vana aja avariid
#1
Leidsin interneedusest sellise lingi: http://fotoalbum.ee/photos/baltha/sets/1...e=1&seek=0

Täitsa eesti masinad tunduvad olema Smile
Vasta
#2
Iga neljas pilt siis mootorratta avariid. Päris karmid avariid olid vanal hallil ajal, kui veel autosid tehti rauast.
Vasta
#3
Ja enamus tsikleid on Jawa ja CZ.
Arvestades sõiduomadusi täiesti loogiline.
Vasta
#4
(28-07-2010, 19:22 PM)2715 Kirjutas: Ja enamus tsikleid on Jawa ja CZ.
Arvestades sõiduomadusi täiesti loogiline.


Ei ole olemas kehvade sõiduomadustega mootorrattaid! On vaid oskamatud juhid!
Vasta
#5
(28-07-2010, 13:43 PM)taavi Kirjutas: Leidsin interneedusest sellise lingi: http://fotoalbum.ee/photos/baltha/sets/1...e=1&seek=0

Täitsa eesti masinad tunduvad olema Smile

Need fotod on juba ksf Baltha poolt avaldatud 22.07.2010.a. teemas Vanad fotod.seal ka rohkem juttu.
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#6
Mis kiirusega see mootorratas tuli et 51l kaitseraud nii mõlkis?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#7
Photo 
Mis autoga tegu?
[Pilt: 072903163fc733.jpg]
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#8
Vana kiirabi ZIM (GAZ 12). Meenutab kahtlaselt Rein Tammiku maali avariist Leningradi maanteel, mis on esindatud albumis Eesti Maal (1982?). Kahjuks pole antud trükist hetkel käepärast ja puudub võimalus detaile täpsustada. Ilmselt on see maal seotud sellesama reaalse sündmusega. Mõni teadjam oskab ehk kommenteerida - mats ise on sama ekspressiivne kui kunagi nähtud maalil.
Vasta
#9
Huvitav, et lausa paaril pildil on jäädvustatud GAZ-53 kõige esimene versioon, millel tuled asusid gabariitidest kõrgemal.

Veel paneb mõtlema, et tol ajal tähendas kannatanutega avarii kindla peale süüdlasele reaalset, ning tihti ka üsna pika vanglakaristus, raskendavate asjaoludega kuni 15 a. Ei oska öelda, kas siis sotsialistliku vara rikkumise eest pidi ka vangi minema.

Pluss siis tsiviilvastutus - kuna kohustuslik liikluskindlustus ka puudus.
Ja vaatamata suhteliselt väikesele autode arvule, oli hukkunute/vigastatute arv palju suurem, kui täna.

Ehk siis midagi nii roosilist tol ajal ei olnud. Tuletades meelde omaaegse Vasalemma kolhoosi, sõjaväe ning ehituse ja kruusakarjääri veokite sohvrite sõiduvõtted, peaks ütlema, et tolleaja liiklus oligi oma moodi sõda...
Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10
Arvan , et see link sobib siia teemasse (kuigi pole valmistatud Nõukogude Liidus)
http://fishki.net/comment.php?id=113194
Vasta
#11
Kolhoosi ajal juhtus selliseid omamoodi naljakaid õnnetusi. Kombain sõideti maanteel külili ning seisis seal mitu nädalat ning ajaleht pidi sellele tähelepanu juhtima.Venemaal juhtuski tihti nii kui viljakombain kuskile sügavasse kraavi end külili põrutas siis sinna ta jäigi mitmeks aastaks.Sealt hakati siis vaikselt osasid võtma liikuvatele kombainidele ning lõpuks oli kombainist alles vaid metallkere ning selliseid laastatud kombaini vrakke oli pihkva oblastis 90 kümnendatel päris mitmeid.Roomiktraktoriga sõideti sõiduautole otsa ning arvatavasti oli traktorist ennem vägijooki tarvitanud.Alkoholi pruukimine oli tol ajal kui ka praegu peamiseks liiklusõnnetuste põhjuseks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#12
Kaheksakümnendatel kuulus selliste piltide näitamine noorte liikluskasvatuse juurde. Tuli miilitsast mõni seersant kooli või pioneerilaagrisse, patakas fotosid portfelliga kaasas, siis peeti loengut ja toimus "kasvatus", vaadates katkiseid masinaid ja veriseid laipu.Mõni pilt on siiamaani meeles.

Kui tänapäeval on ka kollases ajakirjanduses laibakott ja veretilgad asfaldil maksimum, mida avariides hukkunute kohta näidatakse, siis tollaste "õppepiltide" rõhk oli asetatud justnimelt laipade verisuse ja grotesksuse järgi. Ja eks hukkuniud oligi palju, sest ohutusvahendid olid puudulikud või puudusid üldse.
Kes teab, võibolla oli sellisest õpetusest kasugi.
Vasta
#13
Mnjah.Kaheksakümnendate algupoole korjasin ise ka igasugu pilte ja kõikvõimalikust tehnikast.Olid mul kaustad:mootorratastest alustades ja rasketehnikaga lõpetades.Kuni tankide ja karjääriekskavaatoriteni välja.Oli ka kaust ainult avariipiltidest.Kahju et enam pole allesSad
Aga mingi tolle aja"Za ruljom"-is oli väga sarnane pilt.Samamoodi T-74 tolleaegse NL-i uhkuse VAZ-2106-e katusel.Minul olid need pildid oma kaustas kõrvuti ja seepärast meenubWink
Millegipärast arvan et paljudele foorumikaaslastele on need "lindiga Zigulli" katusele ronimise pildid tuttavad....
Vasta
#14
Kusjuures osaliselt ei ole mõnes(vähemalt ühes) koolis see kõik veel tundmatuseni muutunud. Näiteks meie tööohutuse, traktoriõpetuse ja põllumajandustehnika tundides näidatakse veel praegugi vanu mustvalgeid pilte kuidas kombainer on heedri vahele jäänud, mis võib juhtuda kui jõuvõtuvõlli kardaanil pole kaitset jne jne. Kasu neist piltidest midagi vast ikka on... Wink
(20-08-2012, 17:13 PM)TeeTL Kirjutas: Kaheksakümnendatel kuulus selliste piltide näitamine noorte liikluskasvatuse juurde. Tuli miilitsast mõni seersant kooli või pioneerilaagrisse, patakas fotosid portfelliga kaasas, siis peeti loengut ja toimus "kasvatus", vaadates katkiseid masinaid ja veriseid laipu.Mõni pilt on siiamaani meeles.


Äkki see sama pilt Toungue
[Pilt: t74_crush.jpg]

В этой, по большей части комичной ситуации, никто не пострадал - автомобиль просто стоял, припаркованный на краю дороги, а вот в стельку пъяный тракторист на тракторе Т-74 его не заметил... Фотография из журнала "За рулем".


(20-08-2012, 19:03 PM)krossifänn Kirjutas: Aga mingi tolle aja"Za ruljom"-is oli väga sarnane pilt.Samamoodi T-74 tolleaegse NL-i uhkuse VAZ-2106-e katusel.Minul olid need pildid oma kaustas kõrvuti ja seepärast meenubWink
Millegipärast arvan et paljudele foorumikaaslastele on need "lindiga Zigulli" katusele ronimise pildid tuttavad....

Vasta
#15
Kuna ei hakanud uut teemat avariidest tegema siis panin selle siia mõned naljakamad uuema aja avariid mis traktoritega juhtunud. Fotod leitud facebookist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#16
Waat ma ei teagi.Aastal 72-73 toimus Mäos õnnetus.ETV Volgale sõitis otsa Maz .Õnnetuse asjaolud senii segased,igatahes peale seda sündmust keelati alla 12 aastaste wedu sõiduautode sesistmel.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#17
Kohtumine Silluga: [Pilt: orig_27411909_NkmF.jpg]
See ei ole küll teab mis vana aga tänuvõlglane olen Sillu ees küll.
Veel pole maha löödud
Vasta
#18
(17-10-2012, 13:57 PM)JaakH Kirjutas: Kohtumine Silluga: [Pilt: orig_27411909_NkmF.jpg]
See ei ole küll teab mis vana aga tänuvõlglane olen Sillu ees küll.
...ja mina jõudsin pärast kahetseda, et üksnes enda autost pilti tegin (need peaks siin kusagil avariide teemas olemas olema ka)...et ei ole nagu päris täiskomplekti mälestuseks või nii...Smile Nüüdseks on Sierra küll ammu vanaraud, aga peale seda mälestusväärset päeva sõitsin temaga ikka paar aastat veel.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#19
Jah, mu oma läks aasta pärast vanarauda. Oli üks ära ütlemata vastik päev mu jaoks. Algusest peale vedas kõik viltu, tänan saatust et sul kedagi selja taga polnud. Hea et niigi läks. Pilte ehk saan veel kui huvi on.
Veel pole maha löödud
Vasta
#20
(17-10-2012, 13:57 PM)JaakH Kirjutas: Kohtumine Silluga: [Pilt: orig_27411909_NkmF.jpg]
See ei ole küll teab mis vana aga tänuvõlglane olen Sillu ees küll.
Vanaisa VAZ elas 11 aasta jooksul 2 kapitaalremonti,alguses kollakas-roheline,nüüd punane.Seisnud küünis 23 aastat,ikka veel seisab.Tulevikus teen korda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne