Delta säde
#1

Lugesin eelnevaid foorumeid aga ei leidnud analoogi. Ühesõnaga sädet pole ja mingi imelik anomaalia on.

Olukord selline:
-Hõbedasest kobakast tuleb voolu ainult käivitusvool (teised on tummad)
-Käivitusvoolu ühendamisel süütepooliga kaob vool ära (maandatult).
-Kui süütepoolist mass ära võtta on vool tagasi AGA on väga nõrk ning pole piisav et sädet saada, lisaks tekib pooli massi klemmi alla ka vool - st. juhe tuleb pool sisse: massiga voolu pole ja ilma massita vool on aga nõrk.

Kui raamist kinni hoian ja vänta anna saan käivitusvoolu juhtmest voolu - kui ta pool panen ja pooli teise poole ära maandan siis särtsu pole - ka mitte piibu all - ei saa aru mida peab tegema.

appi.
Vasta
#2

(29-07-2010, 23:14 PM)Tulp Kirjutas:  Lugesin eelnevaid foorumeid aga ei leidnud analoogi. Ühesõnaga sädet pole ja mingi imelik anomaalia on.

Olukord selline:
-Hõbedasest kobakast tuleb voolu ainult käivitusvool (teised on tummad)
-Käivitusvoolu ühendamisel süütepooliga kaob vool ära (maandatult).
-Kui süütepoolist mass ära võtta on vool tagasi AGA on väga nõrk ning pole piisav et sädet saada, lisaks tekib pooli massi klemmi alla ka vool - st. juhe tuleb pool sisse: massiga voolu pole ja ilma massita vool on aga nõrk.

Kui raamist kinni hoian ja vänta anna saan käivitusvoolu juhtmest voolu - kui ta pool panen ja pooli teise poole ära maandan siis särtsu pole - ka mitte piibu all - ei saa aru mida peab tegema.

appi.

Sa ise ikka said aru, millest jutt? Mina küll aru ei saa, on sul pool voolu või vett. Soovitus: ühenda jäätis vihmavarjuga! Kui ei aita , söö vihmavari ära ja jäätis vetsust alla.
Et keegi sind aitaks, peab ta kõigepealt aru saama, millest jutt.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Asi pole hukas kuna raami puutudes ju siiski särakat saad, tuleb see särts lihtsalt süüteküünlale saada. Käivitusvoolu all mötled vist körgepinget.
Ei tea so söiduki seisukorda ega remontimisajalugu, aga alusta igaks juhust sellest: kontrolli körgepinget tekitavate voolujuhtmete tehniline seisukord ja öige ühendus, tuled ja signaal jäta hilisemaks (need vöid körgepinge otsimise ajaks välja ühendada genekast). Arvesta ka seda, et juhtme otsad ei pruugi alati pistikus (need mis halli karbiga ühendatakse) omal öigel kohal olla. Kontrolli ajal veendu 100%, et öige juhe (värv) jöuaks kindlalt talle ettenähtud kohta (märgistatud vene tähtedega).
Väike abi:
   


OT: so kirjutatud veakirjeldustekst on 85 a vl kohta natukse keeruline aru saada küll.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#4

Vaatasin ringi masina peal:

Süütevoolu peal pidasin silmas mitte kõrgepinget vaid kollast juhet, mis läheb hallist kobakast süütepooli.Selle voolu teekond:
Kogu masinas on ainult hetkel 1 vool. See tuleb geneka pealT "3" otsa alt ja liigub sealt halli kobakasse. Olgu öeldud, et teised augud kõik on tummad.
Hallist kobakast(kommutaator) tuleb seesama vool välja ka ainult ühest klemmist ja nüüd juba klemmi alt "K" ning liigub selt süütepooli.
Süütepoolis liigub see vool piibu otsa AGA pole kõrgepinge vaid endiselt sama tugev 6v - KUI süütepool ära maandada nagu joonis näitab siis kaob ka see vool sootuks ära.
Kogu muusika.
Vasta
#5

Alusta kõigepealt generaatorist. Kui sealt kõik voolud kommutaatorisse jõuavad, siis räägime sädeme otsimisest edasi![/align]
Vasta
#6

Võtan geneka ette.
Sealt jõuab kommukasse 5 juhet, kas kõik peale maanduse peavad voolu all olema?
Väga võimalik, et varasem omanik on mingi jutmekäkiga hakkama saanud. Praegu on seis selline, et juhtmed tulevad:
*Ülevalt 3 ja 0 (mõlemi alla jookseb ka mähisest üks juhe).

*All: anduri küljest kaks juhet otse kommukasse ning massi juhe on kinnitatud kruvi alla-see lahtine massi ots (halli teibiga). Lisaks tuleb veel mähisest üks välja (vasakul).
Hetkel siis endiselt ainult "3" alt tuleb voolu - kusjuures see on julm litakas.
PILT: http://nagi.ee/photos/MrMagoo/15950239/
Vasta
#7

ei tea kas sobib sellesse teemasse aga mure selline, et peale talve seismist on säde kadunud. Genekas sai andur (ei tea kas on õige nimi) mis loeb vist süüte momenti, ära vahetatud, sest selle juhtmetest ei tule voolu. Siit küsimus kas selle anduri juhtmetest peab tulema voolu ja mis vahe peab olema anduri ja magneeto vahel?
Vasta
#8

(27-10-2011, 13:56 PM)criminal Kirjutas:  Genekas sai andur (ei tea kas on õige nimi) mis loeb vist süüte momenti, ära vahetatud, sest selle juhtmetest ei tule voolu.
Kust sa tead? Millega ja kuidas mõõtsid? Ega sa juhuslikult ka võrrilt "käivitusvoolu" ei otsi, nagu teemaalgataja? Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#9


Kust sa tead? Millega ja kuidas mõõtsid? Ega sa juhuslikult ka võrrilt "käivitusvoolu" ei otsi, nagu teemaalgataja? Big Grin
[/quote]

Testriga(kruvikataoline üks läheb massi teine sinna kust mõõdetakse) mõõtsin panin ühe otsa massi ja teise alguses ühe ja siis teise klemmi külge ja andsin vänta kummagi puhul ei läinud pirn põlema et sealt vool tuleks
Vasta
#10

Antud poolist tuleb ühe väntvõlli pöörde puhul ainult hetkeks impulss ja seegi vändast ajades nii nõrguke, et mingit lampi sul küll põlema ei võta. Kirjeldatud "tester" on tõenäoliselt autole mõeldud ja töötab 12V-ga. Deltalt sa kusagilt üle 6V ei saa(kui süütesüsteemi kõrgepinge välja arvata). Kui mälu ei peta, siis töötaval mootoril suutis süüteandur osutiga multimeetril mingi näidu anda, vist mingi 3-6V vahelduvpinget. Vändast ringi ajades on võimalik mingit tulemust näha ainult ossiga. Mis see on, võid küsida elektroonikutelt. Mina mõõdaksin multimeetriga lihtsalt pooli takistust. Oleks kohe selge, kas on katkestuses või ei. Tõsi küll, lühiskeerdu nii ei näe, aga selle tuvastamine pole nii lihtne ja seda juhtub õnneks harva. Lisaks tuleks veenduda, et seistes pole klemmid ära seenetanud ja ikka ühendust annavad. Pilu pooli südamiku ja magneti vahel peab olema võimalikult väike, aga vastu puutuda ei tohi. See viimane võib juhtuda kurja roosteussi toimel. Üle tuleb kontrollida ka juhtmed, kas isolatsioon on korralik, ei ole kusagilt ennast vastu raami paljaks hõõrunud.
Kui kõik nimetatud asjad on korras, küsi edasi. Muidu läheb liiga pikaks siin mälu järgi(putitasin Deltat viimati issanda aastal 1990 Smile ) remondiraamatut koostada.
Ah jaa, ESIMENE asi, mida kohe vaata - väljasuretamislüliti! Ega seda pole ära unustatud või juhtmeots muidu massi sattunud? Asub lenksul paremal pool ja käima läks va Deltaplaaner ainult lüliti keskasendis. Äärmistes asendites lasti suretusots massi ja säde kadus.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne