel:www.unic.ee

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#75

Ka meie poolt suurimad tänud korraldajatele, kes olid organiseerinud ülipõneva võistluse.
Samas täname ka kaasvõistlejaid, kes aitasid meil esimeseks tulla...Smile
Andres, Valter, Karl ja Moskvich 2140SL
Vasta
#76

Tervitused kaasvõitlejatele Olümpia Mishkadelt!

Oli ütlemata tore ööpäev, igav ei hakanud, sest uni igatahes peale ei tulnud. Kilomeetreid sai kokku 577. Legend oli hea, ehkki vaatamata sellele suutsime me korra kuskil militaarobjektil end ära eksitada. Üksluisust peletas hoogsalt ka meiega koostööd lõpetada tahtnud auto - siinkohal tänud rohelisele 06-le, kes püüdsid meile elu sisse puhuda ning Tsapaievi volgale, kes uue bensiinipaagi moodustamiseks jupi voolikut leidis.

Päevane paus oli tõesti liialt pikk ja väsitav, ehkki meie ekipaaz kasutas seda ära auto parendamiseks, aga me oleks lühema ajaga ka hakkama saanud Smile Päevaseks ajaks oleks võinud kuskile stendile ülesse panna juba sõidu vahetulemused (või vähemasti kõikide ideaalaegadega tabeli, korraldajad ju teavad seda) ja küsimuste õiged vastused - oleks olnud palju teemat ja arutelu aja sisustamiseks. Veidi erinev legend oli äge mõte, selliseid vimpkasid võiks tulevikuski olla Smile

Õhtusel peol rahvahääletusele pandud stiilseim võistkond/auto oleks võinud olla lahendatud juba päeval kohtunikele anatava vastustelehega. Iga võistkond oleks sinna kirjutanud omale meeldiva konkurendi võistlusnumbri ja asi korras. Ma ei protesteeri millegi suhtes, lihtsalt ideeks edaspidi, sest selleks kellaajaks olid inimkaotused juba märgatavad.

Ideaalaja arvutamisel olen kuulnud kahtepidi arusaamu. Osad võistlejad (ilmselt enamus) liitsid stardi ajale AKPde vahelisi läbimise aegu lihtsalt otsa, olenemata sellest, kas nad jõudsid AKPsse ideaalajast varem või hiljem e. kui ühte jäid hiljaks, siis sõitsid järgmise vahega aja tagasi. Teised võistlejad võtsid ideaalaja arvutamisel arvesse ka reaalselt AKPsse jõudmise aja ning arvutasid sealt edasi ideaalaegu, nt kui ideaalaeg oli 2:40 aga kohale jõuti 2:46 ning järgmise AKPde vahelise läbimise aeg oli 35min, siis nemad arvutasid 2:46 + 35min e. nii võivad kõik järgnevad AKPde vahelised läbmise ajad olla õiged, aga nihe on 6min. Juhendis võiks olla 1 lause juures.

Kuna meie olime pool trassist peadpidi kapoti all, siis pilte nagu pole, aga edastan ekipaazi 20 jäädvustused : http://picasaweb.google.com/yetiprz/UunikuteTahesoit2010?authkey=Gv1sRgCMjr1PCblp6J0wE&feat=directlink#

ps. vahel võib lintmakk ka parem olla kui elav muusika Toungue

Uute kohtumisteni, igatahes!!!

Mishkad

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#77

(11-08-2010, 10:33 AM)gazwoman Kirjutas:  Ideaalaja arvutamisel olen kuulnud kahtepidi arusaamu. Osad võistlejad (ilmselt enamus) liitsid stardi ajale AKPde vahelisi läbimise aegu lihtsalt otsa, olenemata sellest, kas nad jõudsid AKPsse ideaalajast varem või hiljem e. kui ühte jäid hiljaks, siis sõitsid järgmise vahega aja tagasi. Teised võistlejad võtsid ideaalaja arvutamisel arvesse ka reaalselt AKPsse jõudmise aja ning arvutasid sealt edasi ideaalaegu, nt kui ideaalaeg oli 2:40 aga kohale jõuti 2:46 ning järgmise AKPde vahelise läbimise aeg oli 35min, siis nemad arvutasid 2:46 + 35min e. nii võivad kõik järgnevad AKPde vahelised läbmise ajad olla õiged, aga nihe on 6min. Juhendis võiks olla 1 lause juures.

Kergelt harjumatu oli tõepoolest, et stardieelset võistlejate koosolekut ei olnud, kus tavapäraselt selliseid asju selgitatakse.

Samas oli ajatabelis hallilt algoritmid ees ja selle formaalne täitmine ei lubanud tekkida mitmeti mõistmist: näiteks AKP1/AKP2 puhul kopeerid eelmise etapi ideaalaja t2 ja kirjutad selle etapi alguseks (kuna lõpp ideaalaeg siis ka algus ideaalaeg), etapi lõpp t3=t2+T2 (jällegi ideaalaeg) jne
Valem ei lubanud kuhugi tegelikku etapi lõpuaega või algusaega sisse kirjutada Cool
Vasta
#78

Pikem lugulaul valge Moskvich 2140 '77 meeskonna poolt.

Esmalt tahaks tänada rajameistreid tõeliselt laheda ja huvitava raja eest, Krauti tõeliselt hästijooksva noolemängu legendi eest ning lahedat vanatehnikahuviliste seltskonda!
Ülilahe üritus oli!

Osalesime Uunikute sõidul esimest korda ning olime ilmselt ainuke segaekipaaz, kus piloodiks naine ja kaardilugejaks mees Smile
Orienteerumisetapi võit ei olnud siiski ainult juhus või hea õnn, kaardilugemises on mul 6.-aastane offroadstaaz ning samas koosseisus oleme nii mõnestki autoorienteerumisetapist osa võtnud.

Ilmselt oleme üks vähestest ekipaazidest, kes noolemängu enne näinud oli (tõsi küll, siiamaani olen peaaegu kõigil ära eksinud, irw) ning kes enamuse aja täpselt teadis, kus nad on ja kas sõidame liiga kiiresti või liiga aeglaselt.

Nagu eelpoolöeldud oli rada väga lahe ja huvitav.
Suures osas oli tegu tuttavate kantidega, eriti Ääsmäe, Ohtu ja Vasalemma kant aga ka Nõva piirkond.

Sõidu algus tundus olevat tüüpiline noolemängu eksimissõit: usaldasin liigselt Navi läbisõidunäitu (auto odo valetab teadmata suuruse (ei teagi kas 15 või 20%) kuna all on väiksemad rehvid ja tagasild sai vahetult enne sõitu vahetatud teadmata ülekandega silla vastu). Tundus, et esimeseks mahapööranguks on õiged kas teine või kolmas aga mitte mingil juhul esimene Toungue ). Sinna nahka läks 13 minutit, millest piloot suutis SKP1-ks tagasi sõita 7 ehk trahvi saime 6 minuti eest. AKP1 jõudsime täpselt ideaalajal.

KP1 olin igaks juhuks T2 58,2 ümardanud 59 peale. See oli strateegiline otsus kuna käekell (seieritega) ja mobiilikell näitasid veidi erinevat aega ning pigem 2 punkti kaotust kui 10 Rolleyes
Seega erines meie edaspidine ideaalaeg tegelikust 1 minuti võrra (ehk kõik 2 punktised miinused olid meie jaoks ideaalaega sõidetud).

AKP-st lahkudes lugesin legendi valesti, mis koos eelneva kaasvõistlejatega pläkutamisega tegi meile 10 minutit hilinemist. Hageris püüdsin järjekindlalt pilooti juhatada kellegi koduhoovi (mille vastas olid vinged varemed). Lisaks veetsime KP3-s aega 6 korda väravate ülelugemisega. Harudeelt Vana-Keila maanteele keeramise magasime kah maha ning Tuulast väljasõidu keerasime liiga vara keelumärgi alla sisse. Kokkuvõttes ei õnnestunudki meil 10 minutilist kaotust vähendada.

AKP2/AKP3 möödus eriliste vahejuhtumiteta, lootsin küll vahepeal juba, et saab Vasalemma krossirajal ringi peale teha aga siiski mitte.

Järgmisel etapil avastasime Tüdrukutapu mäe juures, et kiire väikestel augulistel ja kivistel teedel rallimise tulemusena on üks esirehv poole oma rõhust kaotanud. Kuna tegu siselohviga rehviga siis oli see väga halb märk. Vahetama igaks juhuks ei hakanud, pumpasin täis. Etteruttavalt pean märkima, et rehv käitus ülimalt kummaliselt: järgmiseks mõõtmiseks kaotas 0.1 atm, veel järgmiseks 0.1 ja siis jäi enam vähem pidama. Edaspidine sõit möödas pidavalt rehvirõhku mõõtes Big Grin
Raketibaasis keerasime esmalt liiga vara ära ja kohe seejärel tabas meid mootoririke.
Selle peale läksid kaduma nii mõnedki väärtuslikud minutid: selgus, et süütepoolist oli kõrgepingejuhe augulisel teel rappudes välja tulnud veidi. Siis muidugi uputas üle ja tavapärased käivitusvõtted ei õnnestunud kommunikatsioonivea tõttu (kapoti alt ei olnud tuvastatav, et piloot oli toore peale tõmmanud).
Teenisime 4+1 minutilise hilinemise selle rikke tõttu.

Järgmine etapp sõitsime ilusti oma ideaalaega, roomasin foto jaoks kuskil kraavis ja rehvirõhk paistis püsivat.

Viimasel etapil oli SKP väga alatult paigutatud enne KP-d.
Taktikaliseks eesmärgiks oli sõita 5 minutit graafikust ees kuna see aeg oleks kulunud aastaarvu otsimiseks ja võimalikuks rehvivahetuseks.
Õnneks olime just 2-3 minutit minutit kulutanud Audeväljal teeotsast mööda sõites ning oodates tagasipöördeks nende taga, kes veel rohkem mööda sõitsid Toungue
Saatuslikud 30 trahvipunkti Sad
Edasi oli nõutav keskmine kiirus müstiliselt madalaks aetud autostraadi kohta.

Viimane etapp ei juhtunud suurt midagi huvitavat peale selle, et Peraküla kandis munakividel ja kehval kruusal kogusime enda taha vaikselt venides (tugevalt alla keskmise kiiruse) saba ning peale seda kui Navi näitas 15 minutit sama keskmist kiirust vaatamata 90 km/h sõidule, kaotasin selle vidina vastu viimasegi usalduse :-)

Magada sai tänu ilusale palavale suveilmale piloot 1.5 tundi ja mina 2.5 tundi.

Kiiruskatsetelt ei lootnudki punkte saada, kuna meie oskustega ja masinaga esikümnese jõuda polnud reaalne.
Juhtnööriks piloodile oli, et autot sodiks punnitada pole mõtet aga sõida vähemalt nii kiiresti, et lõbus oleks Big Grin

Kokkuvõtteks jäime vaatamata orienteerumise võidule lisakatsetelt lisakssaadud 30 miinuspunktiga neljandaks. Kusjuures rebimine oli äge: nii peale orienteerumist kui ka lõppkokkuvõttes mahtus esinelik 8 punkti sisse (järgmine vastavalt 34 ja 35 punkti kaugusel).

Nüüd ei teagi, kuidas järgmiseks aastaks ette valmistuda.
1. Orienteeruda veelgi täpsemalt (neetud SKP2 teenitud 30 miinust).
2. Saata abikaasa Igamehe Rallisprintidele mossega kiirestisõitmist harjutama

Smile

Väga ülilahe üritus!

Tänud korraldajatele ja kaasvõistlejatele!
Vasta
#79

jäi enne küsimata, kes siis kõige stiilsema võistkonna auhinna saiToungue?
Vasta
#80

Vist A-Rühma RAF sai?! Iseenesest olid nemad oma stiiliga kõige rohkem detaili laskunud, BA jõi koguaeg piima, nagu seriaaliski, igasse rahvarohkesse kohta saabuti tunnusmuusikaga, Hannibal suitsetas sigarit, Murdock oli ka olemas, Face vist ka, aga nad ise mainisid, et nad keegi pole Facemani väärilised Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne