vallai rehvid - kust te tallinnas neid ostate?
#1

Vaatan Vallai lehelt, et neil on tallinnas ca 13 edasimüüjat - kelle käest te soovitate ostma minna? Ehk siis kuhu hästi ligi pääseb ja kus on normaalseim teenendus?
Vasta
#2

Standardi maja taga Kalamajas on üks väike poeke. Olen sealt kunagi ammu paar korda ostnud. Lihtsalt niisama andsid tüübid 5% alet kui natuke tingisid Toungue

Edit: Paavli 4 siis.
Vasta
#3

KURAT KÜLL !!!

Võtasin nõuks need Vallai rehvid siis ära osta. Käisin 6 erinevas kohas, mis nende koduleheküljel kirjas. KÕIK on pisikesed garaazid ja arveldatakse ainult sularahas. Minul jällegi krediitkaart vormistatud just rehvide ostuks. Pealegi - kuidas see väikene garaazike mulle 3a. garantii garanteerida saab?

Kas ma pean loobuma soovist osta Vallai rehve ja minema kusagile poodi kus kaardiga maksta saab - või äkki teab keegi soovitada, kus ma saan Vallai rehvide eest kaardiga maksta?

Närvid läbi ....
Vasta
#4

Leidsingi koha:
Haaber-Autos (viimsi) saab kaardiga maksta!
Lahe!

Vasta
#5

Krediitkaardi tegemiseks on raha, aga korralike kummide ostmiseks mitte? :o Ma küll ei tunneks uhkust protikummidega sõitmise üle, krediitkaart taskus Smile
Vasta
#6

see läks küll teemast mööda, aga:

krediitkaart tähendab seda, et mul ei olnud raha kummide ostmiseks vaid ma võtsin nende ostmiseks pangalt krediiti (loe:laenu) ja maksan nüüd pikema aja jooksul seda raha (loe:laenu) pangale tagasi

wax, sinu kommentaari sisust ma hästi aru küll ei saa, krediitkaardi tegemiseks mul ei kulunud küll kopikatki, ja see, et ta nüüd (limiit täis) mul taskus on, mind uhkemaks ka ei tee
Vasta
#7

ei ega ma paha pärast Smile

lihtsalt minu arust on intressid väga tobedad asjad ja ei meeldi mulle Smile
Vasta
#8

Ma ostaks turult ennem kasutatud nordfrostid või ivalod kui poest Vallai kummid, 2 aastat tagasi kasutasin Vallai toodangut: 1) mürisesid ilgelt 2) kinnisõidetud lumel ja jääl olid need kummid libedad (suvekatega oleks olnud vist parem haakuvus)
Tänaseks päevaks olen aru saanud, et ilusad valuveljed ja spoilad tuleb vahetada ikke korraliku kummi vastu. Vastasel juhul pole sul kauaks ka autotSad
Vasta
#9

Väike märkus vallai pidamise kohta. nimelt eelmisel hooajal kasutasid paljud jäärajasõitjad just vallai protte (mustriks H2 ja illegaalsed naelad).
Esituselt jõuti esimeste hulka ja igaks sõiduks jõuti ka uued rehvid alla osta, mida originaal nokiani kohta ei julgeks lubada Smile


Vasta
#10

kaevan vana teema üles. Koonerdasin 3a tagasi igapäevasõiduki suverehvide ostul ja soetasin Vallaid. Napilt enne rehvide 2a vanuseks saamist (=garantii lõpp) vahetasin ühe rehvi, kuna külgturvises olid koledad mõrad. Kuna vahetusprotsess oli toona igati kena ja sõbralik (ei mingeid tshekinõudmisi vms), siis kehitasin õlgu ja tõdesin, et eks tegijatel juhtu ikka. Mõned nädalad tagasi avastasin aga järgmiselt rehvilt manuspildil paistva analoogse jama - mis lihtsalt on kaugemale arenenud. Neid munasid on rehvi peal rohkem, kui pildile mahub.
proti-talverehvidega olen ma seni üpris rahul olnud (nii Vallai kui Master), aga nüüdsed imelikud ja ebameeldivad kogemused on piisavalt koledad, et edaspidi taastatud rehvidega seonduvad loteriid mängimata jätta.

otsest nn väärkasutamist ma rehvidel harrastanud pole. Ühe hiljutise erandiga, mil bensujaama manomeeter rõhku ca 1bar väiksemana näitas ning ma mingitesse rehvidesse lahkesti ca 3,5bar rõhku sisse panin ja sellega ca 500km sõitsin. Masin, mille all rehvid on, on harju keskmisest küll tiba suurem (tühimass 1,7t; sikutab tihti ka kerghaagist, mis kohati on oma kandevõime piiril) ja võimekam (250hp, mille aeg-ajalt ka kogu täiega valla päästan), aga siiski täitsa tavaline sõiduauto, mis ei tohiks ju tingida sõiduauto alla mõeldud rehvide "minestamist"...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#11

Vbolla loeb see ka et antud rehv tundub päris madal olema? 
Endal kogemus Masteri suvekatega, 185/65R14, nood olid lõpuks pea 10 a vanad aga ei pragunenud, kuid ka ei kulunud ega ka pidanud lõpuks.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#12

Proti rehve on mõistlik osta rehvitöökojast. Kui üle 100g raskusi tahab tasakaalustuspingis siis pole mõtet sellist rehvi.
Vasta
#13

Ei taha enam kunagi vallaid tagasi. Läheb teine jooks nokian nordman neljasid, eelmine aasta sain vianorist suht soodsalt 80 kopikatega tükist. Kui see aasta vähegi lund tuleb ja ei pea naastudega asvalti lihvima siis sõidan muretult ka järgmise aasta nendega. kolme aasta peale 350 euri ei ole mu meelest palju 4 kuud aastas, aga saad sõita korraliku pidamisega nagu suvel ja ei pea kartma koguaeg. Eks ettevaatlik peab ikka olema, aga teiste eest see ei kaitse alati.
Vasta
#14

(12-09-2016, 22:11 PM)hillar2 Kirjutas:  Proti rehve on mõistlik osta rehvitöökojast. Kui üle 100g raskusi tahab tasakaalustuspingis siis pole mõtet sellist rehvi.

Kas väikesele autole on tänapäeval üldse mõtet protikaid osta,secondhand orginaalid peavad ehk kauem(kogetud) Rolleyes
Vasta
#15

Cool Kahju inimestest ,kes oma auto alla sellist räpsu panevad ,lihtsam on raha juurde korjata ja korralikud rehvid ikka osta .
Vasta
#16

Korralik küll, aga kui soovi ka maal liigelda, kus pole kõik asfalttee, siis on vallai suvekatel hea muster. Ostsin omale just mustri pärast suveks vallaid. 
2 suvega on otsas. Üks hakkas mustri vahelt paljudest kohtadest õhku läbi laskma, üks läks esimene aasta kõveraks ja vahetati välja. Järgmine kord enam selle firmaga ei mässa ise. Aga nüüd probleem kust saada mis mustriga rehvi, et porisees kinni ei jääks nagu kipub juhtuma tänapäevaste võidusõidu rehvidega kus ainuke muster on 4 pikki soont???
Vasta
#17

Maal poris-kruusal sõitmiseks, haagise alla.... tehase ja proti rehve  maantee ja M+S tüüpi rehve. Jäägid  kunagisest laost  Mustrijoonis erinev (seadusega lubatud ) leidub ka paarilisi.  5 € tk.

 Ps. Rehvi tüüp peab olema ühel sillal sama, kuid mustrijoonis võib olla erinev.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#18

(12-09-2016, 08:32 AM)13piisab Kirjutas:  Masin, mille all rehvid on, on harju keskmisest küll tiba suurem (tühimass 1,7t; sikutab tihti ka kerghaagist, mis kohati on oma kandevõime piiril) ja võimekam (250hp, mille aeg-ajalt ka kogu täiega valla päästan), aga siiski täitsa tavaline sõiduauto, mis ei tohiks ju tingida sõiduauto alla mõeldud rehvide "minestamist"...

Vaata ka rehvide massiindeks üle ja võrdle oma autoga, arvestades seda, et haagise vedamisel ilmselt koormus ei jagune esi-ja tagasilla vahel ka päris 50:50.
Vasta
#19

Ei ole ka vallaiga hääd kogemust, eelmise volvoga sai üks jooks talvekaid läbi aetud, pidamist ei old, samas lärm suur. Fordiga koorus 1000 km pealt ühel rehvil protektor täiesti maha, tšekk oli kadunud jäigi nii. Parem osta uus või korralik vana, kui protitud, vallai prott on ikka liiga kallis. Ei soovita kellelegi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne